تیرانداز مدرسه نشویل دقایقی قبل از کشتار به دوستش پیام داد

اگر شما یا یکی از عزیزانتان با افکار خودکشی دست و پنجه نرم می‌کنید، لطفاً با خط ملی پیشگیری از خودکشی به شماره 1-800-273-TALK (8255) تماس بگیرید، یا با ارسال پیامک TALK به 741741 با خط متن بحران تماس بگیرید. 988 را شماره گیری کنید.

پاتون گفت که او پیام های هیل را به اشتراک گذاشته است زیرا فکر می کند مقامات باید با فوریت بیشتری به اطلاعات او پاسخ می دادند. پاتون گفت: “پس از تماس های تلفنی دوستان و انتشار نام آدری به عنوان تیرانداز در مدرسه کووننت نشویل، متوجه شدم که آدری تیرانداز بوده و او قبل از تیراندازی با من تماس گرفته است.” قلب من با همه خانواده‌هایی است که آسیب دیده‌اند و از اتفاقی که افتاده متأسفم.»

دقایقی قبل، یکی از هم تیمی های سابق بسکتبال مدرسه راهنمایی هیل به WTVF گفت که یک پیام اینستاگرامی از قاتل ادعایی دریافت کرده است. در پیامی که به Averianna Patton ارسال شد، آمده بود: “من امروز قصد دارم بمیرم.” “این یک شوخی نیست!!!!”

پاتون گفت: “من در ساعت 10:14 صبح با خط غیر اضطراری نشویل تماس گرفتم و نزدیک به هفت دقیقه در انتظار بودم قبل از صحبت با کسی که گفت افسری را به خانه من می فرستد.” “یک افسر تا ساعت 3:29 بعد از ظهر به خانه من نیامد”

بر اساس یک گزارش، تیرانداز مظنونی که صبح دوشنبه سه کودک و سه بزرگسال را در مدرسه ای در نشویل کشت، یک سری پیام های تاریک را در دقایقی قبل از حمله به یکی از دوستانش ارسال کرد.

پلیس آدری هیل 28 ساله را به عنوان مسئول خونریزی در مدرسه میثاق شناسایی کرد. در بیانیه ای، مقامات گفتند که اولین تماس 911 در مورد شلیک گلوله به مدرسه خصوصی مسیحیان در ساعت 10:13 صبح برقرار شد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

هیل در ادامه به پاتون گفت که ابتدا به او گفته شد زیرا او “زیباترین فردی است که در تمام عمرم دیده ام و می شناسم.” هیل ادامه داد: «خانواده‌ام نمی‌دانند من قرار است چه کار کنم. “یک روز این منطقی تر خواهد شد. من بیش از حد کافی شواهد را پشت سر گذاشته ام. اما اتفاق بدی در شرف وقوع است.»

اداره پلیس متروپولیتن نشویل/ رویترز

دانشجوی سابق “آرام” در کشتار نشویل “مانیفست” داشت

اداره پلیس متروپولیتن نشویل/ رویترز

هیل پیامی را که به پاتون فرستاده بود با عنوان «آدری (آیدن)» امضا کرد. پلیس ابتدا هیل را یک نوجوان و سپس یک زن 28 ساله توصیف کرد و بعداً اضافه کرد که هیل تراجنسیتی است. یک منبع نزدیک به خانواده هیل به دیلی بیست گفت که هیل «نسبتاً اخیرا» شروع به «شناسایی به عنوان او» کرده است.

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

هیل با گفتن این جمله به پاتون ادامه داد: “شما احتمالاً پس از مرگ من در اخبار در مورد من خواهید شنید. این آخرین خداحافظی من است. دوستت دارم. دوباره در یک زندگی دیگر می بینمت.» به نظر می رسد اولین پیام که در ساعت 9:57 صبح ثبت شده بود، حدود 16 دقیقه قبل از اولین تماس با 911 ارسال شده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

پاتون به این پیام هشدار دهنده پاسخ داد و گفت که هیل «زندگی بسیار بیشتری برای زندگی دارد». هیل پاسخ داد: “می دانم اما نمی خواهم زندگی کنم.” “خیلی متاسفم. من سعی نمی کنم شما را ناراحت کنم یا جلب توجه کنم. من فقط باید بمیرم.»

پلیس نشویل قربانیان بزرگسال تیراندازی روز دوشنبه را مایک هیل 61 ساله، سینتیا پیک 61 ساله و کاترین کونسه 60 ساله شناسایی کرده است. نام این کودکان به نام های Evelyn Dieckhaus، William Kinney و Hallie Scruggs همگی 9 ساله بوده است.

پاتون به WTVF گفت که هیل قبلاً در مورد احساس خودکشی با دیگران صحبت کرده بود، بنابراین او می دانست که پیام ها را جدی بگیرد. به دستور پدرش، پاتون گفت که در ساعت 10:08 صبح با خط کمک پیشگیری از خودکشی تماس گرفت و پنج دقیقه بعد با کلانتر شهرستان نشویل دیویدسون تماس گرفت. پاتون گفت، آنها به نوبه خود به او گفتند که با خط غیر اضطراری نشویل تماس بگیرد.