تیراندازی مأموران پلیس ققنوس توسط مردی در حالی که در خودروی گشتی از فروشگاه رفاه خارج می شد، منجر به دستگیری خشونت آمیز شد.

مقامات فونیکس روز پنجشنبه فیلمی از تیراندازی مردی در یک خودروی گشتی به سمت افسران پلیس را منتشر کردند که لحظاتی پس از صحبت با آنها در خارج از یک فروشگاه رفاهی انجام می شود.

به گفته پلیس، ماموران سوار خودرو شدند و مرد همچنان از پنجره سمت راننده با آنها صحبت می کرد. فیلم‌های نظارتی هنگامی که تیرانداز مظنون اسلحه‌ای را بیرون می‌آورد و شلیک می‌کند و به زمین می‌خورد، خودرو را در حال عقب‌نشینی از یک محل پارک گرفته است.

به گفته پلیس، او سپس اسلحه را به سمت ماموران گرفت و یک گلوله دیگر شلیک کرد. پلیس گفت که دور دوم مورد توجه خودرو قرار گرفت. به گفته مقامات، مرد سپس با اسلحه گرم وارد فروشگاه شد.

شنیده می شود که یکی از افسران می گوید: “اف— احمقانه.” “مشکلت چیه؟”

یک کارمند فروشگاه این برداشتن را روی یک تلفن همراه ضبط کرد که مقامات نیز آن را منتشر کردند.

هر دو افسر آسیبی ندیدند. یکی کمتر از یک سال در نیروی انتظامی و دیگری شش سال در این اداره بوده است.

به نظر می رسد هر دو افسر با اسلحه خود به سر او ضربه می زنند زیرا مظنون روی زمین است.

اداره پلیس فونیکس گفت که این حادثه در 27 اکتبر در خارج از یک فروشگاه رفاه در منطقه خیابان 59 و خیابان باکی رخ داد. دو افسر پلیس از فروشگاه خارج شدند و در حال حرکت به سمت یک خودروی گشت بودند که مردی شروع به صحبت با آنها کرد.

مأموران دیده می‌شوند که با سلاح‌های خود به دنبال او می‌دوند و به او دستور می‌دهند تا او را دستبند بزنند. با دستانش در هوا روی زانو می‌نشیند.

به گفته مقامات، تحقیقات اداری و جنایی در مورد این حادثه و اقدامات ماموران ادامه دارد. این یافته ها توسط دفتر دادستانی شهرستان Maricopa بررسی خواهد شد.



منبع

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

در حالی که مرد روی زمین دراز کشیده است، به نظر می رسد که از درد حرکت می کند و باعث می شود که یکی از افسران به پشت او لگد بزند. مظنون به دلیل جراحات نامشخص قبل از محکومیت به زندان به بیمارستان منتقل شد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

زن سالخورده اورگان با سرعت 112 مایل بر ساعت در شهر اشک می ریزد و پلیس را حتی پس از رد شدن از روی نوارهای اسپایک به تعقیب و گریز هدایت می کند.

یک افسر لحظاتی بعد می گوید: “من می خواهم سر شما را به باد دهم.”