‘تیراندازی!’ دوربین Doorbell لحظاتی از تیراندازی مرگبار پلیس به زن فایتویل را ضبط می کند


دوربین زنگ در ریک ایوانسکی در ده ها ویدئوی بین پنج تا 30 ثانیه ای لحظات تیراندازی مرگبار نوه اش توسط افسر پلیس فایتویل را در هفته گذشته ثبت کرد.

نوه ایوانسکی، جادا جانسون، 22 ساله، در 1 ژوئیه در خانه ایوانسکی Colgate Drive کشته شد. او و همسرش، ماریا ایوانسکی، می‌گویند که جانسون در حال تجربه یک بحران سلامت روانی بود و پس از کشیدن اسلحه و تهدید به خودکشی، هرگز تهدیدی برای افسران نبود. به گفته یکی از مقامات، جانسون از مادربزرگش خواسته بود که حوالی ساعت 9:41 شب همان شب با شماره 911 تماس بگیرد، زیرا می ترسید دوست پسر بدسرپرست و دوستانش قصد نفوذ به خانه ریک ایوانسکی را داشته باشند. خانواده‌اش می‌گویند که یک هفته قبل از قتل، جانسون برای “وقفه ذهنی” در بیمارستان بستری شده بود.

196 کلیپ از فیلم ارائه شده توسط ایوانسکی به Fayetteville Observer با رسیدن افسران به خانه تک خانواده ایوانسکی در محله مسکونی آرام بین Owen و Village آغاز می شود. این کلیپ ها توسط دوربین زنگ در Blink ضبط شده است، دوربین دوم به سمت راهرو، دوربین سوم در کنار خانه و دوربین چهارم حیاط خلوت را نشان می دهد.

“او بچه ام را کشت”:پدربزرگ و مادربزرگ زن فایتویل روایت پلیس در مورد تیراندازی را به چالش می کشد

عکسی از یک فیلم دوربین زنگ در، افسری را نشان می‌دهد که اسلحه‌اش را در حالی که می‌خواهد وارد خانه‌ای در فایت‌ویل شود، جایی که هفته گذشته زنی توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، کشیده شده است.

عکسی از یک فیلم دوربین زنگ در، افسری را نشان می‌دهد که اسلحه‌اش را در حالی که می‌خواهد وارد خانه‌ای در فایت‌ویل شود، جایی که هفته گذشته زنی توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، کشیده شده است.

“من می خواهم به اطراف بچسبم”

در اولین کلیپ، سه افسر به در نزدیک می شوند و در می زنند و اعلام می کنند که با اداره پلیس فایت ویل هستند. پس از یک تاخیر، ریک ایوانسکی دیده می شود که بیرون آمده و با یک افسر صحبت می کند. کمی بعد، ماریا به آنها می پیوندد. هر سه افسر به داخل می روند تا با جانسون صحبت کنند. چهار دقیقه بعد یک گروهبان وارد می شود که درجه اش در آستینش مشخص است.

حدود 40 دقیقه پس از اولین حضور پلیس، گروهبان و یک افسر در حیاط جلویی در حال صحبت هستند. وقتی جانسون در را باز می‌کند تا از او بپرسد که آیا در حال گفتگوی خصوصی هستند یا خیر، در این فیلم ثبت شده است.

گروهبان پاسخ داد: بله خانم، بله خانم.

در یک کلیپ حدود 90 ثانیه بعد، جانسون دوباره ظاهر می شود و به آنها می گوید اگر مکالمه خصوصی است، از دوربین زنگ در فاصله بگیرند. گروهبان و افسر حدود 10 دقیقه در حیاط جلو هستند.

در یک لحظه افسر به گروهبان گفت: “مگر گاو نر نباشد من می مانم.”

به نظر می رسد گروهبان موافق است، و افسر اظهار می کند که یک نقطه تاریک در جاده وجود دارد که نشان می دهد او می خواهد ماشین گشت خود را در آنجا پارک کند.

مدت کوتاهی پس از بازگشت دو مرد به داخل خانه، دو افسر زن از خانه خارج می شوند.

ویدیوی بعدی که توسط دوربین زنگ در گرفته شده حدود 30 دقیقه بعد می آید.

دو آتش نشان در آستانه در دیده می شوند که یکی از آنها از پنجره کنار در ورودی خانه نگاه می کند. تقریباً در همان زمان، دوربین راهرو، امدادگرانی را که در آنجا منتظر هستند، با برانکارد ضبط می‌کند. یک آمبولانس در خیابان روبروی خانه پارک شده است.

دوربین‌ها حداقل به مدت شش دقیقه امدادگران را در حال آسیاب کردن در اطراف حیاط ضبط می‌کنند و ظاهراً منتظر دستورالعمل هستند تا در نهایت آنها را ترک کنند.

‘تیراندازی!’

ریک ایوانسکی در مصاحبه‌ای در اوایل این هفته گفت که بعد از خروج آمبولانس بود که نوه‌اش باور کرد که افسران توسط دوست پسرش برای کشتن او فرستاده شده‌اند.

به گفته پلیس و ایوانسکی ها، زمانی که گروهبان و افسر به داخل بازگشتند، جانسون یک اسلحه را بیرون آورد. ایوانسکی گفت که نوه‌اش اسلحه را به سمت سر او گرفت و از افسران خواست که مادربزرگ و دختر 2 ساله‌اش را بیرون بیاورند اما هرگز اسلحه را به سمت دیگری نشانه نرفت.

دستیار رئیس پلیس، جیمز نولت، در یک کنفرانس خبری در ساعت 1 بامداد که به نظر می‌رسد ساعاتی پس از قتل به نفع یک نفر از رسانه‌ها بوده است، گفت که اقدامات جانسون افسران، مادربزرگ و دخترش را “در مسیر آسیب” قرار داده است. اداره پلیس ویدیویی از اظهارات نولت را ارسال کرد.

دوازده دقیقه پس از خروج امدادگران، دوربین زنگ در دوباره فعال می شود.

در حالی که یک افسر مرد در حالی که اسلحه کشیده شده است از مسیر پیاده روی به سمت خانه می دود، یک ماشین گشت با سرعت در حال توقف در بیرون خانه ایوانسکی است. یک افسر زن نیز با اسلحه‌اش از پهلو نزدیک می‌شود.

صدای “تیراندازی” از طریق رادیو پلیس شنیده می شود که افسر مرد در طوفان جلویی را باز می کند و فریاد می زند: “برو پایین!

این کلیپ 10 ثانیه ای با صدای ناله ای که از داخل خانه می آید به پایان می رسد. هیچ تصویر دیگری از دوربین زنگ در وجود ندارد.

دوربین زنگ در گرفته شده است

دوربین دیگر در نمای بیرونی خانه ایوانسکی نیست. او جمعه گفت که نمی داند چه اتفاقی برای آن افتاده است. هنگامی که از او پرسیده شد که آیا پلیس دوربین زنگ در را توقیف کرده است – که تصاویر را ذخیره نمی کند اما آنها را در فضای ابری آپلود می کند – سخنگوی اداره پلیس فایت ویل این سوال را به اداره تحقیقات ایالتی ارسال کرد.

طبق معمول در پرونده های تیراندازی مربوط به اجرای قانون، آژانس ایالتی رهبری تحقیقات را بر عهده گرفته است. سخنگوی SBI روز جمعه گفت که SBI “هیچ دوربینی را از محل اقامت آقای ایوانسکی حذف نکرده است.” هنگامی که از وی پرسیده شد که آیا پلیس فایتویل دوربینی را ضبط کرده است، سخنگوی بلافاصله پاسخی نداد.

بیست دقیقه پس از تیراندازی، یک دوربین خارجی ریک ایوانسکی را نشان می‌دهد که از پشت در با دستبند به بیرون هدایت می‌شود. ایوانسکی روز دوشنبه گفت که پس از برخورد با نوه‌اش، اما قبل از شلیک گلوله به او، برای متوقف کردن آن‌ها به سمت پلیس رفت و به او دستبند زده شد.

تقریباً سه ساعت پس از ورود پلیس به خانه، و بیش از یک ساعت پس از تیراندازی به نوه‌اش، ماریا ایوانسکی – که نوه‌اش را در آغوش گرفته است – توسط مردی که به نظر می‌رسد یک مرد است، به سمت یک وسیله نقلیه در خیابان می‌رود. تکنسین شواهد آنجا، او منتظر است.

در ساعاتی پس از تیراندازی جانسون، دوربین ها تصاویری از افسران در حال عکس گرفتن و گفتگو با ایوانسکی ها را می گیرند.

کمی بیش از چهار ساعت پس از تیراندازی، شنیده می شود که ریک و ماریا ایوانسکی با یکدیگر صحبت می کنند.

در یک نقطه، ریک ایوانسکی قبل از پایان کلیپ اعلام کرد: “او (شما) او را پایین می آورد.”

به گفته دستیار رئیس پلیس فایتویل، دو افسر درگیر در مرخصی اداری قرار گرفته اند. وی گفت که علاوه بر تحقیقات توسط SBI، واحد امور داخلی اداره پلیس در حال انجام تحقیقات در مورد تیراندازی است.

اسامی این افسران منتشر نشده است. هنگامی که از او پرسیده شد که اسامی چه زمانی منتشر خواهد شد، سخنگوی اداره پلیس روز سه شنبه گفت که او قادر به پاسخگویی به این سوال نیست.

گزارشگر امنیت عمومی Lexi Solomon را می توان در [email protected] تماس گرفت.

اپلیکیشن Observer برای دانلود رایگان است.

امروز مشترک شوید تا از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید و از دسترسی دیجیتال نامحدود از جمله ویدیوها، برنامه ها، اخبار ورزشی و موارد دیگر لذت ببرید. پیشنهاد ویژه مقدماتی فقط برای مشترکین جدید.

این مقاله ابتدا در The Fayetteville Observer منتشر شد: دوربین زنگ در تیراندازی به زن فایتویل را ضبط می کند. قبل و بعد از



منبع