تیراندازی در خانه خانوادگی کاندیدای مجلس نمایندگان آمریکا در کارولینای شمالی

کریستن هارت، سخنگوی اداره پلیس Hickory، گفت که این اداره هیچ دستگیری در رابطه با این حادثه انجام نداده است و تحقیقات ادامه دارد.

مارلا هریگان گفت که فرزندان 3 و 5 ساله نامزد کنگره در اتاق خواب درست بالای اتاق محل تیراندازی خوابیده بودند. گلوله از یک منطقه پر درخت آمد و بچه ها را بیدار نکرد.

Hannah Schoenbaum یکی از اعضای سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل مخفی گزارش دهند. او را در توییتر دنبال کنید @H_Schoenbaum.

مارلا هریگان، 74 ساله، روز پنجشنبه به آسوشیتدپرس گفت که او و همسرش جیمز هریگان در حال تماشای تلویزیون در راهرو بودند که در شب 18 اکتبر، یک گلوله شیشه لباسشویی آنها را شکست. اداره پلیس Hickory به تماس 911 آنها پاسخ داد و در گزارش پلیس آمده است که این حادثه با سلاح گرم بوده است.

https://apnews.com/hub/explaining-the-elections را بررسی کنید تا در مورد مسائل و عوامل موثر در انتخابات میان دوره ای 2022 بیشتر بدانید.





منبع

___

پوشش انتخاباتی AP را دنبال کنید: https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections

مارلا هریگان به AP گفت: «این فقط نگران کننده است، به خصوص با بچه های آنجا.» این کمپین بسیار استرس زا است، و ما برای پسرمان احساس بدی داریم زیرا، می دانید، او به شدت در مورد فرزندانش استرس دارد … و اکنون آنها رفته اند، آنها با والدین خود نیستند و این فقط بسیار بسیار مخرب است.”

هریگان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت: «من روی اصلاح اقتصاد، کاهش قیمت‌ها و ایمن نگه داشتن خیابان‌هایمان متمرکز هستم. و بیش از یک گلوله و تهدید به مرگ برای از بین بردن این کلاه سبز از آن ماموریت نیاز است.

رالی، NC (AP) – تیراندازی اخیر در Hickory، کارولینای شمالی، محل سکونت والدین و فرزندان خردسال پت هریگان، نامزد حزب جمهوری‌خواه کنگره، آسیبی به همراه نداشت، اما در هفته‌های آخر مبارزات انتخاباتی او، مادر هریگان، «استرس شدیدی» بر خانواده وارد کرد. گفت پنجشنبه

هریگان، یک تولید کننده اسلحه گرم و کهنه سرباز نیروهای ویژه ارتش ایالات متحده، با سناتور ایالت دموکرات جف جکسون برای یک کرسی باز مجلس نمایندگان آمریکا در منطقه چهاردهم جدید کارولینای شمالی مستقر در شارلوت غربی رقابت می کند. این ناحیه متمایل به چپ از یک نبرد طولانی برای تقسیم بندی مجدد بیرون آمد که طی آن کارولینای شمالی نقشه کنگره خود را برای محاسبه کرسی اضافی که پس از سرشماری سال 2020 به آن اعطا شد، بازنویسی کرد.

جردن شاو، سخنگوی کمپین هریگان، گفت که نامزد جمهوری خواه همچنین تهدیدهای متعددی به مرگ دریافت کرده است که آنها برای کمک به تحقیقات خود به پلیس ارسال کرده اند.

تحلیلگران سیاسی می گویند نقشه 2022 در هفت ناحیه از 14 ناحیه ایالت به نفع جمهوری خواهان و در 6 ناحیه به نفع دموکرات ها است و یک منطقه پرتاب شده در حومه رالی.

او گفت که این دو کودک در اکثر چرخه مبارزات انتخاباتی با پدربزرگ و مادربزرگ خود در Hickory، در حدود 57 مایلی شمال غربی شارلوت زندگی می کردند. او گفت که از آن زمان «به دلیل احتیاط فراوان پس از تیراندازی» به خارج از ایالت منتقل شده اند، و افزود که پسرش از والدینش می خواهد که شهر را ترک کنند.

___