تیراندازی باعث قطع رژه 4 جولای در هایلند پارک، ایلینوی می شود

کریس اونیل، فرمانده پلیس هایلند پارک گفت: «مظنون در حال حاضر به عنوان یک مرد سفیدپوست، تقریباً 18 تا 20 ساله، با موهای مشکی بلندتر، اندام کوچک، و پوشیدن یک تی شرت سفید یا آبی توصیف شده است. .

پلیس گفت که تیرانداز هنوز فراری است.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

پلیس در حال واکنش به تیراندازی است که در جامعه منطقه شیکاگو رخ داد.

کوولی انگیزه تیراندازی را فاش نکرد اما گفت که “به نظر می رسد کاملا تصادفی باشد.”

ویدئوی دیگری که توسط لین سویت، ستون‌نویس شیکاگو سان‌تایمز در توییتر منتشر شد، مردم را در حال دویدن نشان داد.

نانسی روترینگ، شهردار پارک هایلند، در یک نشست خبری گفت: «امروز صبح در ساعت 10:14 جامعه ما توسط یک عمل خشونت‌آمیز وحشت زده شد که ما را تا قلب ما تکان داد. “قلب ما با خانواده های قربانیان در این دوران ویرانگر است. در روزی که گرد هم آمدیم تا اجتماع و آزادی را جشن بگیریم، در عوض برای از دست دادن غم انگیز زندگی عزادار هستیم و با وحشتی که بر ما وارد شده است مبارزه می کنیم. “

جنیفر بنک، پزشکی قانونی گفت: پنج بزرگسال در صحنه کشته شدند، در حالی که یک نفر پس از انتقال جان خود را از دست داد.

به گزارش شیکاگو سان تایمز، رژه حدود ساعت 10 صبح دوشنبه آغاز شد، اما 10 دقیقه بعد پس از شلیک گلوله ها متوقف شد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که او و جیل بایدن، بانوی اول، از این خبر شوکه شده اند: «من از مبارزه با اپیدمی خشونت با اسلحه دست نمی کشم».

پلیس گفت که در حال تحقیق در منطقه تجاری مرکزی شهر است که در آن مرد مسلح از سقف مجاور تیراندازی کرد که به گفته آنها از یک نردبان “ناامن” در یک کوچه پشتی به آن دسترسی پیدا کرد.

ویدئوی Tiktok نشان می‌دهد که مردم پس از شنیده شدن تیراندازی در رژه چهارم ژوئیه پارک هایلند در حال دویدن هستند.Tiktok/@leonarcos11

  • ویدئوهایی که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که مردم پس از شروع تیراندازی برای پوشش می دوند.

  • جی بی پریتزکر فرماندار ایلینوی در توییتر به اشتراک گذاشته شد که او “به دقت وضعیت” را در هایلند پارک زیر نظر داشت و پلیس ایالتی در صحنه است. جست‌وجو شامل واحدهای K9 و پهپادها تا ساعت 3:30 بعد از ظهر به وقت محلی همچنان در منطقه ادامه داشت.

    کریس کوولی، سخنگوی دفتر کلانتری لیک کانتی، گفت: «هیچ نشانه ای وجود ندارد که او در جایی سنگر گرفته باشد یا گروگانی داشته باشد. “به نظر می رسد او از پشت بام تیراندازی می کرده است. سقفی که از آن شلیک می کرد، من در حال حاضر هیچ نشانه ای از آن ندارم.”

    در تیراندازی دسته جمعی در رژه چهارم ژوئیه در ایلینوی، 6 نفر کشته و حداقل 31 زخمی شدند.

  • یک کلیپ ۴۰ ثانیه‌ای که در TikTok به اشتراک گذاشته شد و بعداً حذف شد، نشان می‌دهد که رژه پس از شنیدن صدای تیراندازی ناگهان متوقف شد. رژه رفتگان در حالی که برای جستجوی امنیت از جای خود بلند شدند، وسایل خود را جا گذاشتند.

    مال شهر جشنواره چهارم لغو شد و از عموم مردم خواسته شده است از حضور در مرکز شهر خودداری کنند.

    تیراندازی در رژه چهارم ژوئیه در منطقه شیکاگو پارک هایلند، ایلینویز، شش کشته و حداقل 31 زخمی بر جای گذاشت.

    جو شریج، رئیس آتش نشانی، گفت که بخش او حدود 24 نفر را به بیمارستان منتقل کرد، در حالی که مجروحان بیشتری خود را به بیمارستان رساندند. شریج همچنین گفت که مردم به سرعت واکنش نشان دادند تا از تورنیکت ها استفاده کنند و خونریزی را کنترل کنند، که به تلاش های اولیه کمک کرد.

    به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس به مردم گفت که متفرق شوند و گفت: “اینجا بودن امن نیست.”

    ویدئوی Tiktok نشان می‌دهد که مردم پس از شنیده شدن تیراندازی در رژه چهارم ژوئیه پارک هایلند در حال دویدن هستند.