تویوتا پریوس هیبریدی جدید را با قدرت، برد و سبک بیشتر نشان می دهد

صرفاً به این دلیل که پریوس یک خودروی سازگار با محیط زیست در دسترس همه است. برای دستیابی به بی طرفی کربن، همه در جهان باید مشارکت داشته باشند. ما به راه حل های زیست محیطی در دسترس بسیاری نیاز داریم. و باید از امروز شروع شود، نه فردا.

هامفریس در حالی که در مقابل صفحه ای ایستاده بود گفت: «ما واقعاً معتقد بودیم که قدم بعدی برای پریوس تبدیل شدن به یک «ماشین بدون سازش» برای افزایش جذابیت آن برای مشتری است.

___

هامفریز گفت که پریوس جدید به گونه ای طراحی شده است که پایدارتر باشد، با مرکز ثقل پایین تر، با لاستیک های بزرگتر، خطوط منحنی برای طراحی کلی آن و فضای داخلی فانتزی.

کریشر از دیترویت گزارش داد.

او گفت: «این واقعاً رانندگی مطمئن‌تری را ایجاد می‌کند.

یوری کاگیاما در توییتر https://twitter.com/yurikageyama است





منبع

خودروهای برقی آلایندگی صفر دارند اما نیاز به شارژ مجدد دارند. برخی از مصرف کنندگان نگران تمام شدن آب میوه در جاده ها هستند. یک هیبریدی همیشه موتور بنزینی را به عنوان پشتیبان دارد.

کریشر در توییتر https://twitter.com/tkrisher است

با افزودن 50 درصد به برد باتری، که به معنی 38 مایل (61 کیلومتر) است، می‌تواند به اندازه‌ای پیش برود که میانگین رفت‌وآمد و وظایف راننده آمریکایی در اطراف شهر را پوشش دهد. به گفته برینلی، پیشرانه هیبریدی امکان سفرهای جاده ای را بدون نگرانی در مورد شبکه شارژی که هنوز کامل نشده است، می دهد.

برینلی، که معتقد است پریوس جدید در برابر هیبریدی ها و پلاگین های هیوندای، کیا، فورد و جیپ بهتر عمل می کند، گفت: مدل های پریوس همیشه به عنوان پلی برای زمانی بوده اند که ایستگاه های شارژ بیشتری برای خودروهای برقی وجود دارد.

این خودروساز یک باتری نیکل-فلز-هیدرید قدیمی تر را با یک باتری لیتیوم یونی سبک تر و کوچکتر تعویض کرد. نتیجه تقریبا دو برابر اسب بخار، شتاب سریعتر و 50 درصد برد بیشتر خواهد بود.

پریوس که برای اولین بار در سال 1997 به فروش رسید، بین موتور بنزینی و موتور الکتریکی جابه‌جا می‌شود تا درایو تمیزتری نسبت به مدل‌های با موتورهای احتراقی معمولی ارائه کند.

با این حال، تویوتا گاهی اوقات از سوی دوستداران محیط زیست مورد انتقاد قرار می گیرد که پای خود را به برقی کشی می کشد، اگرچه برخی تحلیلگران می گویند که با توجه به اینکه خودروسازان دیگر نیز خودروهای الکتریکی کمی در خط تولید خود دارند و بسیاری دیگر مدل های هیبریدی مختلفی تولید کرده اند، این کمی ناعادلانه است.

دانیل رید از Greenpeace East Asia مستقر در توکیو گفت: «فروش خودروهای هیبریدی بیشتر، از جمله پریوس، ما را بیشتر به بحران آب و هوا می کشاند.

طبق گفته تویوتا موتور، مدل‌های هیبریدی نسل پنجم پریوس در زمستان امسال ابتدا در ژاپن به فروش می‌رسند و سپس نسخه پلاگین A آمریکا سال آینده وارد بازار خواهد شد. قیمت‌ها اعلام نشده است.

استفانی برینلی، تحلیلگر اصلی خودرو در S&P Global Mobility، گفت که پریوس با طراحی و کارایی اصلاح‌شده‌اش، نه تنها با سایر مدل‌های هیبریدی بلکه با نسل موجود خودروهای تمام الکتریکی نیز رقابت خواهد کرد.

Read گفت خودروهای الکتریکی و مدل‌های پیل سوختی راه‌حل‌های بهتری در برابر تغییرات آب و هوایی نسبت به خودروهای هیبریدی هستند.

___

تویوتا تاکنون بیش از 20.3 میلیون خودروی هیبریدی از جمله خودروهای پریوس را در سراسر جهان به فروش رسانده است. پریوس که در لاتین به معنای «پیشگام» یا «نخستین» است، تویوتا را به اندازه مدل‌های لوکس لکسوس خود به عنوان یک برند تعریف کرده است.

او گفت که این بیشتر بیان عشق است تا یک کالا. او افزود که ساخت کابین های هیبریدی یا ارائه آنها به تولیدکنندگان دیگر نیز می تواند گام هایی برای گسترش این فناوری باشد که تویوتا با هر دوی آنها مخالفت کرد.

سیمون هامفریس، مدیر کل ارشد طراحی تویوتا که روز چهارشنبه این خودرو را در توکیو رونمایی کرد، تاکید کرد که این شرکت همچنان در حال مخالفت با شکاکانی است که مدام می پرسند خودروساز ژاپنی تا چه زمانی دیگر با خودروهای هیبریدی در صنعتی که به سرعت در حال برق است، باقی می ماند.

توکیو (AP) – تویوتا هیبریدی گازی-الکتریکی جدید تویوتا نه تنها با قدرت، شتاب و برد رانندگی بیشتر عرضه می شود. همچنین شیک‌تر است و بدنه زاویه‌دار نسبتاً مقاوم را از بین می‌برد تا ظاهری شیک آینده‌نگر داشته باشد.