تولد خواهر دوقلوی عیسی، کامیلا خون آشام مبارک

کاملا شگفت انگیز. داستان واقعی یک معجزه کریسمس. این فصل است، همه، مطمئن شوید که کلوچه برای بابانوئل و مقداری سیر کنار گذاشته اید تا از شما در برابر موجودات شب محافظت شود.

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.





منبع

LUPINE THE 3rd Part 2 | EP 34 – لوپین که به یک خون آشام تبدیل شد | دوبله انگلیسی

بیشتر از Gizmodo

هنگامی که لوپین حرکت خود را انجام می دهد تا مجسمه را بکشد، در طول راه با کامیلا روبرو می شود و پس از بردن او به دهکده ای که مقبره اش کشف شده بود، حرکت خود را انجام می دهد – لوپین را قبل از گاز گرفتن او را اغوا می کند و اعلام می کند که اکنون تحت کنترل او است. بسیاری از مزخرفات بعداً هنگامی که دوستان لوپین، گومون، جیگن، و فوجیکو همگی تلاش می‌کنند تا دوست خون‌آشام خود را نجات دهند، ما را به نقطه‌ی برجسته‌ی کل ماجرا سوق می‌دهد: کامیلا داستان پسینه‌اش را فاش می‌کند.

ادامه مطلب

اسکرین شات: TMS

البته، لوپین ممکن است گاهی اوقات کمی دیوانه شود، اما “واقعیت جایگزین که در آن خواهر دوقلوی خون آشام عیسی بر جهان حکومت می کند” دیوانه نیست. گومون و جیگن لوپین را نجات می دهند (که معلوم می شود در واقع هرگز یک خون آشام نبوده و فقط برای رسیدن به مجسمه با هم بازی می کند) و فوجیکو، که قرار بود قربانی کامیلا شود، و گروه فرار می کنند تا زمانی که آنها محاصره می شوند. توسط کامیلا و خدمتکاران خون آشامش. در آن نقطه Goemon به سرعت آنها را در اختیار دارد با بستن شمشیر و غلاف خود به شکل صلیب و پرتاب آن به سمت کامیلا تا زمانی که صاعقه به صلیب شمشیر برخورد کرد، او را به زمین بچسباند. سوزاندن خون آشام ها.

داستان شگفت انگیز دوقلو عیسی – که بار دیگر نمی توانم به اندازه کافی به او تاکید کنم یک خون آشام است – در قسمتی از قسمت نمادین 1978 آمده است. لوپین III، در ژاپن به نام “لوپین یک خون آشام شده است”، اما بطور باور نکردنی به زبان انگلیسی به عنوان “اما برادرت پسر خوبی بود” ترجمه شده است. عنوان قاتل در حال حاضر روی تمام سیلندرها شلیک شده است.

معلوم شد که عیسی دوقلو بوده و کامیلا در همان شب افسانه ای در بیت لحم به دنیا آمده است. اما چون او بود خون آشام به دنیا آمدپدر و مادرش با دندان های نیش کوچک، از اینکه چنین موجود بدی در کنار پسر خدا به دنیا بیاید، وحشت داشتند. جوزف کامیلا را رها کرد و با عیسی تازه متولد شده رفت، اما کامیلا جان سالم به در برد که توسط گروه خفاش و گرگ بزرگ شد. هنگامی که او بزرگ شد، به دنبال انتقام از برادر بسیار مشهورتر خود بود، مجسمه را دزدید و برای استراحت ابدی راهی ژاپن شد – عیسی حتی ظاهراً او را در آنجا دنبال کرد و در همان روستا درگذشت. تنها کاری که کامیلا باید انجام می داد این بود که منتظر بماند تا بتواند از مجسمه مادرش برای تحقق یک پیشگویی قربانی استفاده کند و به او قدرت اداره جهان را بدهد.

این روز بزرگ است، مردم: یک تولد بسیار خاص برای یکی از مهمترین شخصیت های مذهبی روی کره زمین، فرزند مریم باکره. ما در مورد کامیلا خون آشام صحبت می کنیم. دیگر چه کسی می توانست باشد؟

قسمت سی و چهارم از لوپین سوم: قسمت 2، پرونده دیوانه وار کامیلا زمانی آغاز می شود که باستان شناسان تابوتی 2000 ساله را کشف می کنند که زنی مرموز هنوز زنده است و مجسمه باستانی مریم مقدس را در آغوش گرفته است. طبیعتاً، از آنجا که او معمولاً با اکتشافات باستان شناسی و تلاقی آنها با مفاهیم بالقوه الهیاتی سروکار دارد، بازرس زنیگاتا را وارد می کنند… یا واقعاً، او آنجاست زیرا او مسلم – قطعی لوپین می خواهد مجسمه را بدزدد. البته حق با اوست، زیرا این یک قسمت از لوپین III و همچنین ترکیبی از گنجینه باستانی و یک زن زرق و برق دار سناریویی است که لوپین هرگز نمی تواند در برابر آن مقاومت کند.

برای خبرنامه Gizmodo ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

اسکرین شات: TMS

اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر جدیدترین مارول باشید، جنگ ستارگان و پیشتازان فضا نسخه های منتشر شده، آینده دنیای DC در فیلم و تلویزیون و هر آنچه که باید در مورد آینده آن بدانید دکتر هو.