توطئه گران شکست خورده در انتخابات به دنبال رهبری حزب جمهوری خواه میشیگان هستند

در حالی که بیش از دو ماه تا برگزاری کنوانسیون باقی مانده است، برخی در حزب هنوز امیدوارند نامزدی ظاهر شود که بتواند هم پایه و هم طرف های تشکیلاتی حزب را متحد کند.

دو تن از نامزدهایی که پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن را در ایالت تکذیب کردند، اعلام کرده اند که قصد دارند برای سمتی که رهبری حزب جمهوری خواه ایالت را بر عهده دارد، نامزد شوند، در حالی که نفر سوم گفته است که در حال بررسی چالشی برای این پست است.

علاوه بر کارامو، متیو دی پرنو، نامزد دادستان کل نیز اعلام کرده است که به دنبال این سمت خواهد بود. تودور دیکسون جمهوری خواه، که رقابت فرمانداری را با 11 درصد شکست به گرچن ویتمر فرماندار دموکرات واگذار کرد، گفت که او نیز در حال بررسی نامزدی است.

پیت هوکسترا، نماینده سابق ایالات متحده، که از سال 2018 تا 2021 به عنوان سفیر در هلند خدمت کرده است، طی مصاحبه اخیر خود گفت که در حال بررسی نامزدی است. به گفته سخنگوی جیسون رو، تام بارت، سناتور ایالتی، که در انتخابات حوزه هفتم کنگره به الیسا اسلاتکین دموکرات شکست خورد، همچنین از سوی جمهوری خواهان برای به دست آوردن این سمت تحت فشار قرار گرفته است.

او در بیانیه‌ای که این هفته در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، گفت که حزب جمهوری‌خواه ایالتی به‌عنوان «گروه‌های کوچک به جای سربازانی که برای آزادی می‌جنگند» شروع به کار کرده است و این ایالت در «پرتگاه استبداد است که رای دادن به تنهایی انجام نخواهد شد». قادر به غلبه».

مشابه کنوانسیون های حزبی در بهار گذشته، که در آن نمایندگان دی پرنو و کارامو را نامزد کردند، سمت ریاست توسط نمایندگان حوزه منطقه در طول کنوانسیون 18 فوریه انتخاب خواهد شد. جیمی رو، مشاور حزب جمهوری خواه و نماینده ایالتی، انتظار دارد نمایندگان شرکت کننده در این کنوانسیون بار دیگر فعالان مردمی باشند که طرفدار نامزدهای مورد حمایت ترامپ هستند.

سندلر گفت: “این صندلی می تواند بسیار مهم باشد، به ویژه، زیرا آنها هیچ مقام منتخب ایالتی یا جمهوری خواه برجسته ای ندارند، و این چیزی است که آن صندلی می تواند تحت شرایط مناسب باشد.”

دپرنو گفت معتقد است که می تواند هر دو طرف حزب را متحد کند. او روز جمعه در مصاحبه ای گفت که حزب باید بازسازی شود تا “فعالان مردمی را با طبقه اهداکننده میراث گرد هم آورد.”

رو گفت: “هیچ راهی بر روی زمین خدا وجود ندارد که اهداکنندگان ایالت منابع مورد نیاز برای بدست آوردن مجدد قدرت را به یک DePerno یا Karamo بسپارند.” “باید کاری خارج از ساختار سنتی انجام شود.”

استو سندلر، مشاور ملی جمهوری خواه، گفت: «به سختی می توان به ایالتی فکر کرد که در آن جمهوری خواهان بیشتر از میشیگان ضرر کردند. او گفت که حزب دولتی شریک سنتی گذشته نبود، تا حدی به دلیل صندلی که او آن را چندان فعال توصیف نمی کرد.

رقابت برای کرسی حزب جمهوری خواه میشیگان، که در کنوانسیون حزبی در ماه فوریه تصمیم گیری خواهد شد، پس از آن صورت می گیرد که دموکرات ها برای اولین بار از دهه 1980 کنترل تمام سطوح قدرت را در دست گرفتند. دموکرات ها کنترل هر دو مجلس قانونگذاری را به دست آوردند و جمهوری خواهان را با اختلاف زیادی برای فرماندار، دادستان کل و وزیر امور خارجه شکست دادند.

به جای ترس از حملات، او نوشت: “ما باید ترس را در قلب دشمن در دروازه ایجاد کنیم.”

بارنز گفت: “با نگاهی به این گروه از افرادی که علاقه مند به نامزدی برای کرسی ریاست هستند، فکر می کنم ما ممکن است کمی از نظر نوع نامزدهایی که این افراد از آنها حمایت می کنند، مشاهده کنیم.” و من فکر می‌کنم که این به ما کمک می‌کند تا قوه مقننه را جلو ببریم.»

این یادداشت همچنین به پیشنهاد رای گیری در مورد حقوق سقط جنین اشاره کرد که با اکثریت آرا به تصویب رسید و یکی از دلایل ردیابی دموکرات ها بود. نامزدهای این ایالت همچنین در حوزه‌های جدیدی که توسط کمیسیون مستقل شهروندان که قبلاً با رای‌گیری ایجاد شده بود، به جای مناطقی که به شدت توسط قانون‌گذاران جمهوری‌خواه انتخاب شده بودند، شرکت کردند.

جوی کاپلتی یکی از اعضای سپاه آسوشیتدپرس/گزارش برای ابتکار اخبار ایالتی آمریکا است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند.



منبع

این نگرانی‌ها را در درون حزب پس از شکست در میشیگان، یک میدان نبرد سیاسی همیشگی که قرار است نقشی محوری در رقابت‌های ریاست‌جمهوری سال 2024 ایفا کند، افزایش داده است. تلاش آنها برای به دست گرفتن کنترل دستگاه حزب همچنین نشان می دهد که چگونه محافظه کاران راست افراطی تلاش می کنند تا تسلط خود را بر پایه های حزب حفظ کنند، در زمانی که جمهوری خواهان در سطح ملی با جهت گیری خود پس از نتایج ضعیف میان دوره ای دست و پنجه نرم می کنند.

هر سه نامزد توسط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق تأیید شد و ادعاهای نادرست او مبنی بر یک انتخابات دزدیده شده را تکرار کردند – اگرچه دیکسون پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان برای فرمانداری، از اظهارات قبلی خود دور شد.

دی پرنو گفت: «اهداکنندگان میراث، اگرچه نمی‌خواستند علناً از نامزدهایی که فکر می‌کردند با دونالد ترامپ مرتبط هستند حمایت کنند، حداقل از طریق PAC‌های شخص ثالث از من حمایت کردند.

یادداشت حزب ایالتی که چند روز پس از انتخابات 8 نوامبر نوشته شد و توسط دیکسون در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، تسلط مردمی را عامل شکست میان دوره ای جمهوری خواهان دانست. پل کوردز، رئیس دفتر حزب جمهوری خواه میشیگان نوشت که حزب به دلیل فقدان “نامزدهای با کیفیت بالا، قابل توجه و کمپین های دارای بودجه خوب” با مشکل مواجه شد.

ران وایزر، رئیس کنونی، گفته است که به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود، در حالی که مشاون مدوک، رئیس مشترک، اعلام نکرده است که آیا نامزد خواهد شد یا خیر. گوستاوو پورتلا، سخنگوی حزب جمهوری خواه میشیگان گفت که این حزب هیچ اظهارنظر بیشتری در مورد رقابت کرسی نخواهد داشت.

جان سلک، مشاور جمهوری خواه در میشیگان گفت: «این مسابقه منحصر به فرد است زیرا نتیجه نبرد بسیار طولانی بین عناصر مردمی و به اصطلاح تشکیلات است. “برای اولین بار، این مسابقه انتخابی بین چندین نامزد MAGA است، به این معنی که ممکن است مردم در نهایت تسلط داشته باشند.”

لانسینگ، میش (AP) – جمهوری‌خواهانی که پس از ترویج دروغ‌پردازی‌ها در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 در رقابت‌های خود برای سه دفتر اصلی ایالتی میشیگان شکست خوردند، برنامه‌ریزی نمی‌کنند که بی‌سروصدا پیش بروند.

دیکسون در پاسخ گفت که این یادداشت «نمونه کاملی از آنچه اشتباه است» با حزب است و «مسئله رهبری» وجود دارد.

وکیل سابق مالیاتی با پیش بردن دروغ های ترامپ مبنی بر یک انتخابات دزدیده شده در ایالت پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020 در حزب به شهرت رسید. یک دادستان ویژه در حال بررسی است که آیا دپرنو و دیگران را به دلیل تلاش برای دسترسی به دستگاه های رای دهی پس از آن انتخابات به طور جنایی متهم کند یا خیر.

___

کریستینا کارامو، استاد کالج محلی که پس از راه اندازی کمپین پر از توطئه های انتخاباتی، رقابت خود را برای تصدی پست وزارت امور خارجه از دست داد، از همان زبانی که در طول مبارزات انتخاباتی خود داشت برای اعلام قصد خود برای نامزدی برای ریاست حزب میشیگان استفاده کرد.

لاورا بارنز، رئیس حزب دموکرات میشیگان، گفت: “بزرگترین هدیه ای که جمهوری خواهان می توانند به ما ادامه دهند” جنگ داخلی در حزب ایالتی و نامزد کردن نامزدهایی است که “دیوانه و حق به دیوانه” هستند.

___

در طول این چرخه، حزب جمهوری خواه میشیگان در چارچوب واقعیت سیاسی عمل کرد که پرزیدنت ترامپ در میان مردم ما محبوب بود و عاملی محرک برای حامیانش بود، اما چالش هایی را در انتخابات سراسری، به ویژه با افراد مستقل و زنان در انتخابات میان دوره ای ایجاد کرد. کوردز نوشت.

این داستان برای تصحیح انتساب به یک نقل قول به روز شده است. نسخه قبلی این داستان نظر جیمی رو را به جیسون رو نسبت می دهد.

بسیاری از جمهوری خواهان ایالتی و ملی ابراز نگرانی کرده اند که شکست های مشابه بدون اصلاح مسیر در حزب جمهوری خواه ایالتی امری عادی می شود.