تور انتقام جویانه ترامپ به جنوب ضربه می زند و منکران انتخابات غرب را هدف گرفته اند

شمایل‌بازی، به‌علاوه پیشینه قانع‌کننده‌اش – او دبیرستان را پس از تجاوز به عنف در نوجوانی ترک کرد، سپس اولین زنی بود که از سیتادل فارغ‌التحصیل شد – باعث حضور مکرر تلویزیونی و سر و صدای او در مورد اینکه یک چهره جدید جمهوری‌خواه است، شد. مهمانی – جشن.

مدیریت انتخابات معمولاً موضوعی پرحرارت نیست، اما از آنجایی که تعداد زیادی از نامزدهای حزب جمهوری خواه اتهامات بی اساس تقلب را پذیرفته اند، موقعیت های نظارتی بر رأی گیری به موضوعی از منافع ملی تبدیل شده است. متحدان سرسخت ترامپ در انتخابات مقدماتی خود در پست‌های کلیدی پیروز شده‌اند، مانند داگ ماستریانو، کاندیدای فرمانداری پنسیلوانیا، که در صورت پیروزی، مقام ارشد انتخاباتی این ایالت را منصوب می‌کند، و کریستینا کارامو، که در کمپین انتخاباتی با ادعاهای اثبات نشده تقلب در رای‌دهندگان، در این انتخابات حضور دارد. نامزد وزارت امور خارجه جمهوریخواهان در میشیگان شود.

میس این ویدئو را یک روز پس از اینکه ترامپ از کیتی آرینگتون، قانونگذار سابق ایالتی برای رقابت علیه او حمایت کرد، در توییتر منتشر کرد. ترامپ این هفته بیانیه دیگری برای حمایت از خود بیان کرد: «فراموش نکنید که کیتی آرینگتون، یک فرد فوق‌العاده، در برابر نانسی میس وحشتناکی که واقعا ما را ناامید کرد، رقابت می‌کند.

چند تن از رقبای جمهوری خواه، از جمله تاجر جسی هاو، به میزان کمتری نسبت به مارچانت، نظراتی مبنی بر تردید در مشروعیت انتخابات 2020 و حمایت از محدودیت های شدیدتر رأی داده اند. تنها یکی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه، کریس داهیر، عضو شورای شهر اسپارکس، اتهامات تقلب را رد کرده است.

واکنش سریع بود. GOP ایالت کارولینای جنوبی او را محکوم کردرایس را متهم کرد که «در بازی دموکرات ها بازی می کند». رایس گفت که رگباری از پیام‌های خشونت‌آمیز از جمله تهدید به مرگ دریافت کرده است. و او تعدادی رقیب را برای انتخاب مجدد خود جلب کرد، از جمله راسل فرای، قانونگذار ایالتی که ترامپ در فوریه از او حمایت کرد.

ممکن است کالیفرنیا همچنان آرای خود را از رقابت‌های هفته گذشته جدول‌بندی کند، اما تقویم میان‌دوره‌ای مقدماتی برای هیچ‌کس متوقف نمی‌شود و رقابت‌ها در چهار ایالت در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

و جو لومباردو، کلانتر شهرستان کلارک، پیشتاز نامزدی حزب جمهوری خواه برای فرمانداری نوادا، به نوادا ایندیپندنت گفت که انتخاب جو بایدن را قانونی می‌شناسد. ترامپ با استناد به تجربه اجرای قانون لومباردو، او را به هر حال تایید کرد.

دموکرات ها به سمت نوامبر پیش می روند

فرماندار سابق کارولینای جنوبی، نیکی هیلی، در کنار نانسی میس، نماینده آمریکا، سمت راست، در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی پیش از انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه کارولینای جنوبی در یکشنبه، 12 ژوئن 2022، در سامرویل، SC (عکس AP/مگ کینارد) تشویق می‌کند. )

از 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان که به استیضاح ترامپ رای دادند، تام رایس، نماینده کارولینای جنوبی، به ویژه غیرمنتظره بود. او از یک منطقه معتدل مانند دیوید والادائو، نماینده کالیفرنیا نیامده بود، بلکه از ساحل میرتل قرمز عمیق آمده بود. او در بیش از 90 درصد مواقع مطابق با مواضع ترامپ رأی داد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.





Source link

وضعیت نوادا به عنوان یک ایالت نوسانی برتر پس از یک رشته پیروزی دموکرات در سراسر ایالت در اینجا کمی کمرنگ شد. اما با توجه به باد مخالفی که دموکرات ها در سطح ملی با آن روبرو هستند، ایالت نقره ای دوباره به میدان اصلی نبرد تبدیل می شود.

رایس در بیانیه ای در توضیح رای استیضاح خود گفت: “من چهار سال است که از این رئیس جمهور حمایت کرده ام. من برای او مبارزات انتخاباتی کردم و دوبار به او رای دادم. اما این شکست مطلق غیرقابل توجیه است.”

اما موضع میس در مورد ترامپیسم در طول سال اول تحصیلی درهم و برهم بوده است. او به استیضاح ترامپ رای نداد، اما بعداً به بازداشت استفن کی بنن، مشاور ارشد رئیس جمهور سابق، به دلیل سرپیچی از احضاریه کنگره برای شهادت در برابر کمیته تحقیق در 6 ژانویه رای داد. او علناً با او دعوا کرده است. سرسخت ترین صداهای طرفدار ترامپ – نمایندگان مارجوری تیلور گرین از جورجیا و لورن بوبرت از کلرادو. اما در ماه فوریه، او به برج ترامپ در نیویورک زیارت کرد. ضبط یک ویدیو از حمایت اولیه خود از ترامپ حمایت می کند.

دینا تیتوس، نماینده دموکرات، آشکارا از آنچه که تقسیم مجدد بر چشم‌انداز سیاسی او انجام داده است ابراز تاسف کرده است. منطقه نوادا که زمانی آبی عمیق او بود اکنون بسیار ارغوانی‌تر شده است و انتخابات عمومی سختی را برگزار می‌کند. اما او باید ابتدا انتخابات مقدماتی را پشت سر بگذارد و از چالشی که توسط امی ویللا، یک فعال مترقی که با شاخه برنی سندرز در حزب متحد شده بود، کنار بگذارد.

دیگر مقامات دموکرات، از جمله فرماندار استیو سیسولاک و سناتور آمریکایی کاترین کورتز ماستو، در نوادا تا حد زیادی منتظرند تا بفهمند مخالفانشان در نوامبر چه کسانی خواهند بود.

در حالی که رایس در مورد جدایی خود از ترامپ قاطعانه تر عمل کرده است، میس سعی کرد توجه را به جای دیگری جلب کند، به سابقه رای خود و شکست های انتخاباتی گذشته آرینگتون.

انکار انتخابات به سمت غرب می رود

یکی دیگر از ساکنان کارولینای جنوبی در ژانویه 2021 به شهرت رسید – نانسی میس، نماینده جمهوری خواه، عضو دور اولی که به تازگی منطقه چارلستون خود را از آبی به قرمز تغییر داده بود. او با رای دادن به پیروزی بایدن، ترامپ را به چالش کشید و گفت که هجوم به ساختمان کنگره میراث ترامپ را «محو» کرد و نفوذ نظریه‌پردازان توطئه در حزبش را محکوم کرد.

بار دیگر، با رقابت‌های متعددی که قدرت تأیید او و دوام دروغ‌های او درباره انتخابات 2020 را آزمایش می‌کنند، تأثیر رئیس‌جمهور سابق ترامپ بسیار زیاد است.

انتقام استیضاح

در همین حال، میس توسط دو عضو سابق ترامپ ورلد حمایت می شود: نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی و میک مولوینی که مدتی به عنوان رئیس دفتر کاخ سفید فعالیت می کرد.

مناسب است که یک روز پس از آخرین جلسه استماع کمیته در 6 ژانویه، مقدماتی وزیر امور خارجه نوادا برگزار شد. اولی به ریشه های دروغ های انتخاباتی ترامپ در سال 2020 پرداخت. مورد دوم نمونه ای از این است که چگونه آن دروغ ها امروز بازتاب می یابند.

رایس در روزهای منتهی به انتخابات مقدماتی خود با قاطعیت از رای خود دفاع کرده و ترامپ را «کینه‌توزترین و کوچک‌ترین و انتقام‌جوترین» و «ظالم» خوانده است.

نماینده تام رایس، RS.C.، با اهداکنندگان در یک گردهمایی کمک مالی در لاتا، SC صحبت می کند.

فرماندار سابق کارولینای جنوبی، نیکی هیلی، در کنار نانسی میس، نماینده ایالات متحده، که با رقیب مورد تایید رئیس جمهور سابق ترامپ روبرو شد، تشویق می کند. (مگ کینارد / آسوشیتدپرس)

تام رایس، نماینده جمهوری خواه از کارولینای جنوبی برای رای خود به استیضاح رئیس جمهور سابق ترامپ با چالش هایی از سمت راست روبرو است. (مگ کینارد / آسوشیتدپرس)

سرنوشت یک ستاره در حال طلوع

اما پذیرش دروغ های انتخاباتی شرط مطمئنی در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان نیست. در جورجیا، برایان کمپ، فرماندار و برد رافن اسپرگر، وزیر امور خارجه، علیرغم اینکه از سوی ترامپ به دلیل امتناع از لغو انتخابات ریاست جمهوری هدف قرار گرفتند، نامزدی حزب خود را به دست آوردند.

جیم مارچانت، قانونگذار سابق ایالتی، در میان چندین نامزد حزب جمهوری خواه در آغوش غیرتمندانه خود از تئوری های توطئه انتخاباتی دروغین برجسته است. در سال 2020، او به دلیل از دست دادن خود در رقابت های کنگره در نوادا، به اتهام تقلب شکایت کرد. این شکایت توسط یک قاضی ایالتی رد شد. او از آن زمان با چهره هایی مانند مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow، که در کشور سفر کرده و تئوری های عجیب و غریب و اثبات نشده انتخاباتی را پیش می برد، متحد شد.