تودور دیکسون، نامزد حزب جمهوری‌خواه میشیگان، سوال درباره «انتخابات دزدیده شده» را رد کرد.

بیشتر: دونالد ترامپ از تودور دیکسون در رقابت جمهوری خواهان برای فرمانداری حمایت می کند

لانسینگ، میش.- تودور دیکسون، نامزد جمهوری خواه فرمانداری، روز یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی ملی نگفت که آیا فکر می کند انتخابات ریاست جمهوری 2020 دزدیده شده است یا خیر.

ستاد انتخاباتی دیکسون یکشنبه، پس از حضور وی در تلویزیون، اعلام کرد که ترامپ در یک راهپیمایی تلویزیونی دوشنبه شب با او ظاهر خواهد شد تا به هواداران قبل از انتخابات مقدماتی سه شنبه انرژی بدهد. سخنگوی کمپین انتخاباتی گفت که ترامپ به تماس با دیکسون خواهد پیوست اما به میشیگان سفر نمی کند.

گرت سولدانو، کایروپراکتیک کالامازو، یکی دیگر از نامزدهای جمهوری خواه برای فرمانداری نیز از دیکسون انتقاد کرد.

نامزدهای دیگر در رای گیری عبارتند از رایان کلی، دلال املاک شهرستان اتاوا و کشیش بازنشسته فارمینگتون هیلز، رالف ربندت. رئیس سابق پلیس دیترویت، جیمز کریگ، به عنوان یک نامزد مکتوب به مبارزات انتخاباتی خود ادامه می دهد.

و انتقاد سریع جمهوری خواهانی را که با دیکسون برای نامزدی رقابت می کردند، به همراه داشت.

سولدانو و دیگر نامزدها از دیکسون انتقاد کرده اند که به دلیل حمایت او توسط خانواده قدرتمند و ثروتمند دیووس در میشیگان، بسیار نزدیک به تشکیلات است. بتسی دیووس به عنوان وزیر آموزش در کابینه ترامپ خدمت می کرد اما یک روز پس از شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره آمریکا استعفا داد. او بعداً تأیید کرد که با سایر اعضای کابینه درباره استناد به متمم 25 قانون اساسی ایالات متحده برای برکناری ترامپ از قدرت صحبت کرده است.

بیشتر: با نامزدهای جمهوری خواه که در برابر فرماندار ویتمر در انتخابات میشیگان 2022 رقابت می کنند، ملاقات کنید

سولدانو گفت: «روشن است که تودور دیکسون منافع کسانی را که از کمپین او حمایت مالی می‌کنند در مورد مسائلی که برای محافظه‌کاران در سراسر میشیگان مهم است، قرار می‌دهد.» درست مانند خانواده دووس، تودور نیز به کسانی که برای پرزیدنت ترامپ جنگیدند پشت می‌کند. ”

در مارس 2021، یک قاضی دادگاه دعاوی میشیگان حکم داد که بنسون وقتی به کارمندان دستور داد که امضاهای برگه‌های رأی غیابی را معتبر فرض کنند، اشتباه کرد و گفت که بنسون باید قانون رویه‌های اداری را برای ابلاغ درست چنین قانون انتخاباتی دنبال می‌کرد.

چرخش آشکار در موضع دیکسون به دور از “دروغ بزرگ” که توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ ترویج شد، کمتر از 48 ساعت پس از حمایت ترامپ از دیکسون، جمعه شب، در انتخابات مقدماتی 5 نامزد حزب جمهوری خواه در روز سه شنبه رخ داد.

اشاره دیکسون به «زاکرباکس» مربوط به کمک‌های مالی پاسخ به کووید-19 است که حوزه‌های قضایی سراسر کشور، از جمله میشیگان، از سازمان غیرانتفاعی مرکز فناوری و زندگی مدنی دریافت کردند، که کمک مالی 400 میلیون دلاری را از بنیانگذار فیس‌بوک مارک زاکربرگ دریافت کرد. این پول برای اهدافی مانند وسایل حفاظتی برای کارگران انتخاباتی و صندوق های رای غایب خرج شد.

دیکسون گفت: «همیشه روی نگرانی‌هایم زمانی که آنجا بودم متمرکز بودم.» من همیشه بر نحوه مدیریت انتخابات تمرکز کرده ام و اینکه چگونه باید مطمئن شویم که در آینده ایمن است و مردمی که به گذشته نگاه می کنند و می گویند که ما آنچه را که واقعاً اتفاق افتاده زیر سوال می بریم.

رینکه در یک بیانیه خبری گفت: «این یک رکورد سرعت زمین برای خیانت به رئیس جمهور ترامپ است، حتی با معیارهای سیاستمداران مستقر».

بایر سپس دیکسون را تحت فشار قرار داد و گفت که او بازشماری مجدد فلوریدا در سال 2000 را پوشش داده است که شامل چند صد رای در سراسر ایالت بود، اما اختلاف بایدن نسبت به ترامپ در میشیگان به طور تصاعدی بیشتر از این بود.

این مقاله در ابتدا در دیترویت فری پرس منتشر شد: تودور دیکسون جمهوری خواه میشیگان موضع خود را در مورد “انتخابات دزدیده شده” تغییر می دهد.





منبع

روز یکشنبه، تحت فشار مجری فاکس نیوز، برت بایر، دیکسون به همان وضعیت اولیه مبارزات انتخاباتی بازگشت.

اگر تودور دیکسون به این سرعت به رئیس جمهور ترامپ پشت کند، فقط تصور کنید با جمهوری خواهان میشیگان چه خواهد کرد.

رینکه آخرین اظهارات دیکسون را خیانت به ترامپ خواند.

دیکسون در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است انتخابات دزدیده شده است یا خیر، گفت که جوسلین بنسون، وزیر امور خارجه، در اداره انتخابات در میشیگان “کارهایی را انجام داد که توسط قاضی غیرقانونی تلقی شد”، اشاره ای آشکار به دستور بنسون به کارمندان مبنی بر اینکه امضا در برگه های رای غیابی انجام شود. با فرض اعتبار.

با پل ایگان تماس بگیرید: 517-372-8660 یا [email protected]. او را در توییتر دنبال کنید @paulegan4. درباره سیاست میشیگان بیشتر بخوانید و در خبرنامه انتخابات ما ثبت نام کنید.

این به خودی خود تغییری از موضعی بود که دیکسون، یک تاجر زن و مفسر محافظه‌کار سابق تلویزیون، در اوایل کمپین زمانی که از پاسخ مستقیم به این سؤال خودداری کرده بود، گرفته بود.

در چیزی که می تواند نشانه ای از چرخش زودهنگام به یک کمپین انتخاباتی عمومی باشد، دیکسون، با حضور در فاکس نیوز ساندی، در عوض گفتگو را به آنچه به عنوان نگرانی های مشروع در مورد نحوه برگزاری انتخابات و حمایتش از رأی دهندگان سخت گیر توصیف کرد، تغییر داد. الزامات شناسنامه و سایر تغییرات پیشنهادی در قانون انتخابات ایالتی.

دیکسون گفت: “ما باید مطمئن شویم که انتخابات ما امن است و آنچه در سال 2020 اتفاق افتاد دیگر تکرار نخواهد شد.” “بدیهی است که انتخابات متفاوتی بود. ما مبتلا به کووید بودیم. فرصتی برای ایجاد تغییرات وجود داشت. این وزیر امور خارجه این تغییرات را ایجاد کرد، درخواست های رای غیابی را برای همه در ایالت ارسال کرد، زاکرباک را آورد، امضا را کاهش داد. ما خواستار قانون انتخابات عقل سلیم در ایالت میشیگان هستیم، و “قطعا چیزهایی در انتخابات 2020 وجود داشت که ما را در مورد نحوه عملکرد آن نگران کرده بود.”

جیمز بلر، استراتژیست ارشد کمپین دیکسون، این انتقاد را “انگور ترش” رد کرد و گفت که این “تعهد او به درستی انتخابات یا حمایتی که از رئیس جمهور ترامپ به دست آورده است” را تغییر نخواهد داد.

این تغییر موضعی بود که او در جریان مناظره نامزدها در ماه مه گرفت.

در مناظره ماه مه، تنها سه نامزد جمهوری خواه نگفتند که انتخابات 2020 از ترامپ دزدیده شده است. یکی از آنها کوین رینکه تاجر کانتی اوکلند بود که نزدیک به 10 میلیون دلار از پول خود را برای نامزدی جمهوری خواهان هزینه کرده است. دو نفر دیگر نامزدهای مایک براون از استیونسویل و مایکل مارکی از گراند هاون بودند که جزو پنج نامزدی بودند که به دلیل ارسال تعداد زیادی امضای جعلی همراه با درخواست‌های نامزدی خود از رقابت رد صلاحیت شدند.

در مناظره ماه مه، دیکسون، همراه با اکثر نامزدهای جمهوری‌خواه دیگر روی صحنه در آن شب، وقتی از یک ناظم پرسید که آیا ترامپ برنده قانونی در میشیگان است یا خیر، دست خود را به نشانه مثبت بالا برد. 154000 رای