تهیه کننده سابق سی ان ان به اتهام رابطه جنسی با کودک در معامله اعتراف کرد

به عنوان بخشی از توافق نامه، دولت دو مورد باقی مانده در مورد اغوای یک خردسال را علیه جان گریفین، 45 ساله، از استمفورد، کانکتیکات، لغو خواهد کرد.

او در تاریخ 20 مارس 2023 با حداقل 10 سال حبس ابد مواجه است. او باید غرامت کامل قربانیان را بپردازد، مبلغی که توسط دادگاه تعیین می شود. او همچنین با جریمه ای تا سقف 250000 دلار و سایر هزینه ها مواجه است و موافقت کرده است که یک وسیله نقلیه تسلا و اقلام الکترونیکی را از دست بدهد و نیمی از درآمد حاصل از فروش خانه خود در ورمونت و فروش آتی خودروی مرسدس را به ثبت دادگاه اهدا کند. .

گریفین حدود هشت سال برای CNN کار کرد اما پس از دستگیری، سال گذشته از کار اخراج شد.

بر اساس این توافق، گریفین در تابستان 2020 با زنی در یک وب سایت ملاقات کرد و آن زن را متقاعد کرد که دختر 9 ساله اش را به دلیل فعالیت جنسی غیرقانونی به خانه اسکی خود در لودلو، ورمونت، بیاورد.

او همچنین در صورت آزادی تحت نظارت با یک دوره پنج ساله مادام العمر، با شرایطی از جمله شرکت در ارزیابی و درمان مجرمان جنسی و ثبت نام به عنوان مجرم جنسی مواجه است. او همچنین نمی تواند با افراد زیر 18 سال ارتباط برقرار کند، مگر در صورت حضور بزرگسال مسئول که توسط افسر آزمایشی تایید شده است و از حضور در مناطقی که کودکان تجمع می کنند، مانند مدارس، زمین های بازی و پارک های تفریحی ممنوع است. مگر اینکه قبلا توسط اداره آزمایشی تایید شده باشد.



منبع

گریفین در 10 دسامبر 2021، یک روز پس از متهم شدن او توسط هیئت منصفه دستگیر شد. او ابتدا در سه فقره بی گناه اعتراف کرد.

بر اساس اسناد دادگاه، گریفین به زن و دختر پرداخت تا از نوادا به بوستون پرواز کنند، آنها را سوار کرد و به خانه خود در ورمونت برد، جایی که دختر گفت گریفین به او تجاوز جنسی کرده است.

برلینگتون، ویتین (AP) – یک تهیه کننده سابق تلویزیون CNN روز دوشنبه در دادگاه فدرال به استفاده از تجارت بین ایالتی برای ترغیب و وادار کردن یک دختر 9 ساله به فعالیت جنسی در خانه اسکی خود در ورمونت اعتراف کرد.