تن از سال 18 قوانین تزریق کشنده خود را زیر پا گذاشته است

لی روز چهارشنبه گفت که در حال برنامه ریزی برای تغییرات رهبری در این وزارتخانه است و در ژانویه یک کمیسر دائمی را برای جایگزینی کمیسر موقت استخدام خواهد کرد. وی گفت که رهبران جدید پروتکل تزریق کشنده را با همکاری استانداری و دادستانی کل تغییر خواهند داد و آموزش های ادارات را بررسی و اصلاح خواهند کرد.

در حالی که لی گزارش کامل را به طور عمومی در روز چهارشنبه منتشر کرد، بسیاری از ایمیل‌ها و پیام‌های متنی برای محافظت از هویت مقامات کلیدی درگیر در روند اعدام – همانطور که طبق قانون ثبت اسناد عمومی تنسی مجاز است، اصلاح شدند.

__ سیستم ایالتی برای سپردن تمام مسئولیت تهیه مواد شیمیایی تزریقی کشنده و تأیید مناسب بودن آنها برای اعدام، “وظیفه بسیار بزرگی بود که باید بر دوش یک فرد، به ویژه فردی با سایر شرایط شغلی قرار داد.” در گزارش آمده است که چنین سیستمی “به نظر می رسد مانند یک کناره گیری باشد. مسئولیت توسط رهبری TDOC” و همچنین دلیل شکست در انطباق.



منبع

دولت لی بیش از یک هفته است که این گزارش را بررسی می کند و از انتشار آن خودداری می کند تا زمانی که فرماندار و دستیارانش صدها صفحه را که جزئیات روند محکومیت اعدام در ایالت را بررسی کردند. لی مدعی است که سعی نمی کند یافته های گزارش را در طول تعطیلات دفن کند.

دولت مکرراً استدلال کرده است که میدازولام باعث بیهوشی زندانی و ناتوانی در احساس درد می شود. اما این گزارش نشان داد که در سال 2017، یک داروساز به مقامات اصلاحی ایالتی هشدار داده بود که میدازولام «اثرات ضد درد قوی ایجاد نمی‌کند»، به این معنی که «آزمودنی‌ها ممکن است بتوانند از تجویز داروی دوم و سوم احساس درد کنند».

وزارت اصلاح و تربیت بلافاصله درخواستی برای اظهار نظر در مورد این گزارش نداد.

گزارش استانتون رهبران ارشد اصلاح طلب را به دلیل مشاهده “فرایند تزریق کشنده از طریق یک لنز دید تونلی و نتیجه گرا” مورد سرزنش قرار داد و ادعا کرد که آژانس در ارائه “راهنمایی و مشاوره لازم برای اطمینان از کامل بودن پروتکل تزریق کشنده تنسی” به کارکنان کوتاهی کرده است. ، منسجم و دنبال می شود.»

در این گزارش همچنین آمده است:

لی، دادستان سابق ایالات متحده، اد استانتون را منصوب کرد تا شرایطی را که منجر به شکست شد، بررسی کند و گزارش دهد. استانتون همچنین کتابچه راهنمای تزریق کشنده تنسی و کارکنان اداره اصلاح و تربیت را بررسی کرد.

این هشدار با آنچه که شاهدان متخصص زندانیان سال‌ها عنوان کرده‌اند که این داروها می‌تواند باعث ایجاد احساس غرق شدن، خفگی و سوزش شیمیایی شود، مطابقت دارد و محکومان را قادر به حرکت یا فریاد نمی‌کند.

کلی هنری، مدافع عمومی فدرال گفت که این بررسی «یافته‌های نگران‌کننده» را فاش کرد، از جمله اخبار «تکان‌دهنده» مبنی بر اینکه وزارتخانه هرگز نسخه‌ای از پروتکل تزریق کشنده را به داروساز سازنده و آزمایش‌کننده دارو نداد. هنری در میان شاهدان تیم استانتون بود.

نشویل، تن (AP) – بر اساس یک بررسی مستقل که روز چهارشنبه منتشر شد، تنسی از زمان بازنگری در سال 2018 از فرآیند تزریق کشنده خود پیروی نکرده است، که در نتیجه چندین اعدام بدون آزمایش مناسب داروهای مورد استفاده انجام شده است.

تنسی از زمان پایان دادن به توقف قبلی در اعدام در سال 2018، هفت زندانی را به قتل رسانده است – دو نفر با تزریق و پنج نفر روی صندلی برقی. در این گزارش آمده است که در هیچ یک از آنها و همچنین در اجرای برنامه ریزی شده اسمیت، داروخانه آزمایش لازم برای اندوتوکسین ها را انجام نداد. در یک تزریق کشنده که انجام شد، داروی میدازولام نیز از نظر قدرت آزمایش نشد.

هنری در بیانیه‌ای گفت: «ایالت باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از خرابی‌های اعدامی که در گذشته اخیر در ایالت‌های دیگر و تنسی دیده‌ایم انجام دهد. آنچه امروز آموختیم این است که رازداری در روند اعدام در ایالت ما باعث ایجاد مشکل می‌شود. عدم پاسخگویی، شلختگی و خطر بالای اشتباهات هولناک.»

از سال 2018، تنسی از یک سری سه دارو برای مرگ زندانیان استفاده کرده است: آرامبخش میدازولام برای بیهوش کردن زندانی. وکورونیم بروماید برای فلج کردن زندانی. و کلرید پتاسیم برای توقف قلب.

__ جلاد تنسی آموزش رسمی مراقبت های بهداشتی ندارد و این نقش را عمدتاً از طریق تجربه در محل کار آموخته است. این جلاد ناشناس بر 13 اعدام در تنسی نظارت داشته است. تیم استانتون اظهار داشت که هر کسی که آموزش مراقبت های بهداشتی داشته باشد احتمالاً به دلیل سوگند بقراط از این نقش رد می شود.

این ارزیابی همچنین باعث شده است که زندانیان بیشتری صندلی الکتریکی را به جای تزریق کشنده انتخاب کنند، گزینه ای برای برخی در تنسی.

علاوه بر این، بررسی مستقل هیچ مدرکی مبنی بر اینکه دولت به داروخانه ای که مسئول آزمایش داروها بود را با نسخه ای از پروتکل تزریق کشنده خود ارائه نکرده است. این گزارش می‌گوید، همچنین هیچ مدرکی وجود نداشت که دولت هرگز به داروخانه گفته باشد که باید تا شب قبل از اجرای برنامه‌ریزی شده اسمیت، آندوتوکسین‌ها را روی تمام مواد شیمیایی تزریقی آزمایش کند.

این گزارش توسط بیل لی فرماندار جمهوری خواه درخواست شد، که در ماه مه پس از اذعان به اینکه ایالت موفق به اطمینان از آزمایش صحیح داروهای تزریقی کشنده خود نشد، همه اعدام ها را متوقف کرد. این نظارت، لی را در آوریل مجبور کرد تا یک ساعت قبل از اعدام اسکار اسمیت، اعدام ناگهانی را متوقف کند.

لی در بیانیه‌ای گفت: «من یافته‌های گزارش بازپرس مستقل را به‌طور کامل بررسی کرده‌ام و اقدامات متعددی را انجام می‌دهم تا اطمینان حاصل شود که اداره اصلاح و تربیت تنسی به پروتکل مناسب پایبند است. یک سخنگوی بعداً گفت که “دو نفر خدمات آنها به دلیل گزارش منقضی شده است”.