تنه تاریخی پس از طوفان نیکول، ساحل فلوریدا را شسته است

آخرین کشف آنچه که به نظر می رسد یک تنه قدیمی است، در فاصله کمی از قدیمی ترین شهر کشور در ساحل یک جزیره توسعه نیافته پیدا شد.

در حدود 150 مایلی جنوب جدیدترین کشف، یک مسافر ساحلی در طی عواقب فوری نیکول در شهرستان مارتین به طور تصادفی با بقایای انسانی برخورد کرد.

به افرادی که در طول طوفان با مصنوعات و سایر موارد تاریخی روبرو می شوند، تشویق می شوند که یافته ها را به ایالت فلوریدا به شماره 850-245-6444 یا دفتر منطقه ای خود در شبکه باستان شناسی عمومی فلوریدا گزارش دهند.

فرود نیکول در فلوریدا

اما دیتریش، باستان شناس در شبکه باستان شناسی عمومی فلوریدا، می گوید: “آن زمان مکانی عالی برای زندگی بود و امروز مکانی عالی برای زندگی است. بنابراین، جای تعجب نیست که مردم در حال کشف کردن هستند.”

ST. آگوستین، فلوریدا – اکتشافاتی که ممکن است بدون امواج و باد طوفان نیکول امکان پذیر نباشد، هنوز در امتداد سواحل شرقی فلوریدا یافت می شود، بیش از یک هفته پس از طوفان رده 1 اواخر فصل.

یکی از ساکنان محلی در شکار برای گرفتن عکسی زیبا از طلوع خورشید در صبح روز جمعه به تنه ای برخورد کرد که به گفته او ظاهراً کیسه شنی به آن بسته شده بود.

اکتشافات پس از طوفان های مهم یک اتفاق رایج در امتداد جایی است که به عنوان اولین ساحل شناخته می شود و در جنوب در امتداد شبه جزیره، جایی که ساحل گنج واقع شده است.

NPS اظهار داشت: “در حالی که هیچ چیز جالبی در این صندوق وجود نداشت، خود یک قطعه منحصر به فرد از تاریخ است. چیزی که ما امروز یافتیم یک صندوق بخار قدیمی دهه 1930 است.”

طوفان نیکول بقایای انسان را در امتداد ساحل گنج فلوریدا از زیر خاک بیرون آورد

یک تیم خدمات پارک ملی از بنای یادبود ملی فورت ماتانزاس در همان حوالی پاسخ داد و با ناراحتی همه گفت که هیچ چیز ارزشمندی در صندوق عقب پیدا نشد.

بنای یادبود ملی فورت ماتانزاس، قلعه اسپانیایی ساخته شده در سال 1742، سواحل اقیانوس اطلس فلوریدا.

تنه قدیمی شبیه منظره‌ای بود که فقط در فیلم‌های دزدان دریایی دیده می‌شد و ساکن فلوریدا مقامات محلی را در مورد این کشف مطلع کرد.

باستان شناسان این استخوان ها را به یک تپه تاریخی بومیان آمریکا بسته اند که قدمت آن به 500 سال قبل از میلاد می رسد.

نیکول به عنوان یک طوفان رده 1 در ساعت 3 بامداد شرقی در روز پنجشنبه 10 نوامبر 2022 درست در جنوب ساحل ورو، فلوریدا به خشکی رسید.



منبع

شبه‌جزیره فلوریدا خانه برخی از اولین سکونتگاه‌های اروپایی بود که آثار باستانی بیشماری را پشت سر گذاشتند که امروزه نیز یافت می‌شوند.

مقامات سرنخ های کمی برای دستیابی به آن در اختیار خواهند داشت، اما گفته اند که سازنده آن L. Goldsmith & Son of Newark، نیوجرسی است.

بنای یادبود ملی فورت ماتانزاس،

تیم فدرال هنوز مطمئن نیست که این کالا از کجا آمده است و گفت که مجری قانون تمام تلاش خود را برای یافتن مالک انجام خواهد داد.

بقایای نیکول پس از طوفان تاریخی اواخر فصل از دریای شرقی خارج شد