تندروهای حزب جمهوری خواه مجلس، لایحه محدودیت بدهی را در حالی که رهبران حزب در تلاش برای تقویت آرا هستند، ضایع می کنند

الیز استفانیک، نماینده جمهوری خواه، رئیس کنفرانس جمهوری خواه، گفت: «این یک پیروزی تاریخی جمهوریخواهان است. سال به سال هزینه ها را کاهش می دهد.

نماینده آنی کوستر، رئیس ائتلاف دموکرات نوین چپ میانه، این توافق را ستود و گفت: “ما انتظار داریم که با کاخ سفید در تیم رهبری دموکرات خود در حمایت از رای گیری مشارکت داشته باشیم. “

بایس گفت: «ما به آنجا خواهیم رسید.» حمایت دو حزبی از این قانون وجود خواهد داشت. رئیس جمهور از آن حمایت می کند. من فکر می کنم که ما در یک مکان واقعا خوب هستیم. کاهش هزینه ها همان چیزی است که ما خواسته ایم. هیچ مالیات جدیدی چیزی است که ما خواسته ایم. بدون سقف بدهی تمیز چیزی است که ما خواسته ایم. و این دقیقاً همان چیزی است که ما داریم.»

واشنگتن – رقابت برای رهبران کنگره برای کسب آرا برای تصویب یک مصالحه دو حزبی که توسط جو بایدن رئیس جمهور و کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان برای جلوگیری از نکول بدهی فاجعه بار در فاصله تنها یک هفته مانده به ضرب الاجل 5 ژوئن به دست آمد، ادامه دارد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

به طور خصوصی، برخی از مقرراتی مانند افزایش الزامات کاری از افراد 50 ساله به افراد 55 ساله برای مزایای فدرال مانند برنامه کمک تغذیه تکمیلی و کمک های موقت برای خانواده های نیازمند ابراز ناامیدی کردند. آنها همچنین از اینکه این لایحه باعث تسریع خط لوله Mountain Valley، خط لوله گاز طبیعی در حال ساخت از شمال غربی ویرجینیای غربی به جنوب ویرجینیا و اجازه تعمیرات اساسی برای پروژه های انرژی و زیرساختی می شود، ناراضی هستند.

او یکشنبه در برنامه «State of the Union» شبکه CNN گفت: «ما مجموعه‌ای از داده‌ها را دیده‌ایم که نشان می‌دهند وقتی شما این الزامات کاری را وارد می‌کنید، در واقع فقط تشریفات اداری هستند که از دریافت کمک برای افرادی که به کمک نیاز دارند، جلوگیری می‌کند.»

دموکرات ها می گویند که درخواست های «افراطی» جمهوری خواه را رد می کند

نماینده داستی جانسون، RS.D.، رئیس حزب راست میانه مین استریت، به خبرنگاران گفت: «اوه، این موضوع قطعاً خواهد گذشت. هیچ سوالی در مورد آن وجود ندارد. من با ده ها عضو صحبت کرده ام – و گوش کنید، تک تک اعضا در هیئت مدیره نیستند. اما آخرین باری که تک تک اعضای کنگره بر سر چیزی توافق کردند کی بود؟

نماینده جمهوری خواه کنگره: “ما به آنجا خواهیم رسید”

سناتور لیندسی گراهام، RS.C.، منفجر شد صورت حساب به عنوان یک “فاجعه برای دفاع” در توییتر، گفت که رقم هزینه های وزارت دفاع بایدن ناکافی است و تهدید می کند که این لایحه را در مجلس نگه می دارد. اگر مجلس روز چهارشنبه این لایحه را تصویب کند، سنا پنج روز فرصت دارد تا آن را تا آخرین مهلت دوشنبه آینده تصویب کند.

رهبران جمهوری خواه مجلس نمایندگان روز دوشنبه یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران برای ترویج این توافق برگزار کردند.

تندروهای جمهوری خواه در هر دو مجلس از این توافق انتقاد کردند و زمینه را برای یک رویارویی جنجالی در روز سه شنبه در کمیته قوانین مجلس نمایندگان فراهم کردند، که قرار است این لایحه را قبل از رای گیری مورد انتظار در مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه بررسی کند.

روی، عضو گروه آزادی که در کمیته قوانین حضور دارد، استدلال کرده است که دموکرات ها بیشتر از جمهوری خواهان از این توافق سود خواهند برد. او دوشنبه توییت کرد مک کارتی، کالیفرنیا، قول داده بود “هیچ چیزی بدون حداقل 7 رای حزب جمهوری خواه در کمیته قوانین تصویب نخواهد شد.”

کوستر گفت: «من آن را تغییری دگرگون کننده در بودجه دولتی یا تأثیری بر اکثریت قریب به اتفاق مردم آمریکا نمی دانم. برای زندگی برخی از مردم، این بسیار مهم خواهد بود. اما برای اکثر آمریکایی ها، آنها متوجه نمی شوند.”

با این حال، این اعضای جناح راست ممکن است در میان جمهوریخواهان کنگره اقلیتی باشند. برخی مطمئن هستند که این لایحه موفق خواهد شد.

در همین حال، رهبران دموکرات مجلس نمایندگان با ارسال یادداشتی قانونگذاران را تشویق کردند که این قانون را به عنوان شکستی برای “جمهوری خواهان افراطی MAGA” بفروشند و استدلال کردند که این قانون “خواسته های افراطی جمهوری خواهان برای قطع خطوط حیاتی حیاتی برای آمریکایی های روزمره” را رد می کند.

مترقیان مجلس در بیشتر روز دوشنبه سکوت کردند و بعد از ظهر یک تماس تلفنی برای بحث در مورد قانون و راه پیش رو داشتند.

کوستر گفت که “خوشحال است که سقف بدهی افزایش می یابد و ما حداقل تا سال 2025 دیگر این مبارزه را نخواهیم داشت” و افزود که این لایحه از تامین اجتماعی، Medicare، Medicaid، مقررات انرژی پاک قانون کاهش تورم و قوانین حمایت می کند. قانون چیپس و علم

بایس دوشنبه گفت: «این اصلاً درک من نیست.

به گفته منابع حاضر در مجلس نمایندگان، دموکرات‌های مجلس نمایندگان در مورد نحوه ادامه کار با اختلافات داخلی مواجه هستند. جدای از نگرانی های مربوط به سیاست، برخی از این ناراحت هستند که تا حد زیادی از مذاکرات کنار گذاشته شده اند و مسئولیت اصلی را برای حمل این صورت حساب بر روی خط احساس نمی کنند. اما آنها همچنین برای موفقیت سیاسی بایدن و حفاظت از اقتصاد ایالات متحده سرمایه گذاری زیادی کرده اند، که برخی معتقدند برای به دست آوردن موفقیت کافی است.

این قانون محدودیت بدهی را به مدت دو سال تمدید می کند و آن را با یک توافق بودجه دو ساله که به طور متوسط ​​هزینه های غیردفاعی را کاهش می دهد و هزینه های نظامی را به 886 میلیارد دلار افزایش می دهد – مبلغی که بایدن برای سال آینده درخواست کرد.

پرامیلا جایپال، رئیس کمیته پیشرو کنگره، از D-Wash، گفت قوانین مربوط به کار “سیاست بد” است که به کاهش بیکاری کمک نمی کند.

استفانی بیس، نماینده ایالت اوکلا، گفت این لایحه با حمایت هر دو طرف تصویب خواهد شد.

رهبران هر دو حزب در مواجهه با تردید یا انتقاد در صفوف خود، روز دوشنبه برای حمایت از این لایحه بسیج شدند.

نماینده رالف نورمن، RS.C. تماس گرفت معامله “دیوانگی” و گفت که این لایحه “عملاً هیچ کاهشی ندارد.” نماینده چیپ روی، آر-تگزاس، توئیت های زیادی منتشر کرد انفجار معامله به عنوان یک “ساندویچ تورد”. نورمن و روی در کمیته قوانین هستند. سناتور رند پاول، رئیس‌جمهور آمریکا، گفت که این معامله «کاهش هزینه‌های جعلی» دارد.

کوستر با اشاره به خط لوله Mountain Valley به عنوان یک “نگرانی مهم” که برخی از اعضای ائتلاف دموکرات جدید ابراز کرده اند، گفت: “قرص های سختی برای بلعیدن وجود خواهد داشت.” او گفت، اما در مجموع، مذاکره کنندگان کاخ سفید “کار فوق العاده ای انجام دادند.”

جانسون گفت: “من یک مرد قوانین هستم. وقتی کسی به من می گوید چیزی باید به روش خاصی اتفاق بیفتد، اولین کاری که انجام می دهم این است که قوانین را رعایت کنم. و وقتی بررسی کردم، قانونی وجود نداشت که چیزی باید بیاید. خارج از قوانین به اتفاق آرا.»

دو منبع جمهوری خواه گفتند که تعداد زیادی از متحدان مک کارتی برآوردهای جدید دفتر بودجه کنگره ارائه شده به برخی از رهبران جمهوری خواه را تبلیغ کردند که علنی نشده است. برآوردها نشان می دهد که لایحه سقف بدهی بایدن-مک کارتی در صورت تحقق اهداف در مدت شش سال، 2.1 تریلیون دلار از هزینه ها را کاهش می دهد – اگرچه تنها دو سال در این لایحه الزام آور است.

محافظه کاران یک بار دیگر فروخته شدند! او توییت کرد.

این خبر برای سایر جمهوری خواهان بود.