تندروهای ترامپ خواستار جنگ داخلی، کشتار دسته جمعی پس از کیفرخواست جدید هستند

اما رویدادهای خبری بزرگ مربوط به ترامپ همچنان شور و شوق کاربران افراطی را برانگیخته است. کیتی مک کارتی یک محقق تحقیقی در لیگ ضد افترا است که دونالد را از نزدیک زیر نظر دارد. او به یاد می آورد که کاربران همچنین از اولین کیفرخواست ترامپ در نیویورک «بسیار عصبانی» بودند و پست هایی را منتشر کردند که شامل «دعوت به جنگ داخلی، خشونت و تلافی» بود.

حامیان افراطی دونالد ترامپ اخبار مربوط به کیفرخواست فدرال خود را با چشم انداز خشونت و انتقام ملاقات کرده است.

ممکن است وسوسه‌انگیز باشد که این فراخوان‌ها برای کشتار جمعی را به‌عنوان صحبت‌های بی‌پرده در میان ماگادونی‌های خشمگین رد کنیم. با این حال تاریخ سیاهی در اینجا وجود دارد. در تکرار قبلی، از دونالد برای کمک به طرح و ترویج خشونت در کاپیتول در سال 2021 استفاده شد، همانطور که در گزارش نهایی کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان توضیح داده شده است، از جمله توسط کاربرانی که «علنا درباره پیرامون و اشغال ساختمان کنگره ایالات متحده بحث کردند. ”

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.



منبع

در واقع، تهدید جنگ داخلی روز پنجشنبه دوباره در ذهن دونالد بود. پوسترهای انجمن در زیر یک پست میم که دونالد ترامپ را با چشمان لیزری و متن “اشتباه یوجی” نشان می دهد، از آمادگی برای خشونت نوشته شده است.

مانند رولینگ استون گزارش داده است که دونالد اخیراً از قهرمان پرستی چهل و پنجمین رئیس جمهور دور شده و به سمت مسائل مضر فرهنگی-جنگ، به ویژه ترویج نفرت نسبت به افراد LGBTQ گرایش پیدا کرده است. (از جمله: برترین پست «داغ» صبح جمعه، پستی بود که در آن یک رستوران زنجیره‌ای سریع‌العاده، ماه پراید را تأیید کرد: «شکه ترقه بیدار شد.»)

این نویسنده نوشت: «تنها چیزی که می‌تواند مسیر این کشور را از وضعیت کنونی دیکتاتوری مارکسیستی تغییر دهد، این است که اگر ترامپ در دادگاه بایستد و به همه حامیانم بگوید، درخت نیاز به آبیاری دارد و حالا زمان است.»

بهترین های رولینگ استون

تندروهای ترامپ خواستار جنگ داخلی، کشتار دسته جمعی پس از کیفرخواست جدید هستند

کاربر «horsepaste420» نوشت: «فقط احساس می‌کنم که ما در حال انجام مراحل هستیم تا زمانی که همه جهنم از بین برود.» یک نظر دهنده به نام “Blackrider” موافق بود: “اینجا هم همینطور رفیق. چیدن کیسه ها و بارگیری ماگ. فقط منتظر پایان آرامش و شروع هرج و مرج باشید.» در پاسخ به پیش‌بینی یک کاربر دیگر از «جنگ داخلی»، یک نظر دهنده به نام «pushbackv2» چنین درگیری را «اجتناب‌ناپذیر» خواند و پیش‌بینی کرد که «این نزدیکی است».

کاربری که دسته‌اش «-jjjjjjjjjj-» است، ظاهراً به نقل قول معروف انقلابی از توماس جفرسون در مورد «درخت آزادی» که باید «هر از گاهی با خون میهن‌پرستان و مستبدان تازه‌سازی شود» اشاره می‌کند و پیشنهاد می‌کند که ترامپ می تواند با یک عبارت خصومت را آغاز کند:

تندروهای ترامپ خواستار جنگ داخلی، کشتار دسته جمعی پس از کیفرخواست جدید هستند

پیشنهاد کشتار دسته جمعی به نظر کاربر «BlackPilledMAGA» بیش از حد است: «لازم نیست هزاران نفر باشند، فقط چند ده نفر هستند. لعنتی فورا متوقف می شود.» اما کاربر “Nerdrem1” اصرار داشت که حذف چند نفر از نخبگان تفاوتی ایجاد نمی کند، و نشان می دهد که تعداد کشته شدگان مورد نیاز در مقیاس نسل کشی است: “میلیون ها. مشکل واقعی مردمی هستند که به آنها رای می دهند، تا زمانی که وجود دارند، مشکل حل نمی شود. کاربری به نام “Heavy_Metal_Patriot” موافق بود: “درست.”

اطلاعات بیشتر از رولینگ استون

دونالد هنوز خود را به عنوان «تظاهرات پر انرژی برای حامیان ترامپ» معرفی می‌کند و قوانین این انجمن شامل توصیه‌هایی به «پیروی از قانون» و «هوشیار باشید» است، زیرا «پست‌ها و نظرات شما ممکن است تبدیل به خبر شوند». این انجمن به سوالات ارسال شده به خط مطبوعاتی خود در مورد شیوه های اعتدال یا نحوه رسیدگی به فراخوان های آشکار خشونت پاسخی نداد.

در «دونالد»، انجمنی برای حامیان ترامپ فوق‌العاده MAGA، کاربران برای انتقام از پیگرد قانونی فدرال ترامپ، به دلیل سوءاستفاده از اسرار دولتی در مار آ لاگو، پس از اینکه او دیگر رئیس‌جمهور نبود، خواستار اعدام در ملاء عام و سایر اشکال لینچ شدند.

در The Donald، کاربران می توانند عنوان یا میم را با این امید ارسال کنند که دیگران به صفحه اول “رای مثبت” بدهند. با کلیک بر روی یک پست، یک بخش نظر ظاهر می شود، جایی که محبوب ترین نظرات به طور مشابه به بالا می روند. این انجمن به درستی به عنوان مکانی برای رفتار بد اینترنتی بدنام است. در Reddit شروع شد، قبل از اینکه به دلیل رأی موافق «محتوای قانون شکن» و برای مدیرانی که «از برآورده کردن اساسی ترین انتظارات ما خودداری کردند» ممنوع شد. این انجمن سپس به عنوان یک سایت مستقل در TheDonald.win راه اندازی شد، اما یک ناظر ارشد آن سایت را پس از ویرانی های 6 ژانویه قطع کرد. در نهایت برای سومین بار در Patriots.win راه اندازی مجدد شد، جایی که همچنان ترامپ را متصل می کند. وفادار – و به بقیه ما دریچه ای نگران کننده به روان مرداب های تب MAGA ارائه دهید.

کاربری به نام “Belac186” راه حلی بسیار مرگبارتر ارائه کرد: “تنها راهی که این کشور تا به حال به چیزی شبیه به قانون اساسی می‌شود که این کشور باید باشد این است که هزاران موش خیانتکار در ملاء عام اعدام شوند.” مفسر «DogFaceKilla» به سرعت زنگ زد تا مواد لازم را ارائه دهد: «من مقداری طناب در جایی در گاراژ گرفتم…» و «Heavy_Metal_Patriot» اضافه کرد: «هانس می‌گوید که می‌توانیم آن را قرض کنیم. شعله افکن” – اشاره ای به یک پرتاب کننده شعله در میدان جنگ که توسط سربازان آلمانی در جنگ جهانی دوم استفاده می شد.