تماشای دلفین در حال حرکت در هوا و سبقت گرفتن از قایق ماهیگیری در نزدیکی استرالیا

بر اساس گزارش هاوایی، زمانی که یک زن واشنگتن ناپدید شد، “ابر قرمز” کوسه بزرگ را احاطه کرد

این کلیپ 15 ثانیه ای در 16 ژانویه در فیس بوک توسط ماهی گیر و وبلاگ نویس حرفه ای “Trapman Bermagui” (جیسون مویس) به اشتراک گذاشته شد که این ویدئو را به دوستی نسبت داد که در حال ماهیگیری از خلیج Batemans در نیو ساوت ولز بود.

خلیج Batemans به میزبانی تماشای نهنگ و دلفین‌های آکروباتیک شهرت دارد، با ویدیوهای متعدد در YouTube که دلفین‌ها را در حال تعامل با قایق‌رانان و قایق‌رانان نشان می‌دهد.

مویس نوشت: «من بارها آن را دیده‌ام، اما نمایش آن در فیلم بسیار سخت است. «دلفینی که هوای دیوانه‌وار انجام می‌دهد.»

این ویدئو 10000 بار دیده شده و صدها واکنش و نظر به همراه داشته است، از جمله برخی از آنها مهارت های آکروباتیک دلفین را تحسین می کنند.

این نشان می‌دهد که ماهی‌گیران در حال تماشای دلفین‌ها در کنار بندر بودند که یکی از آنها از آب منفجر شد، با ارتفاع قایق مطابقت داشت، سپس دوباره به اقیانوس سقوط کرد. صدای قایقرانان شنیده می شود که در حال تشویق کردن هستند.

یک دلفین بیش از حد هیجان زده در رسانه های اجتماعی پس از اینکه ویدئویی نشان داد که در هوا مانند توپ بسکتبال در سواحل استرالیا حرکت می کند، مورد تشویق قرار می گیرد.

صدها کوسه گرفتار جنون غذا خوردن از هواپیما در جنوب استرالیا

این احتمال وجود دارد که دلفین ماهیگیران را برای مسابقه به چالش می کشد. مطالعه‌ای که در نیوزلند منتشر شد، گزارش می‌دهد که جهش‌های عمودی قبل از «تعامل‌های جنگی» دیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مربوط به نمایشگرها باشد.

فرض بر این است که دلفین در حال بازی بوده است، اما محققان هنوز دلیلی را که دلفین‌ها در «رفتارهای هوایی» انجام می‌دهند، مشخص نکرده‌اند.

«دلفین مبارک! تعجب می کنم که چرا؟» یکی از کامنت ها نوشت

برخی بر این باورند که دلفین ها هنگام سفر برای صرفه جویی در انرژی می پرند زیرا عبور از هوا انرژی کمتری نسبت به عبور از آب مصرف می کند. برخی دیگر بر این باورند که پریدن برای این است که دید بهتری از چیزهای دوردست در آب داشته باشید، عمدتاً طعمه.» Dolphin-World.com گزارش می دهد. توضیحات دیگر نشان می‌دهد که دلفین‌ها از پریدن برای برقراری ارتباط با جفت یا غلاف دیگری استفاده می‌کنند، زیرا می‌توانند چکش‌ها را بشنوند و تفسیر کنند.

فیلم لحظه انفجار دلفین ها به مدرسه ماهی قزل آلا در استرالیا را نشان می دهد



منبع