تماس های رای دهندگان جورج سانتوس به دفتر نماینده دیگری از کنگره فرستاده شد

جورج سانتوس، نماینده تازه منتخب (R-NY) به دنبال خبرنگاران در کاپیتول هیل استبرنده McNamee/Getty Images

  • آدام ساکاردی، مدیر خدمات مؤسسه لالوتا، به Newsday گفت: «متاسفانه، این دفتر جورج سانتوس نیست – یا خوشبختانه، بسته به دیدگاه شما.

    تماس‌های مؤسسه با دفتر محلی جورج سانتوس به یکی دیگر از نمایندگان کنگره منتقل شد.

  • جورج سانتوس با عینک سیاه، کت و شلوار آبی و کراوات زرد در حالی که از مقابل خبرنگاران عبور می کرد

    یکی از نمایندگان دفتر سانتوس به اینسایدر گفت که آنها نمی‌دانند چرا تماس‌ها ارسال می‌شوند.

  • مقامات جمهوری خواه و رای دهندگان سانتوس از او خواسته اند در میان رزومه ساختگی خود استعفا دهد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

به گزارش نیوزدی، هرج و مرج پیرامون جورج سانتوس، نماینده تازه منتخب نیویورک، این هفته ادامه یافت، زمانی که رای دهندگان سعی کردند با دفتر وی تماس بگیرند، اما به طور غیرقابل توضیحی به دفتر یکی دیگر از نمایندگان کنگره در منطقه همسایه فرستاده شدند.

یکی از کاربران فیس بوک روز چهارشنبه پست کرد که تماس آنها با دفتر مؤسس سانتوس در داگلاستون، نیویورک، به دفتر نیک لالوتا در هانتینگتون، نیویورک ارسال شده است. Newsday گزارش داد که از صبح پنجشنبه، تماس‌ها همچنان از دفتر سانتوس در ناحیه سوم کنگره نیویورک به دفتر لالوتا در منطقه اول کنگره نیویورک تغییر مسیر داده است.

سانتوس در هفته‌های اخیر پس از ساختگی چندین بخش از زندگی و رزومه‌اش خبرساز شد. در هفته‌های اخیر فاش شد که ادعاهای نادرست شامل یهودی بودن او، اینکه مادرش از حملات 11 سپتامبر جان سالم به در برده است، اینکه او یکی از اولین افرادی بود که مبتلا به کووید-19 در ایالات متحده تشخیص داده شد و موارد دیگر بود.

از زمان روی کار آمدن سانتوس در 7 ژانویه، اعضای حزب خودش از او خواسته اند که استعفا دهد، اما او بارها این کار را رد کرده است. حتی رای دهندگان او تظاهراتی برگزار کرده و خواستار استعفای او شده اند. طبق گزارش CBS News.

نمایندگان سانتوس و لالوتا بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

هنگامی که اینسایدر بعدازظهر پنجشنبه با دفتر سانتوس داگلاستون تماس گرفت، نماینده ای که به تلفن پاسخ داد گفت مشخص نیست چرا تماس های مؤسسه تغییر مسیر داده می شوند، اما این مشکل حل شده است.