تلاش کالیفرنیا برای ایجاد سایت های قانونی تزریق مواد مخدر پیشرفت می کند

مخالفان مخالفت کرده‌اند، اما مردم هنوز در اطرافشان می‌میرند و به محله‌هایی کشیده می‌شوند که مصرف مواد مخدر آشکارا توسط دولت تحریم شده است.

کلی سیارتو، نماینده جمهوری خواه کنگره گفت، کالیفرنیا “برنامه توانمندسازی ایجاد خواهد کرد که به مردم اجازه می دهد به انجام کارهای بسیار مضر و مخرب، نه تنها برای خود بلکه برای عموم مردم ادامه دهند.” او گفت که هدف باید این باشد که به جای اجازه دادن، «آنها را از مواد مخدر کنار بگذاریم و آنها را از این اعتیاد رها کنیم».

جان لاول با شهادت از طرف انجمن افسران مواد مخدر کالیفرنیا و چندین سازمان پلیس دیگر گفت: «اثر آهنربایی برای آمدن مردم به منطقه وجود دارد.

جونز-ساویر گفت که محل های تزریق ایمن ممکن است راه حل کاملی نباشند، اما “ما باید حرکت کنیم و چیز جدیدی را امتحان کنیم.”



Source link

رئیس کمیته، نماینده دموکرات کنگره، رجی جونز-سایر، گفت که در ابتدا “بسیار نگران” بود و با این ایده مبارزه کرد. اما او یک عمو و پسر عمویی داشت که در دهه 1980 در خیابان های سانفرانسیسکو بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان باختند، زمانی که تلاش های خانواده برای “عشق سخت” نتوانست آنها را نجات دهد.

میا بونتا، نماینده دموکرات کنگره، همسر راب بونتا، دادستان کل کالیفرنیا، یکی از نویسندگان این لایحه است که آن را “فرصتی بالقوه برای ما برای مبارزه با بیماری همه گیر که در مورد اعتیاد به مواد مخدر با آن روبرو هستیم” می خواند.

«آنچه آنها پیشنهاد می کنند حفظ وابستگی است. مایکل شلنبرگر، نویسنده کتابی به نام «سان فرانسیکو: چرا مترقی ها شهرها را خراب می کنند» و نامزدی بدون حزب برای فرمانداری کالیفرنیا، می گوید من فکر می کنم ما باید از بهبودی اعتیاد استقبال کنیم.

ویتکا آیزن، او – حتی یک مصرف کننده سابق هروئین – گفت، تعویض سوزن تمیز زمانی بحث برانگیز بود، قبل از اینکه به روشی پذیرفته شده برای به حداقل رساندن شیوع HIV، هپاتیت و سایر بیماری هایی که می توانند از طریق سوزن های آلوده مشترک منتقل شوند، تبدیل شود. او اکنون ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی کم درآمد HealthRIGHT 360 را رهبری می‌کند و در هیئت مدیره آژانس‌های سلامت رفتاری جامعه کالیفرنیا، انجمن اجرایی برنامه دارو و الکل کالیفرنیا، و شورای ملی سلامت رفتاری عضویت دارد.

پس از گذشت بیش از یک سال از تصویب این پیشنهاد در سنای ایالت، مجمع عمومی اکنون اجازه اجرای برنامه های آزمایشی در لس آنجلس، اوکلند و سانفرانسیسکو را در نظر خواهد گرفت.

فرماندار سابق جری براون، یک دموکرات، پیشنهاد محدودتری را در سال 2018 وتو کرد و سپس گفت: “اصولاً، من معتقد نیستم که اجازه استفاده از مواد مخدر غیرقانونی در محل های تزریق تحت حمایت دولت را داده شود – بدون الزامات مربوط به مصرف کننده. درمان – اعتیاد را کاهش می دهد.”

وینر و حامیان لایحه او گفتند که حتی یک مورد مرگ ناشی از مصرف بیش از حد در سایت های تحت نظارت وجود نداشته است.

پیشنهاد جدید کمیته مجمع را بر اساس خطوط حزبی تقسیم می کند.

اعضای کمیته ایمنی عمومی مجلس پس از شنیدن آمارهای متناقض در مورد تجربیات کانادا، اروپا، استرالیا و اخیراً در دو مکان در نیویورک، این لایحه را با 5 رای موافق در برابر 2 رای به جلو انداختند.

ساکرامنتو، کالیفرنیا (AP) – کالیفرنیا روز چهارشنبه به ایجاد سایت‌هایی نزدیک شد که مردم بتوانند به طور قانونی از داروهای تحت نظارت استفاده کنند که برای جلوگیری از مرگ آنها در صورت مصرف بیش از حد دارو طراحی شده است، علیرغم مخالفت مخالفان که می‌گفتند ایالت اجازه فعالیت خطرناک و غیرقانونی را می‌دهد. .

او با اشاره به هجوم سراسری مرگ و میر ناشی از مواد افیونی که اغلب به دلیل شیوع فنتانیل ایجاد می شود، گفت: «در مواجهه با یک بحران، ما باید کارها را متفاوت انجام دهیم.

سناتور دموکرات اسکات وینر گفت: “ما می دانیم که در بحران مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مصرف هستیم و این موارد قابل پیشگیری هستند.” “این راهی برای کمک به ایمن نگه داشتن مردم و در واقع کمک به مردم برای درمان است.”

سانتیاگو گفت: “شما باید به این نتیجه برسید که بهتر است آنها از آن در تاسیساتی استفاده کنند که حداقل تحت نظارت باشد.” “این تلاشی است برای ایجاد مکانی امن برای استفاده مردم (مواد مخدر)، کمک به آنها در زمانی که در پایین ترین حد خود هستند و از وقوع بدترین ها جلوگیری می کند.”

میگل سانتیاگو، نماینده دموکرات کنگره گفت که او نیز تا زمانی که شاهد مصرف آشکار مواد مخدر در Skid Row در لس آنجلس بود، شک داشت.

نهادهای حاکم در هر یک از حوزه‌های قضایی کالیفرنیا قبلاً درخواست کرده‌اند در صورت تبدیل لایحه وینر به قانون، در برنامه آزمایشی شرکت کنند. این به آنها بستگی دارد که به جلو بروند و تا چه حد. برنامه های آزمایشی تا سال 2028 ادامه خواهند داشت و انتظار می رود دولت های شرکت کننده هزینه مطالعه مستقل اثربخشی و تأثیر این برنامه بر جامعه را که تا سال 2027 برنامه ریزی شده است، تقسیم کنند.