تلاش های فرماندار برای مبارزه با گرسنگی پس از رسیدگی به وعده های غذایی تابستانی در میسوری برای کودکان نیازمند ناکافی شناخته شد.

که در توییت ها پس از انتشار مقاله ماه گذشته، فرماندار گفت: «این روایت که ما حاضر نیستیم به بچه‌هایی که نیاز به کمک دارند غذا بدهیم، صرفاً نادرست است.»

کریستال کواد، رهبر اقلیت مجلس میسوری، دموکرات اهل اسپرینگفیلد، توییت کرد“نورها به بچه ها غذا نمی دهند.”

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

میسوری تنها ایالتی در کشور بود که برنامه غذای رایگان برای کودکان فقیر را در تابستان امسال لغو کرد. با این حال، چراغ‌های زیبایی است،» تونی مسنجر، ستون‌نویس مترو در St. توییت کرد.

این اعلامیه که گرسنگی و فقر را «مسائل نگران کننده شدید» در میسوری می نامد، بیان می کند که رویدادهای متعددی توسط بانک های مواد غذایی میسوری در طول ماه سپتامبر برای تشویق تلاش ها برای پایان دادن به گرسنگی در جوامع محلی و جلب توجه به این موضوع برگزار خواهد شد.

سناتور لورن آرتور، دموکرات ایالتی از کانزاس سیتی، به میسوری ایندیپندنت گفت: «تعویض لامپ ها هیچ کمکی به رفع گرسنگی نمی کند. غذا دادن به کودکان انجام می شود، و هنگامی که این فرصت برای کمک به بچه های میسوری داده شد، این دولت ظلم را برای بیان یک بیانیه سیاسی احمقانه انتخاب کرد.

تلاش‌های فرماندار جمهوری‌خواه مایک پارسون برای مبارزه با گرسنگی در میسوری این هفته با بدبینی مورد استقبال دموکرات‌های ایالتی قرار گرفت، آنها استدلال کردند که پس از گزارش NBC News در مورد مدیریت برنامه غذای تابستانی رایگان این ایالت برای کودکان نیازمند، به موارد بیشتری نیاز است.

سایرین در میسوری نیز فرماندار را مورد انتقاد قرار دادند.

در طول همه‌گیری، یک معافیت فدرال به اپراتورهای برنامه در سراسر کشور اجازه می‌داد تا وعده‌های غذایی را به‌جای اینکه بچه‌ها را در زمان‌های معین غذا بخورند، ارائه دهند. این مزیت دسترسی به برنامه خدمات غذای تابستانی را به میزان قابل توجهی افزایش داد و به خانواده ها این امکان را داد که به جای رفتن به محل غذا در یک زمان خاص هر روز، غذا را به خانه ببرند.

دو ساختمان نارنجی درخشان برای آگاهی از گرسنگی، مشترک در یک توییت توسط پارسون، انتقاد فوری دموکرات های محلی را برانگیخت.

فرماندار اعلام کرد سپتامبر در 10 آگوست ماه اقدام گرسنگی خواهد بود، تقریباً دو هفته قبل از انتشار خبر NBC News در مورد وعده های غذایی تابستانی.

ماه گذشته، کلی جونز، مدیر ارتباطات پارسون، به NBC News گفت که چنین وعده‌های غذایی در اصل «برای پاسخ به همه‌گیری COVID-19 و کمک به جلوگیری از قرار گرفتن در معرض در محیط‌های گروهی طراحی شده‌اند».

تجزیه و تحلیل انحصاری NBC News بر اساس پاسخ‌های تمام 50 ایالت نشان داد که میسوری تنها ایالتی بود که برای تابستان 2022 معافیت را انتخاب نکرد. کسانی که برنامه وعده‌های غذایی تابستانی را در سراسر ایالت اجرا کردند، گفتند که تصمیم میسوری منجر به 97 درصد کاهش وعده‌های غذایی شده است. نسبت به تابستان گذشته توزیع شده است.

همراه با نورپردازی نارنجی، ترزا پارسون، بانوی اول میسوری، روز دوشنبه در چمن‌های عمارت فرماندار یک مراسم غذا خوردن برگزار کرد.

“برنامه خدمات غذای تابستانی همانطور که طراحی شده بود به کار خود ادامه می دهد – برای اینکه کودکان در محل غذا بخورند. او در ۲۴ آگوست در توییتر خود نوشت: با ملزم کردن بچه‌ها به خوردن وعده‌های غذایی در محل، می‌توانیم مطمئن باشیم که بچه‌هایی که به وعده‌های غذایی نیاز دارند، وعده‌های غذایی را دریافت می‌کنند.

دفتر فرمانداری به انتقاداتی که دریافت می کرد توجه نکرد اما روز چهارشنبه تاکید کرد که تصمیم برای ارائه نکردن وعده های غذایی تابستانی اقدام درستی است.

هم عمارت فرماندار و هم گنبد کاپیتول به رنگ نارنجی دوشنبه در غروب آفتاب تا طلوع آفتاب سه شنبه برای ماه اقدام گرسنگی در سپتامبر، که پارسون اعلام کرد برای آگاهی دادن به نیاز مبارزه با گرسنگی، روشن شد.

این اقدام یک ماه پس از آن صورت گرفت که NBC News فاش کرد که میسوری به اپراتورهای برنامه وعده غذایی تابستانی اجازه ارائه وعده‌های غذایی را نمی‌دهد – که منجر به کاهش چشمگیر دسترسی به وعده‌های غذایی برای کودکانی شد که با ناامنی غذایی مواجه بودند.

او استدلال کرد که فرمت قبل از همه‌گیری خوردن وعده‌های غذایی در محل، یکپارچگی برنامه را تضمین می‌کند.

این برنامه همانطور که طراحی شده بود به کار خود ادامه می دهد – برای اینکه کودکان در محل غذا بخورند. این عملیات عادی، مسئولیت پذیری و یکپارچگی برنامه را تضمین می کند. “با الزام کودکان به خوردن وعده های غذایی در محل، می توانیم مطمئن باشیم که کودکانی که به وعده های غذایی نیاز دارند، وعده های غذایی را دریافت می کنند.”

وی افزود که در ماه آوریل، میسوری از یک واکنش همه گیر اضطراری به مرحله بهبودی بومی گذر کرده است و گفت که “میسوری تصمیم گرفت گزینه برداشتن و رفتن را انتخاب نکند زیرا ایالت ما در حال بازگشت به عملیات عادی بود.”

واکنش آنها ابتدا توسط روزنامه میسوری ایندیپندنت گزارش شد که خود را یک سازمان خبری غیرحزبی و غیرانتفاعی توصیف می کند که دولت، سیاست و سیاست ایالتی را پوشش می دهد.