تلاش ترامپ در سال 2024 شروعی دشوار داشت، اما کمپین انتخاباتی می‌گوید یک «طرح بازی» دارد.

اخبار بد بی وقفه تنها مخالفان احتمالی و بزرگان محافظه کار را که مدتهاست به دنبال فرصتی برای حرکت از ترامپ و بازسازی نام تجاری جمهوری خواه پس از سه دوره انتخاباتی ناامیدکننده متوالی بودند، جسور کرده است.

زیر لوسترهای سالن رقص در مار-آ لاگو، حامیان ترامپ، چند نفر با کلاه بیسبال قرمز MAGA، و یکی با کراوات قرمز چاپ ترامپ وون، بنری در دست دارند که روی آن نوشته شده بود: ترامپ 2024، آمریکا را ترامپ نگه دار!

کاهش آهسته حمایت او در میان رای دهندگان جمهوری خواه، که تقریباً دو سال پیش، زمانی که وی پس از قیام 6 ژانویه 2021 کاخ سفید را ترک کرد، آغاز شد، از زمانی که شکست ناامیدکننده میان دوره ای بسیاری از نامزدهای انتخاب شده او به قیمت کنترل جمهوری خواهان تمام شد، افزایش یافته است. سنا و تقریباً مجلس را در دستان دموکرات ها نگه داشت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، با دست‌های باز و با حالتی که نشان می‌دهد هر چیزی ممکن است، رضایت مخاطبانش را در مقابل بانکی متشکل از چهار پرچم بزرگ آمریکا جلب می‌کند.

سپس یک دوره سه هفته‌ای پیش آمد که در آن کاندیدای منفرد اعلام شده و نامزد پیشتاز، رسوایی‌های پشت سر هم برای خود ایجاد کرد، ابتدا با یک برتری‌طلب سفیدپوست و یک ستاره رپ ضدیهودی شام می‌خورد و بعد، «پایان دادن» بخش‌هایی را پیشنهاد می‌کرد. قانون اساسی ایالات متحده در تلاش برای جبران از دست دادن ریاست جمهوری در سال 2020.

نتیجه آشکار این است که قدرت‌دار جمهوری‌خواه که زمانی دست‌نخورده بود، اکنون در رقابت برای نامزدی از رقیب جمهوری‌خواه خود، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، عقب افتاده است.

فرماندار ران دیسانتیس با یک ستاره و راه راه پشت سر خود به نکته تاکیدی اشاره می کند.

به گزارش یاهو، در یک نظرسنجی ملی که در ابتدای این ماه انجام شد، تقریبا اکثریت جمهوری‌خواهان گزارش دادند که می‌خواهند دیسانتیس نامزد آن‌ها در مقابل ترامپ باشد، با رای‌دهندگان ثبت‌نام شده ستاره نوظهور 47 تا 42 درصد نسبت به ترامپ. اخبار/ نظرسنجی YouGov صبح پنجشنبه منتشر شد.

رئیس جمهور سابق همچنین با مجموعه ای از ضررهای حقوقی خیره کننده مواجه شد، از جمله محکومیت علیه شرکتش، سازمان ترامپ، به اتهامات کلاهبرداری مالیاتی و انتصاب یک دادستان ویژه برای نظارت بر تحقیقات در مورد حذف مطالب طبقه بندی شده از کاخ سفید و نقش او. در تلاش ناموفق برای براندازی شکست خود در انتخابات 2020.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ اعلام کرد که قصد دارد در 15 نوامبر در املاک مار-آ-لاگو در پالم بیچ، فلوریدا، برای ریاست جمهوری در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شود. (رویترز/ اکتاویو جونز)

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، یک جمهوری خواه، در جشن شبانه انتخابات میان دوره ای 2022 آمریکا در تامپا، فلوریدا، در 8 نوامبر روی صحنه جشن می گیرد. (رویترز/مارکو بلو)

مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، نامزد بالقوه 2024، از انتشار خاطرات خود (که در روزی که ترامپ نامزدی خود را اعلام کرد منتشر شد) برای تبلیغات گسترده در ایالت هایی که زودهنگام رای گیری می کنند، استفاده کرده است. او سه‌شنبه را در کارولینای جنوبی گذراند، اندکی پس از آن که پرزیدنت بایدن با ایجاد تغییر در تقویم دموکرات‌ها که برای اولین بار در کارولینای جنوبی مقدماتی را در این کشور برنامه‌ریزی می‌کند، ایالت را به شهرت بیشتری رساند. پنس قرار است هفته آینده میزبان رویداد کتاب دیگری در نیوهمپشایر باشد.

در همین حال، DeSantis، بی سر و صدا با مگادون های GOP همراه شده است، زیرا او در نظر دارد پیشنهاد خود را در بهار ارائه دهد. طبق گزارش واشنگتن پست، او قرار است آخر این هفته با اهداکنندگان احتمالی در میامی شام بخورد.

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، شروعی دشوار دارد زیرا او تلاش می کند رای دهندگان را متقاعد کند که دو سال دیگر او را به کاخ سفید بازگردانند.

راجر استون، معتمد دیرینه ترامپ، یک روز پس از شکست واکر به یاهو نیوز گفت: «اگر واکر امروز برنده می شد، همه به (فرماندار گرجستان) برایان کمپ اعتبار می دادند. ضرر – زیان. او افزود: «من می‌توانم بگویم که این یک باخت برای کمپ و (رهبر اقلیت سنا) میچ مک‌کانل بود – آن‌ها همه روی این موضوع وارد عمل شدند.



منبع

متحدان ترامپ به ویژه پس از اینکه رافائل وارناک، سناتور دموکرات در جورجیا، رقیب جمهوری خواه خود، هرشل واکر، دوست دیرینه ترامپ را که رئیس جمهور سابق برای نامزدی انتخاب کرده بود، شکست داد، به بازی دفاعی پرداختند.

استیون چونگ، سخنگوی کمپین انتخاباتی، به یاهو نیوز گفت: «این یک ماراتن است و برنامه بازی ما در حال اجرا است، اگرچه تقویم ریاست جمهوری هنوز تنظیم نشده است و چرخه میان دوره ای 2022 به تازگی به پایان رسیده است». ما بر ساختن عملیات و ایجاد بنیادی برای به راه انداختن یک کمپین عظیم متمرکز هستیم که قبلاً هرگز دیده نشده بود. ما در حال ایجاد تیم در ایالت‌های رای‌گیری اولیه هستیم و مطمئن می‌شویم که در موقعیتی برای برنده شدن هستیم.

ترامپ هنوز ایالت زادگاهش فلوریدا را برای مبارزات انتخاباتی ترک نکرده است – که در پشت صحنه بحث هایی را در میان مشاوران فعلی و سابق برانگیخته است که چقدر عاقلانه بود که پیشنهاد او را اینقدر زود اعلام کرد.

حامیان ترامپ در 15 نوامبر خبر نامزدی ریاست جمهوری او را در مارآ لاگو تشویق می کنند. (رویترز/ جاناتان ارنست)

تیم مبارزات انتخاباتی نوپای او با این وجود این هفته گفت که نگران نیستند و افزودند: “ما قرار نیست وارد بازی رسانه ها شویم، جایی که آنها سعی می کنند نحوه مبارزات انتخاباتی ما را دیکته کنند.”