تلاش برای آموزش «حقوق والدین» DeSantis منجر به ساخت فیلم حقوق مدنی و مدیر برکنار شد.

بارنی بیشاپ سوم، رئیس هیئت مدیره مدرسه، گفت: «98 درصد از والدین مشکلی با [the lesson]اما این مهم نیست، زیرا ما از یک رویه پیروی نکردیم، و اضافه کرد که «حقوق والدین، حقوق کودکان را زیر پا می گذارد».

در این ماه، زمانی که یک فیلم حقوق مدنی بیرون کشیده شد و پس از شکایت والدین، که توسط قوانین ایالتی که مدارس را ملزم می‌کردند، جسورتر شده بود، یک مدیر به خاطر یک اثر هنری کلاسیک مجبور به اخراج شد.

اوایل امسال، پس از رد کردن برنامه درسی اولیه، به یک دوره مطالعات آفریقایی آمریکایی AP. او لایحه هایی را امضا کرده است که منع نژادپرستی سیستماتیک در کشور را مطالعه می کند. او همچنین به دنبال شناسایی و هویت جنسیتی از طریق فارغ التحصیلی از دبیرستان است.

اعضا و حامیان جامعه LGBTQ در آن شرکت می کنند

به دلیل سال گذشته که دیسانتیس گفت نیاز به “شفافیت” در برنامه های درسی و گزینه های کتابخانه دارد، مناطق مدارس باید آنها را بررسی کنند تا مطمئن شوند که هیچ یک از سیاست های آموزشی جدید DeSantis را نقض نمی کنند. نویسنده برنده جایزه نوبل و پولیتزر، تونی موریسون. پس از اینکه 20 کتاب از نویسنده جودی پیکولت در شهرستان مارتین بیرون کشیده شد، او پاسخ داد.

فرماندار جمهوری‌خواه در خط مقدم تلاش‌های جناح راست سراسری برای محدود کردن آنچه در مدارس تدریس می‌شود، بوده است، و عموماً بر حذف کتاب‌هایی که اغلب توسط نویسندگان غیر سفیدپوست یا LGBTQ نوشته شده‌اند، تمرکز دارد.

Carrasquilla که معمولاً والدین در مورد مشاهده آثار هنری کلاسیک مطلع می شدند، اما نامه این بار به دلیل “یک سری از ارتباطات اشتباه” منتشر نشد.

بیشاپ گفت که به کاراسکیلا گفته است که او می تواند استعفا دهد وگرنه هیئت مدیره رای خواهد داد تا بدون دلیل او را خاتمه دهد. در حالی که این به طور مستقیم با هیچ یک از قوانین جدید فلوریدا مرتبط نبود، بیشاپ گفت که این حرکت مطابق با دیدگاه فرماندار بود.

کاراسکیلا در بیانیه‌ای گفت که بیشاپ “بیشاپ به جای اعتماد به تخصص من به عنوان یک مربی برای بیش از 25 سال، بیشتر نگران دعوی قضایی و دلجویی از اقلیت کوچکی از والدین بود.” مدرسه کلاسیک تالاهاسی برنامه درسی را بر اساس کار یک موسسه محافظه کار در میشیگان آموزش می دهد.





منبع

هفته گذشته که مدیر یک مدرسه دولتی، مدرسه کلاسیک تالاهاسی، استعفای خود را به دلیل شکایت والدین مبنی بر اینکه به دانش‌آموزان کلاس ششمی تصاویر مجسمه معروف دیوید میکل آنژ در کلاس هنر نشان داده شده بود، تسلیم کرد. پس از شکایت سه والدین از دیدن مجسمه یک مرد برهنه توسط فرزندانشان، از جمله یکی از آنها که آن را «پورنوگرافیک» نامید، هوپ کاراسکیلا مجبور شد از آنجا بیرون برود.

پیکول نوشت: «کتاب‌های ممنوعه در این فهرست‌ها غیرقانونی یا انقلابی نیستند. «کودکان چه هستند در حقیقت قرار گرفتن در معرض زندگی متفاوت از زندگی خود، و طرز فکر متفاوت از خود است – که باعث ایجاد شفقت و همدلی می شود. در موارد دیگر، کودکان در معرض ایده ها و طرز فکرها قرار می گیرند دقیقا مانند خود آنها که بازنمایی و اعتبار و احساس تعلق را فراهم می کند. ما کاملاً می دانیم که بچه هایی که احساس می کنند به حاشیه رانده شده اند و کتاب هایی با شخصیت هایی مانند خودشان می خوانند، کمتر دچار حاشیه می شوند.»

به گفته دفتر DeSantis، هدف این قانون “حفظ حقوق والدین برای تصمیم گیری در مورد موادی است که فرزندانشان در مدرسه در معرض آنها قرار می گیرند.”

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دست خود را بر روی قلب خود در طول یک گردهمایی مبارزات انتخاباتی 2024 در Waco، تگزاس، 25 مارس 2023، نگه می دارد. (سوزان کوردیرو/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

سیاست‌های آموزشی محدودکننده ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا و فشار بر آن منجر به ممنوعیت کتاب‌های متعدد در مدارس دولتی شده است. اما مناقشه بر سر آنچه که برای دانش آموزان مناسب تلقی می شود به ادبیات محدود نشده است.

دیسانتیس، نماینده سابق کنگره که برای اولین بار در سال 2018 به عنوان فرماندار انتخاب شد، به طور رسمی مبارزات انتخاباتی خود را برای ریاست جمهوری اعلام نکرده است، اما بسیاری از جمهوری خواهان او را به عنوان گزینه اصلی برای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای نامزدی سال 2024 معرفی کرده اند. در حالی که سیاست‌های دیسانتیس به او کمک کرد تا در ماه نوامبر در انتخابات مجدد به راحتی پیروز شود و از سوی کارشناسان محافظه‌کار مورد تحسین قرار گیرد، نظرسنجی‌ها نشان داده است که جنگ علیه آموزش در میان عموم مردم محبوب نیست.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دست خود را بر روی قلب خود در طول یک گردهمایی مبارزات انتخاباتی 2024 در Waco، تگزاس، 25 مارس 2023، نگه می دارد. (سوزان کوردیرو/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

“هنر تمدن است و هر که آن را بیاموزد شایسته احترام است.” که شامل تصویری از مجسمه بود.

که شهرستان پینلاس فیلمی در مورد کودک 6 ساله ای که مدارس دولتی نیواورلئان را در دهه 1960 پس از شکایت مادر یک دانش آموز کلاس دوم ادغام کرد، تهیه کرد. فیلم دیزنی در سال 1998 که بخشی از برنامه درسی ماه تاریخ سیاه‌پوستان بود، اکنون پس از اینکه امیلی کانکلین گفت که این فیلم «ممکن است منجر به این شود که دانش‌آموزان بیاموزند که سفیدپوستان از سیاه‌پوستان متنفر هستند» با استناد به استفاده از توهین‌های نژادی و صحنه‌هایی در حال بررسی است. افراد سفیدپوست بریج را هنگام ورود به مدرسه تهدید می کنند. (در زندگی واقعی و در فیلم، او توسط مارشال های فدرال اسکورت شد.)

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در طی مراسمی سخنرانی می‌کند که در آن کتاب تازه منتشر شده‌اش با عنوان «شجاعت برای آزاد بودن: طرح فلوریدا برای احیای آمریکا» را به تصویر می‌کشد.  در 08 مارس 2023 در پارک پینلاس، فلوریدا، در خانه و موزه جاده چاپرز اورنج کانتی.  (جو رادل/گتی ایماژ)

هیچ زمانی برای بازبینی رسمی فیلم و تصمیم گیری در مورد اجازه نمایش آن در مدارس تعیین نشده است.

بسیاری از جوامع به حاشیه رانده شده تاریخی می پرسند که آیا این سیستم آموزشی یکپارچه در شهرستان پینلاس حتی می تواند به طور عادلانه و عادلانه به جامعه متنوع خدمت کند؟ریک دیویس، رئیس سازمان نگران برای آموزش با کیفیت برای دانش آموزان سیاه پوست، در نامه ای سرگشاده نوشت.

رئیس به زور از بالای مجسمه میکل آنژ بیرون رانده شد

دادگاه بازیگران شامل مجسمه میکل آنژ دیوید در موزه V&A با نام مستعار ویکتوریا و آلبرت در 7 مارس 2023 در لندن، بریتانیا.  (مایک کمپ/در تصاویر از طریق گتی ایماژ)

در سخنرانی پنج‌شنبه گذشته در مجلس نمایندگان ایالات متحده، جیمی راسکین، نماینده دموکرات، برخی از کتاب‌های ممنوعه از جمله کتاب «بادبادک باز» خالد حسینی که ظهور طالبان در افغانستان را پوشش می‌دهد و مارگارت را برجسته کرد. «داستان ندیمه» اتوود، دیستوپیا درباره یک رژیم زن ستیز جناح راست. راسکین ادعاهای جمهوری خواهان مبنی بر ایمن نگه داشتن کودکان از طریق ممنوعیت کتاب را با عدم اقدام آنها در مورد اسلحه، که برای افراد 1 تا 18 ساله است، مقایسه کرد.

نماينده جيمي راسكين، دكتر، در جريان جلسه استماع كميته فرعي دولت فدرال در مورد سلاح كشي شهادت مي دهد.

بیشاپ در این مصاحبه گفت: “والدین کسانی هستند که سیستم آموزشی را در فلوریدا هدایت می کنند.” فرماندار این را گفت و ما با فرماندار هستیم. والدین این مدرسه را انتخاب می کنند زیرا خواهان نوع خاصی از آموزش هستند. ما از هیئت کالج دوره نخواهیم داشت. ما 1619 یا CRT مزخرف را آموزش نمی دهیم…”

در آخر هفته، شهردار فلورانس ایتالیا، کارراسکویلا را برای بازدید از فلورانس، جایی که مجسمه در آن به نمایش گذاشته شده است، دعوت کرد و گفت که می‌خواهد «از طرف شهر از او قدردانی کند».

راسکین گفت: «ما به سیاستمداران بیشتری نیاز داریم که در آمریکا کتاب بخوانند و سیاستمداران کمتری برای سانسور کتاب در آمریکا تلاش کنند.

دیسانتیس در اوایل این ماه گفت که این اتهام «نشان می دهد که برخی تلاش می کنند از مدارس ما برای تلقین استفاده کنند. در فلوریدا، مطالب مستهجن و نامناسبی که به کلاس‌ها و کتابخانه‌های ما مخفی شده‌اند تا دانش‌آموزان ما را جنسی کنند، استانداردهای آموزشی ایالتی ما را نقض می‌کنند. فلوریدا ایالت آموزش و پرورش است و این به معنای ارائه آموزش باکیفیت به دانش آموزان و عاری از جنسیت و مواد مضر است که مناسب سن نیستند.

معاون مارشال های ایالات متحده، روبی بریجز 6 ساله را از مدرسه ابتدایی ویلیام فرانتز در نیواورلئان، در این عکس فایل نوامبر 1960 اسکورت می کنند. (عکس AP)

نماینده جیمی راسکین، دکتر، در جلسه استماع کمیته فرعی دولت فدرال در مورد “تسلیح سازی دولت فدرال” در واشنگتن در روز پنجشنبه، 9 فوریه 2023 شهادت می دهد. (بیل کلارک/CQ-Roll Call, Inc از طریق گتی تصاویر)

انجام‌شده در اوایل این ماه نشان داد که 36 درصد از الزام به بازبینی کتاب‌های مدارس دولتی برای محتوایی که «دولت نامناسب می‌داند» حمایت می‌کنند، در مقابل 44 درصد که مخالف بودند. دریافتند که 61٪ از پاسخ دهندگان بیشتر نگران این بودند که “برخی مدارس ممکن است کتاب ها را ممنوع کنند و موضوعاتی را که از نظر آموزشی مهم هستند سانسور کنند” در مقابل 36٪ بیشتر نگران این بودند که “برخی مدارس ممکن است کتاب ها و موضوعاتی را تدریس کنند که برخی دانش آموزان یا والدین آنها احساس می کنند نامناسب است یا نامناسب است. توهین آمیز.» به طور کلی، دیسانتیس در نظرسنجی برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری سال آینده بیشتر از ترامپ عقب مانده است.

در این ماه، تلاش برای تأیید قدرت تک تک والدین برای پیشبرد برنامه درسی در ایالت منجر به این شد که یک فیلم حقوق مدنی کنار گذاشته شود و مدیر مدرسه به زور از دانش‌آموزانی که یکی از مشهورترین مجسمه‌های جهان را می‌دید، بیرون راند.

فیلم «پل های یاقوتی» به پایان رسید

معاون مارشال های ایالات متحده، روبی بریجز 6 ساله را از مدرسه ابتدایی ویلیام فرانتز در نیواورلئان، در این عکس فایل نوامبر 1960 اسکورت می کنند.  (عکس AP)

اعضا و حامیان جامعه LGBTQ در تجمع “به هر حال بگو همجنسگرا” در میامی بیچ، فلوریدا در 13 مارس 2022 شرکت می کنند. (چاندان خانا/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در 08 مارس 2023 در پارک پینلاس، فلوریدا، فرماندار فلوریدا، در مراسمی صحبت می‌کند که به کتاب تازه منتشر شده‌اش، «شجاعت برای آزاد بودن: طرح فلوریدا برای احیای آمریکا» اشاره می‌کند. (جو رادل/گتی ایماژ)

دادگاه بازیگران شامل مجسمه میکل آنژ دیوید در موزه V&A با نام مستعار ویکتوریا و آلبرت در 7 مارس 2023 در لندن، بریتانیا. (مایک کمپ/در تصاویر از طریق گتی ایماژ)