تغییر آهنگ مالونی و نادلر در مورد انتخاب مجدد بایدن در آخرین مناظره

یک قاضی در بهار نقشه‌های سیاسی پیچیده‌ای را پرت کرد و یک استاد ویژه منصوب از سوی دادگاه، سمت‌های شرقی و غربی منهتن را به یک صندلی پیوند زد، و اعضای سرسخت مجلس را در مسیر برخورد قرار داد که به یک یا هر دو دهه‌های طولانی پایان می‌دهد. دوره های تصدی

این دو همکار با چالشی از سوی سورج پاتل، یک وکیل 38 ساله روبرو هستند که استدلال کرده است که رأی دهندگان به نمایندگی جوان تر نیاز دارند.

من از جو بایدن حمایت می کنم. مالونی با استناد به قوانینی که توسط رئیس‌جمهور امضا شده است یا به سمت میز کارش، از جمله پیشنهادی برای کاهش تورم، برنامه سرمایه‌گذاری زیرساخت‌ها و بسته کمک‌های همه‌گیر، طراحی شده است، گفت: او اعلام کرده است که نامزد می‌شود.

این دو نماینده هفتگی در سال 1992 به مجلس انتخاب شدند و به جایگاه برجسته ای در بدنه رسیده اند. نادلر که سه شنبه شب در مقایسه با آخرین اجرای خود پرانرژی تر به نظر می رسید – تأکید کرد که ارشدیت قدرت تصویب قانون و آوردن پول به منطقه را می دهد.

«پس از 30 سال در واشنگتن، دو مخالف در اینجا نتوانستند مدون شوند [Roe v. Wade] پاتل گفت: ما به نسل جدیدی از رهبران نیاز داریم. «تغییر نسلی، اتفاقا… جای ترسی نیست.»

پاتل گفت: به نظر نمی رسید که منصوبان ترامپ در طول جلسات تایید به خود شهادت دروغ دهند. نادلر که به عنوان رئیس کمیته قضایی دو استیضاح ترامپ را رهبری کرد، گفت که شواهد کافی علیه قضات نیز وجود ندارد.

با این حال، مالونی گفت که اگر رئیس کمیته قضایی جدید این روند را آغاز کند، از آن حمایت خواهد کرد.



منبع

نادلر همچنین سه شنبه شب پس از اینکه هفته گذشته به ناظران گفت که هنوز خیلی زود است که بگوییم رئیس جمهور باید برای انتخاب مجدد شرکت کند، سخنان دلگرم کننده ای برای بایدن گفت.

او گفت: «از دست دادن یک رئیس کمیته برای نیویورک مایه تاسف خواهد بود. از دست دادن دو رئیس کمیته فاجعه بار خواهد بود.

این دو عضو ارشد کنگره – نادلر رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان و مالونی رئیس کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان است – پس از یک روند هرج و مرج تقسیم مجدد در نیویورک با یکدیگر روبرو هستند.

نیویورک – دو تن از وزنه‌برداران کنگره حمایت پرشور خود را از انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، طی مناظره‌ای سه‌شنبه شب ابراز کردند که نشان‌دهنده انحراف چشمگیر از موضع خود در دیدار قبلی بود.

جری نادلر و کارولین مالونی، نمایندگان منهتن – دموکرات‌ها پس از دهه‌ها خدمت به عنوان همکار، با تقسیم مجدد به رقابت مقدماتی می‌روند – هر دو با تشویق ناظران، دور دوم ریاست جمهوری بایدن را تحسین کردند.

هر سه گفتند دادگاه عالی باید گسترش یابد تا منصوبان محافظه کار دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را کاهش دهد، اما به نظر می رسد که آنها در مورد استیضاح این منصوبان اختلاف دارند.

در طول برنامه روز سه‌شنبه که توسط WPIX میزبانی می‌شد، نامزدها تا حد زیادی در مورد مسائل محلی و فدرال، مانند افزایش بودجه فدرال به NYPD و اجرای قیمت‌گذاری ازدحام با برش‌های مشخص برای ساکنان توافق داشتند. نالدر و مالونی هر دو گفتند که واشنگتن باید هزینه اسکان پناهجویانی را که توسط فرماندار جمهوریخواه تگزاس، گرگ ابوت به نیویورک می رود، به شهر بازپرداخت کند. پاتل به طور کلی تر گفت که دولت فدرال باید مداخله کند.

نظرسنجی PIX 11 و کالج امرسون که روز جمعه منتشر شد، نشان داد که نادلر 9 امتیاز از مالونی برتری دارد. حدود 40 درصد از رأی دهندگان از قانونگذار وست ساید حمایت کردند، در حالی که 31 درصد از مالونی حمایت کردند. پاتل 11 درصد را به دست آورد، در حالی که تقریباً 17 درصد از رای دهندگان گفتند که تصمیم نگرفته اند.

مشخص نبود که مالونی به چه اطلاعیه ای اشاره می کند، اما سخنان محبت آمیز او در تضاد کامل با هفته گذشته بود، زمانی که او گفت باور ندارد بایدن به دنبال انتخاب مجدد باشد. او بعداً از رئیس جمهور عذرخواهی کرد و همزمان نظر خود را تکرار کرد.