تعداد کمتری از دموکرات‌ها از بایدن می‌خواهند که مبارزات انتخاباتی مجدد در سال 2024 را به دلیل پیروزی‌های قانونی‌اش و کاهش قیمت بنزین کنار بگذارد.

به گفته WaPo، صحبت‌ها درباره چالش اولیه با رئیس جمهور بایدن در هفته‌های اخیر تمام شده است.

  • در ماه‌های اخیر، بایدن قانون کاهش تورم، لایحه ۵۲ میلیارد دلاری بودجه چیپس‌ها، و قانون کنترل اسلحه دو حزبی را امضا کرده است، و بخشی از این قانون را که در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای در سنا رایج شده است، شکسته است.

    در اوایل سال جاری، برخی از اعضای حزب نسبت به دستور کار دموکرات در کنگره احساس ناامیدی کردند.

  • اما گفت‌وگوهای کاهش‌یافته پیرامون چالش اولیه 2024 – حداقل در حال حاضر – به کاخ سفید اجازه می‌دهد تا روی انتخابات میان دوره‌ای تمرکز کند، زیرا طبق گزارش‌ها، رئیس‌جمهور قصد دارد پس از رقابت‌ها، نامزدی برای انتخاب مجدد خود را آغاز کند.

    زمانی که شش ماه پیش بیرون می‌گفتم از انتخاب مجدد رئیس‌جمهور حمایت می‌کنم، مورد انتقاد قرار می‌گرفتم، و اکنون بسیاری از افراد دیگر این را می‌گویند. انجام شد،» او به The Post گفت. اکثر مردم خطرات سال 2024 را درک می‌کنند و می‌دانند که تضعیف جو بایدن فقط تقویت دونالد ترامپ است.»

    او افزود: “اکنون زمان اپورتونیسم سیاسی برای تلاش برای انجام ترفندهای هوشمندانه و شناور کردن نام شما نیست. اکنون زمان آن است که ما در اطراف انتخاب مجدد رئیس جمهور تجمع کنیم.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    جو بایدن

    به گزارش واشنگتن پست، به نظر می رسد که ثروت سیاسی بهبود یافته رئیس جمهور جو بایدن صحبت از چالش اولیه درون حزبی در سال 2024 را خفه کند.

    و یک نظرسنجی اخیر وال استریت ژورنال نشان داد که محبوبیت بایدن 45 درصد است، نشانه ای خوشایند برای کاخ سفید، زیرا تعداد رئیس جمهور در 30 و پایین 40 برای نزدیک به یک سال عقب مانده بود.

    اما خانا، یک مترقی که از رابطه قوی با بایدن با کاخ سفید برخوردار است، مدت‌ها چنین صحبت‌هایی را رد کرده بود.

    رو خانا، نماینده دموکرات کالیفرنیا ماه‌ها پیش گفت که این حزب باید به هم بپیوندد و از تفرقه بر سر قوانین کنگره دست بردارد و در عوض آنچه بایدن امضا کرده را به قانون بفروشد.

    برخی از دموکرات‌ها که از آنچه به عنوان انفعال در مورد دستور کار رئیس‌جمهور تلقی می‌کردند ناامید شده بودند، استانداردهای بالقوه جدیدی را معرفی کردند که شامل دولت‌ها نیز می‌شد. گاوین نیوسام از کالیفرنیا و جی بی پریتزکر از ایلینوی، وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، و سناتور الیزابت وارن از ماساچوست – علاوه بر کامالا هریس، معاون رئیس جمهور.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، که از زمان خروج از کاخ سفید به شدت در حال اجراست، همچنین قصد دارد برنامه‌های خود برای سال 2024 را در ماه‌های آینده اعلام کند. و با توجه به اینکه ترامپ در پاییز امسال نقش مهمی در مبارزات انتخاباتی جمهوری‌خواهان ایفا می‌کند، او همچنان تضاد آشکاری با کاخ سفید بایدن ارائه می‌کند.

    قیمت سوخت که در اوایل تابستان امسال به بیش از 5 دلار در هر گالن افزایش یافت، از 4 سپتامبر به طور میانگین در سطح ملی حدود 3.79 دلار به ازای هر AAA بود.

    از آن زمان، بایدن یک رشته پیروزی قانونی داشته است، از تغییرات آب و هوایی گرفته تا مراقبت های بهداشتی.

    رئیس جمهور جو بایدن در 1 سپتامبر 2022 در چمن جنوبی کاخ سفید با خبرنگاران صحبت می کند.AP Photo/ سوزان والش

    • در حالی که گزارش‌هایی مبنی بر نگرانی‌های مداوم در مورد سن بایدن وجود دارد، زیرا او اندکی پس از روز انتخابات 2024 82 ساله می‌شود، او همچنان متعهد به نامزدی مجدد برای انتخابات است.