تظاهرات تند تند ترامپ برای جی دی ونس با بازی بزرگ فوتبال ایالت اوهایو درگیر شد

او همچنین در یک پست Truth Social اوایل روز ادعا کرد که “هم جی دی ونس و هم دکتر اوز از من خواستند که تجمعات بزرگی برای آنها برگزار کنم.” وی افزود: به جمعیت عظیم نگاه کنید. هر دو کاندیدا این را می خواستند – و من ارائه کردم.

اما تایمز گزارش داد که هیچ یک از کاندیداها از او نخواستند که این تجمعات را برگزار کند.

نیویورک تایمز روز جمعه گزارش داد که نامزدهایی که ترامپ در راهپیمایی های خود تبلیغ می کند، همه از این موضوع خوشحال نیستند.

مردم اوهایو شنبه شب در جریان تظاهرات دونالد ترامپ برای نامزد جمهوری خواه سنا، جی دی ونس، به صفحه تلویزیون خود چسبیده بودند. اما آنها به احتمال زیاد به جای هر چیز سیاسی، یک بازی حساس فوتبال ایالت اوهایو را تماشا می کردند.

ترامپ در سخنرانی یانگستون خود از ونس استفاده کرد. اما او همچنین بیشتر وقت خود را صرف شکایت از تحقیقات متعدد در مورد فعالیت های مشکوک خود کرد که به نظر او آزار و شکنجه است. او همچنین – به موزیک – از هرج و مرج تاریک و آخرالزمانی دوران کنونی ابراز تاسف کرد زیرا حامیان به او دستی بلند کردند و یک انگشت “سلام” کردند که برخی آن را یک حرکت QAnon توصیف کردند.

هیچ کس به اندازه تیم رایان، دموکرات، که با بنیانگذار صندوق تامینی ونس رقابت می کند، از این مسخره بازی خوشحال نبود.

رایان حتی یک تبلیغ کمپین برای تمسخر آن ساخت و این رالی را به نوع دیگری از بازی فوتبال – برای بازنده ها – تبدیل کرد.

ترامپ، در واکنشی آشکار به داستان تایمز، با سخنان ترامپ معمولاً مبتذل به جمعیت اصرار کرد که ونس «الاغ من را می‌بوسد».

متأسفانه برنامه‌های بی‌سابقه این رالی دقیقاً همزمان با بازی مهم ایالت اوهایو در برابر دانشگاه تولدو برگزار شد (باکی‌ها با نتیجه 49-21 پیروز شدند). Mediaite هفته گذشته به طعنه گفت که این اتفاق به این دلیل رخ داد که ترامپ و ونس “ظاهراً نمی دانند اوهایو چگونه کار می کند”. Columbus Dispatch هفته گذشته گزارش داد که رکوردشکنی 10.5 میلیون بیننده از بازی ایالت اوهایو در برابر دانشگاه نوتردام در اوایل این ماه دیدن کردند.

نتیجه گیری رایان: “جی دی ونس در حال بازی در اوهایو است.”

مهمت اوز، نامزد جمهوری خواه برای سنا در پنسیلوانیا، ناگهان به نظر می رسد که پس از پیروزی در مقدماتی خود از ترامپ فاصله گرفته است تا درخواست خود را برای انتخابات عمومی گسترش دهد. با این حال، او در تظاهرات ترامپ در اوایل این ماه در پنسیلوانیا شرکت کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع