تصویب قرارداد بدهی بدون اکثریت جمهوری خواهان “احتمالاً باعث ایجاد یک حرکت فوری” برای برکناری مک کارتی می شود.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

او افزود: «فکر می‌کنم رئیس مک‌کارتی این را می‌داند. “به همین دلیل است که او سخت کار می کند تا مطمئن شود که 120، 150، 160 رای می آورد. و به همین دلیل است که کسانی از ما که از این لایحه حمایت نمی کنیم، سعی می کنیم به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از تغییرات ماهیت زیبایی دارند.

گاتز در میان گروهی متشکل از 20 محافظه‌کار تندرو بود که در انتخابات ریاست‌جمهوری مک‌کارتی در ژانویه دست به کار شدند و در نهایت توافقی را برای کاهش آستانه برای اجبار رای به برکناری رئیس مجلس به تنها یک عضو تضمین کردند.

نماینده دن بیشاپ (RN.C.) اولین جمهوری خواه بود که به طور علنی از برکناری رئیس مجلس بر سر توافق سقف بدهی حمایت کرد، اما او متعهد به ارائه درخواست برای تخلیه نشد و گفت که «در ارتباط با دیگران در این مورد تصمیم خواهد گرفت. ”

با این حال، حتی در بحبوحه برخی واکنش‌های محافظه‌کارانه به توافق خود با بایدن، مک کارتی یکشنبه گفت که او “اصلا” نگران از دست دادن موقعیت رهبری خود نیست.

با این حال، جمهوری خواه فلوریدا روز جمعه، قبل از دستیابی به توافق، گفت که «هیچ تهدید جدی» برای ریاست مک کارتی نمی بیند و پیش بینی کرد که این توافق با «حدود 80-100 رأی دموکرات ها و بین 140-160 رأی جمهوری خواهان» تصویب می شود.

گیتز هفته گذشته در توییتر گفت: «به معنای واقعی کلمه هیچکس به جز مطبوعات در حال حاضر در مورد حذف مک کارتی صحبت نمی کند.

مت گاتز، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، روز سه‌شنبه گفت که تصویب یک توافق بدهی بدون اکثریت جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا باعث ایجاد یک حرکت «فوری» برای برکناری کوین مک‌کارتی، رئیس‌جمهور کالیفرنیا می‌شود.

«اگر اکثریت جمهوری‌خواهان مخالف یک قانون باشند و شما از دموکرات‌ها برای تصویب آن استفاده کنید، این بلافاصله نقض حروف سیاه توافقی است که ما با مک کارتی برای اجازه دادن به او به ریاست‌جمهوری داشتیم، و احتمالاً باعث می‌شود که فوراً به ریاست جمهوری برسد. گیتز به نیوزمکس گفت.

گاتز یکی از حداقل 25 جمهوری خواه مجلس نمایندگان – از 222 عضو کنفرانس جمهوری خواهان – است که گفته اند به توافق مک کارتی و پرزیدنت بایدن برای افزایش سقف بدهی رای نمی دهند.