تصاویر دوربین 4 ساله‌ای که در مک‌دونالد به سمت پلیس شلیک کرده بود منتشر شد

ویدئوهای زیر توسط اداره پلیس یکپارچه تهیه شده است:

پس از دستگیری، جانسون به پلیس گفت که پس از مشاجره او و کارمند مک‌دونالد بر سر دستور او، به مدت 30 ثانیه “سیاه” شد. سوابق دادگاه حاکی از آن است که جانسون همچنین تکان دادن اسلحه را در مقابل کارگر رد کرده است، علیرغم اینکه فیلم نظارتی نشان می دهد او این کار را انجام می دهد.

جانسون بعداً در اوایل ماه مارس به کودک آزاری، تجاوز شدید و دخالت در یک افسر دستگیر کننده متهم شد.

میدویل، یوتا (KTVX) – پلیس فیلم دوربین بادی را از یک حادثه در یک مک‌دونالد در یوتا منتشر کرده است که در آن یک کودک 4 ساله در ماه فوریه به سمت مأموران شلیک کرد.

صدای گریه بچه ها بعد از این حادثه شنیده می شود که مأموران آنها را از ماشین بیرون آورده و از صحنه دور می کنند.

جانسون در آن زمان دو فرزند داشت، یک کودک 4 ساله و یک کودک 3 ساله.

افسران چندین بار به جانسون دستور دادند که از ماشین پیاده شود، اما او نپذیرفت. پلیس سپس درب راننده جانسون را باز کرد و او را بیرون آورد.

زن غربی اردن پدرش را در مقابل چشمان سه فرزندش چاقو زد

در حالی که افسران در تلاش بودند جانسون را بازداشت کنند، افسری که برگشت، اسلحه ای را دید که از پنجره پشتی به بیرون اشاره می کرد و لحظاتی قبل از شنیدن صدای شلیک، فریاد زد: «اسلحه».

جانسون همچنین به پلیس گفت که این اولین باری نیست که فرزند 4 ساله‌اش اسلحه را به دست می‌گیرد.

کارمندان از جانسون خواستند پس از گزارش حادثه به پلیس، جلوی رستوران را بکشد.

افسر از دست خود استفاده کرد تا اسلحه را جارو کند که تفنگ منفجر شد و به قسمت بالایی ساختمان مک دونالد اصابت کرد. افسر سپس با فریاد بر سر فرد داخل خودرو که اسلحه را رها کند، پس از بررسی داخل خودرو متوجه شد که کودک کوچکی است.

این ویدئوی 12 دقیقه ای لحظات منتهی به دستگیری سادات جانسون 27 ساله و همچنین اتفاقی را که پس از تیراندازی یکی از فرزندانش به سمت پلیس در مسیر رانندگی رخ داد را نشان می دهد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

اداره پلیس واحد ابتدا در 21 فوریه حوالی ساعت 1:30 بعد از ظهر به مک دونالد پاسخ داد، زمانی که کارمندان گزارش دادند که مردی پس از نادرست بودن دستورش، اسلحه ای را در درایو پرتاب کرد.

سوابق اتهام نشان می دهد که کودک 4 ساله به پلیس گفت که او اسلحه را برداشت زیرا “می خواست پدرش برگردد.” این کودک همچنین به پلیس گفت که جانسون در جریان درگیری گفت: “افسر پلیس نمی تواند در را باز کند”.