تسلط ترامپ بر کلاس فعالان حزب جمهوری خواه در کنفرانس تگزاس به نمایش گذاشته شد

نایجل فاراژ، مفسر بریتانیایی و رهبر سابق حزب برگزیت روز شنبه در روی صحنه به جمعیت گفت که ترامپ برای رقابت دیگری آماده است.

مک لافلین استدلال کرد که پاسخ از این گردهمایی ثابت کرد که نفوذ ترامپ در حال کاهش نیست.

مت شلپ، رئیس اتحادیه محافظه‌کاران آمریکا، در بیانیه‌ای به پولیتیکو پس از نظرسنجی، به شهرت ماندگار ترامپ در میان محافظه‌کاران اشاره کرد.

بنن که اخیراً به دو اتهام امتناع از همکاری با کمیته بررسی حمله در 6 ژانویه در مجلس نمایندگان مجرم شناخته شد، با بیان اینکه نیروهای خارجی در تلاش برای زندانی کردن ترامپ در تلاش برای جلوگیری از دستیابی ترامپ به دادگاه هستند، جمعیت را عصبانی کرد. دوباره کاخ سفید

برخلاف رویداد CPAC در اورلاندو در فوریه – و کنفرانس ائتلاف ایمان و آزادی در نشویل در ژوئن – در گردهمایی آخر هفته، اکثر نام‌های غیر ترامپ به عنوان رقبای احتمالی 2024 حضور نداشتند، هرچند سناتورهای ریک اسکات (رئیس فلوریدا) و تد کروز. (R-Texas) از جمله منتخبانی بودند که سخنرانی کردند.

شلاپ گفت: “یک پیوند ناگسستنی بین پرزیدنت ترامپ و جنبش محافظه کار وجود دارد.” او به سادگی کارهایی را که قول داده بود انجام داد و برای همیشه سپاسگزار آن هستند.

استیو بنن، کمپین سابق ترامپ و استراتژیست کاخ سفید که این هفته به اتهام تحقیر کنگره محکوم شد، در کنفرانس چشم‌اندازی برای سال‌های آتی حزب جمهوری‌خواه ترسیم کرد. این شامل نامزدهای بیشتری مانند Kari Lake می‌شود که این هفته پس از اینکه کارزار انتخاباتی خود را بر ادعاهای رد شده مبنی بر تقلب در انتخابات پایه گذاری کرد، نامزد فرمانداری جمهوری‌خواه در آریزونا شد. و البته شامل ترامپ با دور دوم ریاست جمهوری می شد.

بنن گفت: «آنها درک می کنند که نمی توانند او را در صندوق رای شکست دهند. آنها نمی توانند انرژی او را شکست دهند. آنها نمی توانند بینش او را شکست دهند. آنها با هزاران بریدگی قانونی از راه می‌رسند، درست است، و سعی می‌کنند او را به زندان بیاندازند تا مطمئن شوند که او نمی‌تواند دوباره در سال 2024 نامزد شود و رئیس‌جمهور شایسته‌ای باشد که در حال حاضر باید باشد.»

ران دیسانتیس وجود نداشت. مایک پنس هیچ جا پیدا نشد. نیکی هیلی؟ منفی. مایک پمپئو؟ جواب منفی.

و در حالی که جایگاه مسلط ترامپ در حزب جمهوری خواه هرگز تحت تهدید بیشتر از سوی تعداد فزاینده جمهوری خواهان جاه طلب نبوده است، این رویداد نشان دهنده تداوم کشش او با فعالان حزب بود. نظرسنجی کاهی از ترجیحات شرکت کنندگان CPAC تگزاس در سال 2024 نشان داد که ترامپ با 69 درصد حمایت، 10 درصد بیشتر از نمایش او در گردهمایی فوریه در فلوریدا پیشتاز است. DeSantis با 23 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت.

نه تنها سایر رقبای برتر بالقوه 2024 در کنفرانس غایب بودند، بلکه در طول این گردهمایی سه روزه، صحبت چندانی در مورد آنها وجود نداشت. در عوض، سخنرانان کاملاً بر ترامپ تمرکز کردند و عمدتاً از دسانتیس یا دیگران به عنوان رهبران ارشد حزب نام نمی بردند.

فاراژ که اخیراً با ترامپ دیدار کرده است، به مخاطبان CPAC گفت که به نظر می رسد رئیس جمهور سابق از زمان ترک قدرت 20 پوند از دست داده است.

همه چیز در مورد دونالد جی. ترامپ بود، که مجبور نبود در کانون توجه گروهی از رقبای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد، همانطور که در برخی گردهمایی های محافظه کار دیگر در سال جاری انجام داد.

جیم مک لافلین، یکی از نظرسنجی‌کنندگان کمپین ترامپ که نظرسنجی‌های CPAC را انجام می‌دهد، می‌گوید: «من گفته‌ام که آخرین دو CPAC، فکر نمی‌کنم از این بالاتر برود.

نظرسنجی کالج سینا/نیویورک تایمز که در ماه گذشته انجام شد نشان داد که رئیس جمهور سابق با حمایت کمتر از نیمی از رای دهندگان مقدماتی جمهوری خواه در رقابت با چندین نامزد دیگر روبرو شده است. ترامپ با 49 درصد آرا پیشتاز شد و پس از آن دیسانتیس با 25 درصد آرا قرار گرفت.

بلندترین صداهایی که ادعاهای بی اساس تقلب در انتخابات را در سال 2020 منتشر می کنند – ادعاهایی که مکرراً در ممیزی ها، تحقیقات رسمی و دعاوی رد شده اند – از بحث درباره پنس، حتی برای انتقاد از او خودداری کردند.

دالاس – یک جنگ قدرت در جریان است تا چهره حزب جمهوری خواه در سال 2024 باشد – اما شما آن را از حضور در CPAC تگزاس نمی فهمید.

فاراژ گفت: “وزن دنیا از دوش او بیرون می آید.” نامزدهای او در انتخابات مقدماتی پیروز می‌شوند و من معتقدم دونالد ترامپ مردی است که می‌تواند به نمایندگی از آمریکا و جهان غرب مبارزه کند.»

پرزیدنت جو بایدن با تغییر دادن پنج ایالت ترامپ در سال 2016 و پیشی گرفتن از او در سطح ملی با 7 میلیون رای در انتخابات 2020 پیروز شد.

اسکات، سناتور فلوریدا که ۱۲ ماده‌ای «طرح برای آمریکا» و کمپین تبلیغاتی مربوط به او به عنوان نشانه‌ای در نظر گرفته شده است که او در حال فراهم کردن مقدمات نامزدی ریاست‌جمهوری است، هنگامی که خواستار ساخت دیوار مرزی شد، بیشترین تشویق را از سخنرانی خود دریافت کرد. به نام رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ.



منبع

مک لافلین گفت: «در حقیقت، آنچه در حال رخ دادن است این است که او از همیشه محبوب‌تر است.

محبوبیت ترامپ در میان شرکت کنندگان 99 درصد بود. روش نظرسنجی، از جمله اندازه نظرسنجی و حاشیه خطا، ارائه نشده است.

در یک سوال نظرسنجی جداگانه که ترامپ را به عنوان گزینه ای برای سال 2024 حذف کرد، 59 درصد از شرکت کنندگان CPAC تگزاس از DeSantis برای ریاست جمهوری حمایت کردند و پس از آن 8 درصد از دونالد ترامپ جونیور حمایت کردند.

با این حال، در حالی که نظرسنجی‌های کاهی در سایر گردهمایی‌های فعالان محافظه‌کار نیز نشان می‌دهد که ترامپ کمپین مقدماتی 2024 را با برتری قوی آغاز خواهد کرد، نظرسنجی اخیر در مورد گسترده‌تر رای‌دهندگان جمهوری‌خواه داستان کمی متفاوت را بیان کرده است.