تست کووید-19 دکتر آنتونی فائوسی مثبت شد و علائم خفیفی را تجربه کرد

او قرار بود صبح پنجشنبه در کنار سایر مقامات بهداشتی، از جمله مدیر CDC، در مقابل کمیته سنا شهادت دهد تا در مورد پاسخ فدرال به کووید-19 و برنامه ریزی های آتی به روز شود.

چهارشنبه اولین بار بود که به طور عمومی اعلام شد که فائوسی پس از بیش از دو سال آزمایش منظم برای ویروس مثبت شده است. NIH گفت آزمایش او در روز چهارشنبه پس از آزمایش آنتی ژن سریع مثبت شد.

نقش او به عنوان یک شخصیت مورد اعتماد در دوران ترامپ بحث برانگیز شد. این زوج در بسیاری از موارد در اوایل همه‌گیری علنی با یکدیگر مخالفت کردند و اغلب در مورد موضوعاتی از گزینه‌های درمان کووید و جدول زمانی تولید واکسن تا اظهارات ترامپ در سپتامبر 2020 مبنی بر اینکه همه‌گیری «ناپدید می‌شود» اختلاف نظر داشتند. فائوچی اخیراً اعلام کرده است که در صورت انتخاب مجدد ترامپ از سمت خود کنار خواهد رفت.

در پایان ماه آوریل، فائوچی در بیانیه‌ای در PBS NewsHour گفت که ایالات متحده «خارج از مرحله همه‌گیری» COVID-19 است.

فائوچی به‌عنوان مشاور ارشد پزشکی بایدن و به‌عنوان مشاور در دوران دولت پرزیدنت ترامپ، اخبار کابلی و برنامه‌های صبح یکشنبه را بدون وقفه در سرتاسر همه‌گیری مورد توجه قرار می‌داد و تلاش می‌کرد تا کشور را در لحظه‌ای که هر قرن یک‌بار در عدم قطعیت کامل وجود دارد، آرام کند.

طبق بیانیه موسسه ملی بهداشت، فائوچی، 81 ساله، کاملا واکسینه شده است و دو واکسن تقویت کننده دریافت کرده است. آژانس گفت که او اخیراً با بایدن یا هیچ مقام ارشد دولتی دیگر در تماس نزدیک نبوده است.

او به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار تایم در سال 2020 انتخاب شد. از آنجایی که تصویر عمومی او در سال 2020 بیشتر شناخته شد، او یک کارت بیسبال تاپس با عکس خود به دست آورد و یک نوشیدنی به نام «فائوچی پوچی» خورد. پس از او در یک بار در واشنگتن دی سی.

فائوچی در حال حاضر منزوی شده و از خانه کار می کند. در این بیانیه آمده است که وقتی آزمایشش منفی شد، به NIH بازخواهد گشت. فائوچی علاوه بر نقش خود به عنوان مشاور ارشد پزشکی، همچنین به عنوان مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی، بخشی از NIH فعالیت می‌کند.

ترامپ علیه فائوچی: در اینجا جدول زمانی روابط رئیس جمهور دونالد ترامپ و دکتر آنتونی فائوچی آمده است

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آزمایش آنتونی فائوچی برای COVID-19 مثبت شد و علائم خفیفی را تجربه کرد.



Source link

فائوچی از زمانی که شیوع آن در سراسر کشور در سال 2020 آغاز شد، چهره واکنش ایالات متحده به همه گیری کووید-19 بوده است و قبل از نقش فعلی اش در کمک به شکل دادن به واکنش ایالات متحده در دوران بایدن، به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ مشاوره می دهد.

فائوچی از سال 1984 تحت هفت رئیس جمهور خدمت کرده است و تقریباً چهار دهه به عنوان یک چهره عمومی برجسته در زمینه بیماری های عفونی در ایالات متحده عمل کرده است. از جمله اپیدمی های ویروسی که او به کشور در مقابله با آن کمک کرده است: HIV، SARS، آنفولانزای خوکی، زیکا، ابولا و آنفولانزای پرندگان.

دکتر آنتونی فائوچی، چهره واکنش بهداشتی همه‌گیر کشور و مشاور ارشد پزشکی جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، روز چهارشنبه برای COVID-19 مثبت اعلام شد و در حال حاضر علائم خفیفی را تجربه می‌کند.