تست کرونای بایدن مثبت شد و به انزوا بازگشت

«اطلاعات محدودی که در حال حاضر از گزارش‌های موردی در دسترس است، نشان می‌دهد که افرادی که با Paxlovid تحت درمان قرار گرفته‌اند و بازگشت مجدد COVID-19 را تجربه می‌کنند، بیماری خفیفی داشته‌اند. هیچ گزارشی از بیماری شدید وجود ندارد.» این آژانس در آن زمان گفت.

تنظیم‌کننده‌ها هنوز در حال بررسی شیوع و بیماری‌زایی موارد برگشتی هستند، اما CDC در ماه مه به پزشکان هشدار داد که گزارش شده است که طی دو روز تا هشت روز پس از منفی شدن آزمایش اولیه برای ویروس، این بیماری رخ می‌دهد.

دکتر کوین اوکانر، پزشک کاخ سفید، در نامه‌ای گفت که بایدن «هیچ علائمی را تجربه نکرده است و همچنان احساس خوبی دارد».

بایگانی - رئیس جمهور جو بایدن هنگام ورود برای صحبت در مورد اقتصاد در جلسه ای با مدیران عامل در سالن دادگاه جنوبی در مجتمع کاخ سفید در واشنگتن، پنجشنبه، 28 ژوئیه 2022، ماسک صورت خود را برمی دارد. آزمایش کووید-19 بایدن دوباره مثبت شد. کاخ سفید اعلام کرد شنبه، 30 ژوئیه، کمی بیش از سه روز پس از خروج از انزوای ویروس کرونا، در یک مورد نادر

در حالی که بیمارانی که از انواع قبلی کووید-19 بهبود یافته اند، به مدت 90 روز در برابر عفونت مجدد آینده مصونیت بالایی دارند، دکتر آشیش جاها، هماهنگ کننده پاسخ به کووید-19 کاخ سفید، گفت که زیر متغیر BA.5 که بایدن را آلوده کرده است، ثابت شده است. بیشتر «ایمنی گریز» باشد.

هنگامی که بایدن در ابتدا از انزوا در روز چهارشنبه رها شد، اوکانر گفت که رئیس جمهور “تعداد آزمایشات خود را افزایش می دهد” تا هر گونه بازگشت احتمالی ویروس را بگیرد.

کاخ سفید اعلام کرد، در یک مورد نادر پس از درمان با یک داروی ضد ویروسی، رئیس جمهور بایدن روز شنبه، کمی بیش از سه روز پس از خروج از ایزوله کروناویروس، دوباره تست کرونای او مثبت شد.

هم سازمان غذا و دارو و هم فایزر اشاره می‌کنند که 1 تا 2 درصد از افراد در مطالعه اولیه فایزر روی Paxlovid، پس از 10 روز شاهد بازگشت سطح ویروس خود بودند. به گفته FDA، این میزان در میان افرادی که دارو یا قرص‌های ساختگی مصرف می‌کردند تقریباً یکسان بود، «بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که این مربوط به درمان دارویی باشد».

ثابت شده است که Paxlovid به طور قابل توجهی بیماری شدید و مرگ و میر را در میان افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به COVID-19 هستند کاهش می دهد. مقامات بهداشتی ایالات متحده کسانی را که نتیجه آزمایش آنها مثبت است تشویق کرده اند که با پزشک یا داروساز خود مشورت کنند تا ببینند آیا باید برای آنها درمان تجویز شود، علیرغم خطر بازگشت.

تنها دو ساعت پس از آن که کاخ سفید از سفر ریاست جمهوری به میشیگان برای تاکید بر تصویب لایحه ای برای ارتقای تولید داخلی با فناوری پیشرفته خبر داد، خبر مثبت بودن آزمایش بایدن منتشر شد – او صبح جمعه منفی بود. همچنین قرار بود بایدن صبح روز یکشنبه از خانه خود در ویلمینگتون دل.، جایی که جیل بایدن بانوی اول در حالی که رئیس جمهور مثبت بود، در آنجا اقامت داشته است، بازدید کند. هر دو سفر لغو شده است زیرا بایدن به انزوا بازگشته است.

بایدن پس از دریافت دو دوز واکسن کروناویروس فایزر، مدت کوتاهی قبل از تصدی مسئولیت، اولین تزریق در سپتامبر و دوز اضافی در 30 مارس، کاملاً واکسینه شده است.

بیماران باید حداقل به مدت پنج روز مجدداً ایزوله شوند. طبق راهنمایی CDC، اگر تب به مدت 24 ساعت (بدون استفاده از داروهای کاهش دهنده تب) برطرف شده و علائم بهبود یافته است، می توانند پس از پنج روز کامل به دوره ایزوله مجدد خود پایان دهند. بیمار باید در مجموع 10 روز پس از شروع علائم بازگشت از ماسک استفاده کند.

کاخ سفید اعلام کرد که در یک مورد نادر پس از درمان با یک داروی ضدویروس، آزمایش کرونای بایدن، کمی بیش از سه روز پس از خروج از انزوای کرونا، دوباره مثبت شد. (سوزان والش / آسوشیتدپرس)

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی، در پاسخ به این سوال که چرا به نظر می رسد بایدن پروتکل های CDC را نقض می کند، گفت: «آنها از نظر اجتماعی فاصله گرفتند. آنها به اندازه کافی از هم فاصله داشتند. بنابراین ما امنیت آنها را در کنار هم بودن و حضور در آن صحنه فراهم کردیم.»

در حالی که آزمایش بایدن منفی بود، او به برگزاری رویدادهای داخلی و جلسات حضوری با کارکنان کاخ سفید بازگشت و طبق دستورالعمل CDC ماسک به چشم داشت. اما رئیس‌جمهور هنگام ایراد سخنان روز پنجشنبه و در جریان دیدار با مدیران عامل در مجتمع کاخ سفید، ماسک خود را در داخل خانه برداشت.

بایدن، 79 ساله، با داروی ضد ویروسی Paxlovid تحت درمان قرار گرفت و آزمایش ویروس آن در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه منفی بود. سپس او را به ترک انزوا در حالی که در داخل خانه ماسک زده بود، رها کردند. تست‌های مثبت او او را در میان اقلیتی از کسانی که این دارو را تجویز کرده‌اند قرار می‌دهد تا یک مورد برگشتی از ویروس را تجربه کنند.

او گفت: «ما شاهد بوده ایم که افراد زیادی ظرف 90 روز مجدداً آلوده شده اند.

طبق دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، بایدن حداقل برای پنج روز کامل دوباره در انزوا قرار خواهد گرفت. این آژانس می‌گوید که بیشتر موارد بازگشت خفیف باقی می‌مانند و بیماری شدید در آن دوره گزارش نشده است.