تری گودی، مجری فاکس نیوز، جمهوری خواهان را به دلیل احترام نکردن به نتایج یک رای دیگر مورد انتقاد قرار داد.

گودی، نماینده سابق کنگره حزب جمهوری خواه از کارولینای جنوبی، به اندازه کافی بود.

گودی ادامه داد: «انتخاباتی که پیامدهایی دارد یا به خواست مردم احترام می‌گذارد یا هر ابهام دیگری که به زبان می‌آید، بسیار زیاد است. این گروه کوچک از کامیکازه‌های جمهوری‌خواه متقاعد شده‌اند که دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰ با ۴۷ درصد آرا برنده ریاست‌جمهوری شد، اما کوین مک‌کارتی به نوعی رقابت رئیس‌جمهوری را با ۸۵ درصد آرا شکست داد.

او گفت: «جمهوری خواهان مجلس نمایندگان به جای اینکه حول یک دستور کار قانونی یا تحقیقی ادغام شوند، بر سر اینکه چه کسی رئیس مجلس شود، با خود می جنگند. «بله، حافظه شما درست است. مقدماتی برای سخنران یک ماه پیش بود. کوین مک کارتی با 85 درصد آرا پیروز شد. اما یک گروه کوچک و در عین حال پر سر و صدا از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان از برنده انتخابات مقدماتی حمایت نخواهند کرد.

و این یکی فقط شامل GOP می شود.

تری گودی، مجری فاکس نیوز، روز یکشنبه از جمهوریخواهان به دلیل نسخه دیگری از انکار انتخابات انتقاد کرد. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

پس از اینکه کوین مک کارتیوون، نماینده مجلس نمایندگان در ماه گذشته در یک رای قاطع، نامزد حزب جمهوریخواه برای رئیس مجلس شد، برخی از اعضای راست افراطی مجلس نمایندگان از رهبر فعلی اقلیت مجلس مخالفت کردند. نماینده اندی بیگز (آریزونا) نیز در حال کاندیداتوری به عنوان سخنران است، حتی اگر هیچ شانسی برای برنده شدن نداشته باشد. مقاومت می تواند آراء را منحرف کند و شانس مک کارتی را برای تضمین جایگاه رئیس مجلس در انتخابات طبقه سوم ژانویه از بین ببرد.

گودی اعتراض خود را با یک خط مشت نقطه‌گذاری کرد.

“ریاضی هرگز لباس قوی آنها نبود.”

مربوط…



منبع