تروور نوح، ترور نوح، «نمایش روزانه» ترامپ را به خاطر استخدام مکرر جنایتکاران مورد انتقاد قرار داد

نوح توضیح داد، به گفته رئیس‌جمهور سابق، او «برای دهه‌ها نمی‌دانست که در سازمانش در همه سطوح چه اتفاقی می‌افتد، او هیچ سرنخی نداشت، و دوستان من، این نوع رهبری است که او را مناسب می‌کند. رئیس جمهور بعدی ایالات متحده باشد.»

او ادامه داد: “اکنون می دانم که در حال حاضر به چه چیزی فکر می کنید.” با خود می‌پرسید، مطمئنا اگر نفر دوم ترامپ با شرکت ترامپ مرتکب جنایات مالی می‌شد، ترامپ نیز باید در این جنایات دست داشته باشد؟

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

در این مرحله، نوح به شوخی گفت که اساسا فقط ال چاپو و دونالد ترامپ هستند که زیردستان زیادی در زندان دارند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

برای اطلاعات بیشتر، گوش دهید و در پادکست The Last Laugh مشترک شوید.

کمدی سنترال

این هفته، آلن وایسلبرگ، “مرد شماره دو ترامپ در 40 سال گذشته” به تقلب مالیاتی اعتراف کرد و انتظار می رود مدتی را پشت میله های زندان بگذراند. آیا می‌توانیم لحظه‌ای وقت بگذاریم و بفهمیم که چه تعداد از افراد مرتبط با دونالد ترامپ در زندان به سر می‌برند؟» را نمایش روزانه میزبان پرسید «وکیل او، مدیر کمپین او، معاون رئیس ستاد انتخاباتی او، اکنون مدیر ارشد مالی سازمانش؟ معمولاً باید یک کارتل مواد مخدر را راه اندازی کنید تا این تعداد از دوستانتان به سختی کار کنند.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

دونالد ترامپ دوران حرفه ای خود را صرف این کرده است که تنها “بهترین افراد” را استخدام می کند. اما همانطور که ترور نوآ پنج شنبه شب اشاره کرد، تعداد زیادی از این افراد در زندان به سر می برند.

مجری برنامه در ادامه پیشنهاد کرد که آنها شروع به فرستادن «همه این جنایتکاران ترامپ» به مجامع مدارس کنند تا مستقیماً بچه ها را بترسانند. او تصور کرد که آنها به دانشجویان می گویند: «به نظر شما همنشینی با رئیس جمهور چهل و پنجم باحال است؟! این کاری است که من انجام داده ام و اکنون در حال نوشیدن از توالت هستم. این وضعیت اتحادیه من است، بچه!

«نمایش روزانه» و ویلیام شاتنر برای افشای ایلان ماسک به نیروهای خود می پیوندند

کمدی سنترال