ترور نوح از «کلاهبرداری» مالیات دفن زمین گلف ترامپ در زمین گلف ایوانا وحشت کرد

مجری برنامه در مورد مرگ اخیر اولین همسر سابق رئیس جمهور سابق، ایوانا ترامپ صحبت می کرد. نوح گفت: «خب، معلوم می شود که دونالد ممکن است حتی آن را به کلاهبرداری تبدیل کند. اجتناب از پرداخت مالیات بر زمین

جان الیور روی قبر سیاسی بوریس جانسون می رقصد

تروور نوح دوشنبه شب گفت: «این یکی از وحشی‌ترین چیزهایی است که تا کنون وجود دارد نمایش روزانه. و با وجود اینکه در مورد رسوایی های دونالد ترامپ نمی تواند بالاتر از این باشد، او اغراق نکرده است.

بعداً در این بخش، خبرنگار Desi Lydic موفق شد یک شوخی حتی بهتر در مورد این رسوایی را به قسمتی غیرمرتبط تبدیل کند. او گفت: «خدایا، من برای همه همسران ترامپ احساس آرامش دارم. “حتی در زندگی پس از مرگ، آنها هنوز باید با توپ های او که به سمت آنها می آید مقابله کنند.”

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

نوح در حالی که حضار ناله می کردند گفت: وای، وای، وای، وای. “بسیاری از مردم می گویند، “من برای جسد خود مالیات می پردازم!” منظور ترامپ این است. فقط بدن شخص دیگری.»

او افزود: “اگر کسی به من بگوید “همسر سابق دونالد ترامپ مرده است، احتمالا او را در زمین گلف خود دفن خواهد کرد تا در مالیات صرفه جویی کند.” اما به نظر می رسد، ترامپ چنین گفته است: «بیشتر بگو… من این را برای حسابدارم می فرستم».

کمدی سنترال

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

برای اطلاعات بیشتر، گوش دهید و در پادکست The Last Laugh مشترک شوید.

کمدی سنترال

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مجری برنامه گفت که این برای ترامپ یک «گام خیلی دور» به نظر می رسد و اگر این یک فرضیه شوخی بد باشد، او «حتی به آن نمی خندد».