ترامپ یک وکیل میلیارد دلاری استخدام کرد

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

از جمله میتزی بیکرز، که زمانی در دولت قاسم رید، شهردار سابق آتلانتا کار می کرد، و در ماه مارس به دلیل 9 فقره فساد فدرال به عنوان بخشی از یک قرارداد چند میلیون دلاری و رسوایی رشوه محکوم شد.

وکیل، درو فایندلینگ، وکالت مجموعه ای از ستارگان رپ از جمله Cardi B، Gucci Mane و Migos را بر عهده داشته است و با هشتگ #BillionDollar Lawyer شناخته می شود.

او همچنین سابقه اظهارات تند ترامپ در مورد پنج مرد سیاه پوست و لاتین تبار را که در نوجوانی به اشتباه به تجاوز وحشیانه یک دونده در پارک مرکزی محکوم شده بودند، «نژادپرست، بی رحم، بیمار، نابخشودنی و غیرآمریکایی» خواند.

اما او طرفدار ترامپ نبوده است. در یکی از پست‌های سال ۲۰۱۸ در توییتر، پس از انتقاد ترامپ از لبرون جیمز، فیندلینگ از ترامپ به عنوان «معمار نژادپرست دانشگاه ترامپ متقلب» یاد کرد. در سال 2017، پس از اخراج پریت بهارارا، وکیل ایالات متحده در منهتن، فیندلینگ در توییتر گفت که این “نشانه ای از ترس است که او به شدت بوی تعفن بر فراز این پتوس را بررسی کند.”

در جلسه سه شنبه، یک قاضی ایالتی به وکلای رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ گفت که موکل آنها باید هفته آینده برای شهادت به آتلانتا سفر کند. و در جلسه استماع دادگاه فدرال در اینجا چهارشنبه، وکلای سناتور لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی با استقبال بدبینانه قاضی در مورد تلاش آنها برای ابطال احضاریه دفتر ویلیس برای درخواست شهادت سناتور مواجه شدند.

تحقیقات در مورد مداخله پس از انتخابات توسط فانی تی ویلیس، دادستان ناحیه فولتون، که بیشتر آتلانتا را در بر می گیرد، رهبری می شود. تا به امروز، حداقل 17 نفر به عنوان اهدافی که ممکن است با اتهامات جنایی روبرو شوند، تعیین شده اند. ترامپ در میان آنها نیست، اما شواهد و شهادت هنوز توسط هیئت منصفه اعظم خاص در دست است، و ویلیس گفته است که او در حال بررسی تعدادی از اتهامات جنایی احتمالی، از جمله دزدی و توطئه است.

مشتری دیگر، ویکتور هیل، کلانتر شهرستان کلیتون، منطقه حومه ای در جنوب آتلانتا است. هیل، یک آمریکایی آفریقایی تبار با شهرت سختگیرانه در جنایت، به اتهامات متعدد حقوق مدنی فدرال به اتهام بدرفتاری با زندانیان در زندان محلی متهم شده است و تا زمان محاکمه از سمت خود تعلیق شده است.

آتلانتا – در میان چرخش عمیق تحقیقات فدرال و ایالتی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، یک وکیل با قدرت بالا در آتلانتا را به عنوان وکالت در تحقیقات در مورد دخالت در انتخابات در جورجیا استخدام کرده است.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

فاندلینگ علاوه بر اینکه به دلیل دفاع شدیدش از هنرمندان هیپ هاپ به نوعی در میان سلبریتی ها مشهور شد – با حضور چندگانه در عکس های اینستاگرام در کنار رپرهای لیست A که اغلب عینک های آفتابی تیره دارند – کارهای دفاعی جنایی را برای تعدادی از افراد برجسته انجام داده است. مشتریان سیاسی در منطقه آتلانتا

فایندلینگ، که از مدافعان اصلاحات عدالت کیفری و رئیس سابق انجمن ملی وکلای مدافع جنایی بوده است، بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.