ترامپ کمپین ریاست جمهوری را در نیوهمپشایر کارولینای جنوبی آغاز کرد

ویلسون افزود: «در کارولینای جنوبی، ما واقعاً اهمیت خود را به عنوان اولین نفر در مرحله مقدماتی جنوب بسیار جدی می‌گیریم. “برای ما، این یک مصاحبه شغلی یک ساله است. و ما از شما انتظار داریم که در شهرهای کوچک و بزرگ ما حاضر شوید، از شما انتظار داریم به رستوران های ما بیایید، از شما انتظار داریم در کلیساهای ما حاضر شوید، ما از شما انتظار داریم که با ما گفتگو کنید.”

ترامپ کمپین ریاست جمهوری را در نیوهمپشایر کارولینای جنوبی آغاز کرد که در ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شد.



منبع

راندازو گفت که بسیاری از جمهوری خواهان متوجه دو یا سه انتخابات اخیر شده اند که در آن جمهوری خواهان تا حد زیادی به دلیل ترامپ و نامزدهایی که او آشکارا از آنها حمایت می کند شکست خوردند. او می‌گوید: «این، همراه با شخصیت و رفتار بی‌رحمانه او، مردم را وادار می‌کند که فکر کنند با فاصله گرفتن از او بهتر به آنها خدمت می‌شود.»

ویلسون خاطرنشان کرد: هیلی و اسکات در حال حاضر در حال حاضر هستند زیرا از اقامت در کارولینای جنوبی سود می برند، اما دیگران از جمله پنس و پمپئو نیز در چند ماه گذشته توقف های مختلفی را در این ایالت انجام داده اند. او به سایر نامزدها هشدار داد که ایالت جنوبی را جدی بگیرند.

در حال حاضر مشخص نیست چه کسی با ترامپ روی صحنه در کلمبیا ظاهر خواهد شد. طبق گزارش واشنگتن پست، مشاوران ترامپ در هفته‌های اخیر با تماس‌های تلفنی «التماس‌آمیز» مقامات جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی را «پتو» کرده‌اند تا حمایت‌ها و شرکت‌کنندگان را به‌هم بزنند.

عکس: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای سخنرانی در روز انتخابات، 8 نوامبر 2022، در پالم بیچ، فلوریدا، در Mar-a-lago وارد شد (اندرو هارنیک/AP، FILE)

او با اشاره به ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری خواه فلوریدا، به عنوان نامزد جایگزین، افزود: «شواهد نشان می دهد که آنها به دنبال افراد دیگری هستند که می توانند از سیاست های MAGA حمایت کنند، اما دارای بار منفی مرتبط با ترامپ نیستند.

بازدید او همچنین می تواند به عنوان یک شلیک هشدار به کریس سونونو فرماندار نیوهمپشایر تلقی شود که گفته می شود در حال بررسی نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال 2024 است. دفتر سونونو به ABC News گفت که فرماندار هیچ برنامه ای برای شرکت در مراسم سالانه نداشته است. نشست امسال

و نه اینکه بگویم رئیس جمهور سابق چیزی برای آوردن روی میز ندارد، اما من فکر می کنم که بسیاری از رای دهندگان محافظه کار می گویند، خوب، قبل از اینکه تصمیم بگیرم ببینم چه چیز دیگری وجود دارد یا خیر. ویلسون گفت، می‌خواهم به قطاری برگردم که از قبل می‌شناسم.

انتظار نمی رود درو مک کیسیک، رئیس حزب جمهوری خواه کارولینای جنوبی در مراسم شنبه شرکت کند زیرا در جلسات کمیته ملی جمهوری خواهان در کالیفرنیا شرکت می کند. دفتر او به ABC News تایید کرد، نماینده رالف نورمن، RSC، متحد نزدیک ترامپ، به دلیل درگیری در برنامه ریزی، انتظار نمی رود در رویداد مبارزات انتخاباتی شرکت کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز شنبه اولین چرخه انتخاباتی خود را در چرخه ریاست‌جمهوری 2024 آغاز می‌کند، جایی که انتظار می‌رود تیم رهبری خود را از کارولینای جنوبی در حالی که برای سومین بار به دنبال کاخ سفید است، معرفی کند – اما ظاهر او در حالی است که برخی از محافظه‌کاران در کاخ سفید ظاهر می‌شوند. ایالت می گوید که حمایت آنها از ترامپ قفل نشده است.

عکس: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای سخنرانی در روز انتخابات، 8 نوامبر 2022، در پالم بیچ، فلوریدا، در Mar-a-lago وارد شد (اندرو هارنیک/AP، FILE)

محافظه‌کاران اصلی این سوال را می‌پرسند: چه کسی می‌تواند فراتر از چهار سال آینده عمل کند؟ بهترین چیزی که دونالد ترامپ می‌تواند به ما پیشنهاد دهد، چهار سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور است. محافظه‌کاران به دنبال کسی هستند که بتواند پرچمدار شود. ویلسون گفت که می تواند از چهار سال تا هشت سال فراتر رود.

عکس: ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا پس از ادای سوگند برای آغاز دوره دوم ریاست جمهوری خود در مراسم تحلیف در خارج از کاپیتول قدیمی، 3 ژانویه 2023، در تالاهاسی، فلوریدا صحبت می کند (لین اسلدکی/AP، فایل)

عکس: نیکی هیلی، فرماندار کارولینای جنوبی، نماینده تیم اسکات، سمت راست، را به عنوان جایگزین سناتور جیم دیمینت در سنای ایالات متحده طی یک کنفرانس خبری در مجلس ایالتی کارولینای جنوبی، 17 دسامبر 2012، در کلمبیا، SC (رینیر ارهارت) اعلام کرد. /AP Photo, FILE)

منابع آشنا با این سناتور به ای بی سی نیوز گفتند که گراهام روی تلفن ها کار می کند تا از ترامپ حمایت کند و به متحدانش گفته است که با این کار کنار بیایند زیرا او معتقد است ترامپ نامزد احتمالی ریاست جمهوری است. واشنگتن پست ابتدا جزئیات این گفتگوها را گزارش کرد.

با نیکی هیلی و تیم اسکات در ترکیب به عنوان اهل کارولینای جنوبی، دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور سابق و همچنین اعضای دولت او نیز در رقابت با او [Mike] پنس و [Mike] پمپئو – این سوالی را مطرح می کند که بسیاری از مردم در حال حاضر می پرسند و آن این است: چه کسی رهبری را به دست می گیرد؟” ویلسون گفت.

ویلسون خاطرنشان کرد که چندین عضو مجمع عمومی کارولینای جنوبی به طور خصوصی به او گفته اند که در مراسم روز شنبه ترامپ شرکت نخواهند کرد.

ترامپ در مراسمی به میزبانی فرماندار هنری مک مستر که از ترامپ حمایت کرده و سناتور لیندسی گراهام از RS.C. که انتظار می‌رود روز شنبه تایید ترامپ را رسمی کند، سخنانی از مجلس ایالتی کلمبیا ارائه خواهد کرد.

کمپین ترامپ بلافاصله به درخواست ای بی سی نیوز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

او گفت: «من فکر می‌کنم محافظه‌کاران زیادی در کارولینای جنوبی وجود دارند که یک نوع نگرش منتظر و نگاه دارند.

عکس: ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا پس از ادای سوگند برای آغاز دوره دوم ریاست جمهوری خود در مراسم تحلیف در خارج از کاپیتول قدیمی، 3 ژانویه 2023، در تالاهاسی، فلوریدا صحبت می کند (لین اسلدکی/AP، فایل)

کرک راندازو، استاد علوم سیاسی در دانشگاه کارولینای جنوبی، به ABC News گفت: «من فکر می‌کنم ترامپ امیدوار است که یک نمایش خوب در این آخر هفته، هر دوی آنها را تشویق کند که از رقابت دور بمانند.» با این حال، سناتور لیندسی گراهام و فرماندار هنری مک مستر حضور خواهند داشت، که هر دو قبلاً برای مواضع سیاسی خود به ترامپ تکیه کرده بودند… فراتر از این دو فرد، افراد قابل توجه بیشتری وجود ندارند که آخر هفته به ترامپ روی صحنه بپیوندند.

ترامپ همچنین قرار است در نشست سالانه حزب جمهوری‌خواه نیوهمپشایر در سالم صبح روز شنبه قبل از اینکه به سمت جنوب حرکت کند، سخنرانی کند، که احتمالاً نشانه‌ای است که کمپین او به سرعت بالا می‌رود.

درخواست های ترامپ و متحدانش برای حمایت در کارولینای جنوبی در حالی صورت می گیرد که یک روند رقابتی بالقوه نامزدی نامزدی انجام می شود، زیرا نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی و سناتور تیم اسکات از RS.C در حال بررسی رقابت های ریاست جمهوری هستند. هیچ یک از طرفین قصد خود را برای نامزدی تایید نکرده اند، اما انتظار می رود هیلی در هفته های آینده اعلام کند در حالی که اسکات آن را رد نکرده است.

عکس: نیکی هیلی، فرماندار کارولینای جنوبی، نماینده تیم اسکات، سمت راست، را به عنوان جایگزین سناتور جیم دیمینت در سنای ایالات متحده طی یک کنفرانس خبری در مجلس ایالتی کارولینای جنوبی، 17 دسامبر 2012، در کلمبیا، SC (رینیر ارهارت) اعلام کرد. /AP Photo, FILE)

سخنگوی DeSantis بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

راندازو گفت، اما جدای از متحدان نزدیک، “جمهوری خواهان به طور فزاینده ای از ترامپ عقب نشینی می کنند.”

دیو ویلسون، رئیس گروه انجیلی خانواده پالمتو، گفت: “مقداری وجود دارد، زیرا همه می دانند که دونالد ترامپ قرار است وارد شود و بگوید: عقب، پخش را فشار دهید، نام شهر خود را تغییر دهید، و شما همان چیزی را خواهید شنید.” شورا، در مصاحبه با ABC News گفت.

او گفت: «افرادی مانند ران دسانتیس – ران دیسانتیس باید راه خود را به کارولینای جنوبی آغاز کند، زیرا مصاحبه شغلی یک ساله اکنون شروع می شود.

رای دهندگان جمهوری خواه در انتخابات مقدماتی کارولینای جنوبی در هر دوره از سال 1980 به نامزد نهایی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری رای داده اند، به جز در سال 2012 که حزب جمهوری خواه میت رامنی را نامزد کرد.