ترامپ پس از اینکه دیگران او را رد کردند، 3 میلیون دلار به طور غیرمعمول بالا به وکیل جدید خود پرداخت کرد.

بر اساس گزارش پولیتیکو، این رقم – که توسط صندوق حمایت از آمریکا (Save America PAC) ترامپ پرداخت شده است – بسیار مهم است، زیرا به گفته ان‌بی‌سی نیوز، ترامپ به دلیل عدم پرداخت قبوض بدنام است.

نیویورک تایمز روز جمعه به نقل از دو منبع ناشناس آگاه گزارش داد که کریستوفر ام. کیس، وکیل سابق فلوریدا، موافقت کرد که از ترامپ با 3 میلیون دلار سرمایه «غیر معمول بالا» دفاع کند.

پس از رد شدن توسط چندین وکیل دیگر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، در نهایت برای یک وکیل سرشناس مبلغ فوق العاده بزرگی پرداخت کرد.

دونالد ترامپ پس از انجام وظیفه هیئت منصفه در نیویورک، دوشنبه، 17 اوت 2015، دادگاه را ترک می کند.AP Photo/Seth Wenig

  • از آنجایی که ترامپ همچنان با خطرات قانونی مواجه است، مشاوران و وکلای سابق وی خاطرنشان کرده‌اند که کیفیت تیم حقوقی او به بدترین حالت تبدیل شده است. MSNBC به نقل از واشنگتن پست گزارش داد که خارج از کیسه، تیم حقوقی قبلی ترامپ شامل “یک وکیل بیمه فلوریدا که هرگز پرونده فدرال نداشته است، یک وکیل عمومی سابق برای یک شرکت پارکینگ گاراژ، و یک میزبان سابق از یک رسانه کابلی تبلیغاتی” است. .

    گزارش شده است که رئیس جمهور سابق اخیراً با پیدا کردن یک وکیل مدافع معتبر مشکل داشت، مشکلی که قبلاً با آن مواجه بود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

صلاحیت تیم حقوقی فعلی ترامپ توسط مشاوران او و دیگران زیر سوال رفته است.

یورش اف‌بی‌آی در ماه آگوست به خانه مار-آ-لاگو ترامپ نشان داد که او بیش از صد سند طبقه‌بندی شده را در اختیار دارد، برخلاف تضمین‌های کورکوران و باب.

بر اساس قانون و جنایت، کیس به دسانتیس کمک کرد تا در سال 2018 فرماندار شود، پس از اینکه علنی شد که حریفش، اندرو گیلوم، بلیط هایی را برای دیدن “همیلتون” از یک مامور مخفی FBI خریداری کرده است.

سخنگوی ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

دونالد ترامپ پس از انجام وظیفه هیئت منصفه در نیویورک، دوشنبه، 17 اوت 2015، دادگاه را ترک می کند.
از آنجایی که ترامپ با نبردهای حقوقی متعددی مواجه است، تیم حقوقی او نیز از زمان انتخابات 2020 و قیام 6 ژانویه در کانون بحث و جدل قرار گرفته است.

سی ان ان در ماه اوت گزارش داد که کیس در چهار پرونده در دادگاه عالی حاضر شده و قبلاً با ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا کار کرده است. او هم پرونده اسناد طبقه بندی شده ترامپ و هم پرونده 6 ژانویه را بر عهده خواهد گرفت.

ترامپ 3 میلیون دلار را برای وکیل کریستوفر ام کیس، مبلغی که نیویورک تایمز آن را “غیر معمول بالا” خواند، کنار گذاشت.

  • گزارش شده است که هزینه نگهدارنده از طریق Save America PAC او پرداخت شده است.

  • به گزارش تایمز، اریک هرشمان، وکیل سابق ترامپ، شایستگی برخی از وکلای تیم را زیر سوال برده است. به گزارش تایمز، مقامات مجری قانون، دو تن از وکلای ترامپ، ام. ایوان کورکوران و کریستینا باب، را پس از اینکه ادعا کردند رئیس جمهور سابق به اسناد طبقه بندی شده دسترسی نداشته، مورد بررسی قرار داده اند.