ترامپ پس از آنکه رئیس جمهوری‌خواه سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت که بسیاری از اعضای جمهوری‌خواه جرات استیضاح او را ندارند، پل رایان را یک بازنده رقت‌انگیز خواند.

رئیس سابق و رئیس سابق مجلس روابط طولانی مدتی سخت دارند. از زمان بازنشستگی از سیاست، رایان به طور فزاینده‌ای از ترامپ انتقاد کرده و اتهامات وی در مورد تقلب در رأی‌دهی را محکوم کرده و از جمهوری‌خواهان خواسته است که از «جذابیت پوپولیستی یک شخصیت» دور شوند.

ترامپ مشخص نکرد که کدام تبلیغات و چه کسانی منحرف هستند.

دونالد ترامپ (L)، پل رایان (R).

ترامپ رایان را یک “بازنده رقت انگیز” و “رینو ضعیف” خواند.

  • رایان می‌گوید: «خیلی‌ها بودند که می‌خواستند مثل تام رأی بدهند، اما جرات این کار را نداشتند.»

    ترامپ گفت: «آیا کسی متوجه شده است که فاکس نیوز لنگ (بد!) شده است که رینو پل رایان ضعیف، که در ایالت بزرگ ویسکانسین به دلیل «بازنده رقت انگیز» مورد تحقیر قرار می گیرد، به هیئت مدیره فاکس رفت.

    “به همین دلیل است که کشور ما به جهنم می رود – انتخابات عواقبی دارد. رایان را از هیئت مدیره خود خارج کنید و اخبار را همانطور که باید گزارش دهید. و از گرفتن تبلیغات منفی از منحرفان و دیگران دست بردارید.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • Source link

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، پل رایان، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا را پس از اینکه گفت که جمهوری‌خواهان بیشتری در صورت داشتن جرات، به استیضاح ترامپ رای می‌دادند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.

    رایان، جمهوری‌خواه اهل ویسکانسین که از سال 2015 تا 2019 رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بود، پس از ترک پست به هیئت مدیره فاکس کورپ پیوست.

    پس از آن که رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت که بسیاری از اعضای جمهوری خواهان می خواهند او را استیضاح کنند، دونالد ترامپ به پل رایان حمله کرد.

  • ترامپ شکایت کرد که فاکس نیوز «انتخابات ریاست جمهوری آشکارا تقلب شده در سال 2020» را گزارش نمی کند و ادعاهای نادرست خود را در مورد تقلب در رأی دهندگان تکرار می کند.

    روز چهارشنبه، رایان، نماینده تام رایس را به دلیل رای دادن به استیضاح ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی او برای نماینده کنگره در کارولینای جنوبی تمجید کرد.

    او همچنین فاکس نیوز را به دلیل عدم تبلیغ ادعاهای نادرست خود مبنی بر تقلب در رای دهندگان مورد انتقاد قرار داد.

  • روز شنبه، ترامپ به پلتفرم Truth Social خود رفت و رایان را یک «بازنده رقت‌انگیز» و یک «RINO ضعیف» خواند که فقط از نظر نام جمهوری‌خواه است.

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ (L)، رئیس سابق مجلس نمایندگان، پل رایان (R).اسکات اولسون/گتی ایماژ (سمت چپ)، مارک ویلسون/گتی ایماژ (راست).