ترامپ نامزدی سال 2024 خود را رسمی می کند و از فراخوان های خود برای ادامه کار سرباز می زند

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ بیزینس ویک

© 2022 بلومبرگ LP



منبع

(بلومبرگ) – دونالد ترامپ روز سه شنبه وارد رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده شد و آنچه را که ماه ها است مسخره می کرد، رسمی کرد، درست زمانی که بسیاری از جمهوری خواهان در حال آماده شدن برای دور شدن از پرچمدار قدیمی خود هستند.

ترامپ در تلاش است تا سرزنش ضررهای جمهوری‌خواه را به گردن میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا بیندازد، در حالی که به گفته برخی تحلیل‌گران، رقبای احتمالی را مورد انتقاد قرار می‌دهد. او دیسانتیس را به عنوان «ران دیسانتیمونیوس» مورد تمسخر قرار می‌دهد، تهدید می‌کند در صورت کاندیداتوری رئیس‌جمهور، اطلاعات نامطلوب‌کننده‌ای درباره فرماندار فاش می‌کند و نام یانگکین را دستکاری می‌کند تا آن را چینی کند.

ترامپ به دنبال استفاده از اعلامیه اولیه خود برای منجمد کردن دیگر جمهوری خواهانی بود که ممکن بود در مبارزات انتخاباتی برای کاخ سفید سرگرم شوند. به گفته فرانک لونتز، استراتژیست و نظرسنجی جمهوری خواه، اکنون، پس از انتخابات ناامیدکننده میان دوره ای، رقبای احتمالی ترامپ جسورتر خواهند شد.

او اغلب در راهپیمایی‌های خود از آنچه به‌عنوان افول آمریکا بدون در راس او می‌داند، گلایه کرد و گفت: «امشب اینجا هستیم تا اعلام کنیم لازم نیست اینطور باشد.»

ستاد انتخاباتی ترامپ دقایقی قبل از حضور در مراسمی برای اعلام نامزدی‌اش، اسناد فدرال را برای اعلام اینکه او دوباره نامزد می‌شود، تشکیل داد و اولین رقیب اصلی هر یک از طرف‌ها بود که رسماً اعلام کرد.

وایلز مشاور ارشد سابق DeSantis بود. لاسیویتا کمپین کهنه سربازان قایق سوئیفت برای حقیقت را اداره کرد که به مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری دموکرات جان کری در سال 2004 لطمه زد. جک قبل از حضور در کاخ سفید در کمپین انتخاباتی ترامپ در سال 2016 کار می کرد.

از آن زمان، ترامپ از رهبر تقریباً بی چون و چرای حزب، که تأییدش اهمیت نمادین زیادی برای نامزدهای رأی منفی داشت، به لنگری که حزب جمهوری‌خواه را به پایین می‌کشاند، سقوط کرد. بسیاری از جمهوری‌خواهان و اهداکنندگان اصلی اکنون از او می‌خواهند که راه را برای پرچمدار جدیدی مانند ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که هفته گذشته با قاطعیت دوباره انتخاب شد، باز کند.

الکس کانانت، استراتژیست جمهوری خواه، مشاور ارشد کمپین انتخاباتی سناتور مارکو روبیو در انتخابات ریاست جمهوری 2016، گفت، علیرغم شکست جمهوری خواهان، ترامپ گروهی از حامیان سرسخت دارد که فکر می کنند او برای آنها می جنگد و بدون توجه به هر اتفاقی از او حمایت می کنند. کانانت تخمین زد که این رای دهندگان حدود 35 درصد از رای دهندگان را در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال 2016 تشکیل می دادند و به ترامپ اجازه دادند با یک میدان شلوغ نامزدی را به دست آورد.

دیسانتیس سرانجام روز سه شنبه در جریان یک کنفرانس خبری در فورت والتون بیچ فلوریدا به ترامپ حمله کرد.

رئیس جمهور جو بایدن گفته است که قصد دارد در سال 2024 مجدداً انتخاب شود، اما هنوز اعلام رسمی نکرده است. بایدن در جریان سخنرانی ترامپ در توییتی نوشت: «دونالد ترامپ آمریکا را شکست داد».

کونانت گفت: “مهم نیست که چه باشد، ترامپ پیشتاز است، زیرا اگر با 35٪ شروع کنید، برای کسی سخت است که شما را شکست دهد، به خصوص در یک میدان شلوغ.”

با این حال، زمان بندی برای جمهوری خواهان نمی تواند بدتر باشد. نامزدهای مورد تایید ترامپ در رقابت‌های کلیدی در انتخابات میان‌دوره‌ای هفته گذشته با شکست مواجه شدند، زیرا رای‌دهندگان منکران انتخابات و دیگرانی را که مواضع افراطی در مورد مسائل اجتماعی مانند حقوق سقط جنین و آموزش داشتند، رد کردند.

از دیگر رقبای احتمالی ترامپ به جز دیسانتیس، گلن یانگکین، فرماندار ویرجینیا است. مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق؛ مایکل پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا؛ سناتور تد کروز از تگزاس؛ سناتور تیم اسکات از کارولینای جنوبی؛ و لری هوگان فرماندار مریلند.

علاوه بر این، مشخص نیست که وضعیت حقوقی ترامپ چگونه بر نامزدی احتمالی تأثیر می گذارد. او با تحقیقات متعددی درباره حذف اسناد طبقه بندی شده از کاخ سفید و همچنین نقش او در تلاش برای براندازی انتخابات ریاست جمهوری 2020 که منجر به شورش مرگبار شد، مواجه است. ترامپ و سه تن از فرزندانش نیز به اتهام افزایش ارزش دارایی های شرکت املاک خود در نیویورک شکایت کردند.

این به قیمت شانس جمهوری خواهان برای بازپس گیری سنای آمریکا تمام شد و آنها را از اکثریت قابل توجهی که امیدوار بودند در مجلس به دست بیاورند، کم آورد، هرچند که سه شنبه شب، یک هفته پس از بسته شدن رای گیری در سراسر مجلس، در فاصله یک کرسی تا به دست آوردن کنترل بودند. کشور.

به گفته یکی از افراد آشنا، ستاد انتخاباتی ترامپ در سال 2024 توسط کادری از استراتژیست ها، از جمله کریس لاسیویتا، از اعضای قدیمی حزب جمهوری خواه، سوزی وایلز، مدیر اجرایی سازمان حمایت از آمریکا و برایان جک، مدیر سیاسی سابق در کاخ سفید رهبری خواهد شد. ماده، که برای بحث در مورد تصمیمات داخلی خواست نامش فاش نشود.

ترامپ 76 ساله در یک سالن رقص طلاکاری شده در استراحتگاه مار-آ-لاگو در فلوریدا به هوادارانش گفت: برای اینکه آمریکا را دوباره بزرگ و با شکوه کنم، امشب نامزدی خود را برای ریاست جمهوری ایالات متحده اعلام می کنم.

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ

بر اساس مجموعه‌ای از اخبار بلومبرگ، رکورد نامزدهای مورد تایید ترامپ که سه‌شنبه گذشته در رای‌گیری حضور داشتند، 236 بر 38 بود و هشت مسابقه هنوز در حال تصمیم‌گیری است. اما نامزدهای منتخب رئیس جمهور سابق حداقل در شش رقابت در سنا، 12 رقابت مجلس نمایندگان و 11 فرمانداری شکست خوردند – بسیاری از آنها را که استراتژیست های جمهوری خواه با نامزدهای کمتر افراطی قابل پیروزی می دانستند.

دیسانتیس گفت: «وقتی رهبری می‌کنید، وقتی کارها را انجام می‌دهید، آتش دریافتی را قبول می‌کنید، این فقط ماهیت آن است.

دسانتیس که اشاره پنهانی به برد پرطمطراق خود داشت، گفت: «در پایان روز به مردم می‌گفتم که بروند جدول امتیازات سه شنبه شب گذشته را بررسی کنند.

(به روز رسانی با جزئیات در سراسر.)