ترامپ میچ مک کانل را یک کلاغ قدیمی می خواند و می گوید که او فقط از استفاده از الفاظ ناپسند خودداری می کند زیرا ملانیا به او پاسخ می دهد.

او به جمعیت گفت که ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق، همسرش، او را به خاطر استفاده از کلمه نفرین می‌گفت. ترامپ گفت: “من به خانه می‌روم و بانوی اول می‌گوید: “چرا از آن زبان زشت استفاده کردی، عزیزم؟ من تو را خیلی دوست دارم، اما چرا از آن استفاده کردی؟”

بر اساس گزیده ای از این کتاب، مک کانل درباره ترامپ گفت: “او اسلحه را روی سرش گذاشت و ماشه را فشار داد. در زمان بهتری نمی توانست اتفاق بیفتد.”

از زمان انتخابات 2020، ترامپ مکرراً مک کانل را به دلیل ناتوانی در حمایت از دروغ های انتخاباتی او در هم ریخته است.

ترامپ در طول سخنرانی خود در گرینزبورگ، بخشی از رویدادی برای تبلیغ نامزدهای جمهوری خواه سنا، جی دی ونس و مهمت اوز، مکررا مک کانل را “کلاغ شکسته پیر” خطاب کرد.

رئیس جمهور سابق پس از آن دوباره به استفاده از الفاظ رکیک نزدیک شد و گفت: “او یک تکه شکسته قدیمی … کلاغ است.”

در طول سخنرانی، رئیس جمهور سابق خود را از خطاب کردن مک کانل، متحد سابق، چیزی گستاخانه خودداری کرد.

رئیس‌جمهور سابق رهبر اقلیت سنا را بی‌ادب‌تر خطاب نکرد.

  • او به جمعیت گفت که ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق، او را به خاطر استفاده از کلمه نفرین رد می کرد.

  • دونالد ترامپ بارها در یک گردهمایی میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا را “کلاغ شکسته پیر” خطاب کرد.

  • این اولین بار نیست که ترامپ از یک سخنرانی برای توهین به رهبر اقلیت 80 ساله سنا استفاده می کند. در آوریل 2021، در یک گردهمایی کمیته ملی جمهوری خواهان در فلوریدا، رئیس جمهور سابق مک کانل را “پسر یک عوضی گنگ” خواند.

    میچ مک کانل، ترامپ در راهپیمایی پنسیلوانیا سخنرانی می کند

    رئیس جمهور سابق افزود: «میچ مک کانل کم محبوب ترین سیاستمدار کشور است.

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ (L) در جریان راهپیمایی پنسیلوانیا در 6 مه 2022 سخنرانی می کند. تصویر میچ مک کانل (R) در 3 مه 2022 است.گتی ایماژ

    • دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در جریان تجمع جمعه شب در پنسیلوانیا به میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، توهین کرد. ویدئویی که توسط Newsmax به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد.

      در همان ماه، به گفته نویسندگان “این نمی گذرد”، ترامپ با استفاده از الفاظ نژادپرستانه و بیگانه هراسانه به همسر مک کانل، الین چائو، توهین کرد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    Source link

    پس از شورش کنگره در 6 ژانویه 2021، مک کانل به یکی از نویسندگان کتاب “این نمی گذرد” گفت که از اینکه ترامپ “کلاً خود را بدنام کرده” “شعف شده” است.