ترامپ میدان 2024 را پاک نکرد. کمپین او لبخند می زند.

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

با این حال، به گفته این عضو RNC، با این حال، حتی در گوشه‌های MAGA که غیرقابل اعتماد هستند زیرساخت‌های حزبی، نگرانی‌ها در مورد اعلام ترامپ در پرتو نتایج میان‌دوره‌ای ظاهر شده است.

دلیل شیطانی که دونالد ترامپ نامزدی خود را در سال 2024 اعلام کرد

دیگر چهره‌های حزب جمهوری‌خواه مانند کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، قبلاً گفته‌اند که می‌خواهند از سناریوی سال ۲۰۱۶ یک انتخابات مقدماتی طولانی‌مدت با یک میدان تقسیم‌شده که مانع از دستیابی هر کسی به اکثریت مطلق شود، اجتناب کنند. سونونو گفت واشنگتن پست در وگاس، او شخصاً اطمینان حاصل می‌کند که نامزدهای سخت‌گیر زودهنگام کنار گذاشته می‌شوند، در حالی که احتمال حضور خودش را نیز رد نمی‌کند.

کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، یکی از 16 کاندیدای حزب جمهوری خواه که ترامپ در سال 2016 پیروز شد، در علناً انتقادی ترین نقطه طیف نشسته و خواستار یک «مشاهده خانوادگی» شد که حزب باید در فضای باز انجام دهد.

سپس نیکی هیلی و مایک پمپئو، مقامات سابق دولت ترامپ بودند که مستقیماً با ترامپ برخورد نکردند، اما به وضوح نشان دادند که برای انتخابات مقدماتی آماده هستند. ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی نظرات خود را در مورد “تبلیغ امتیازات” بیان کرد و همچنین در رویداد RJC صحبت کرد، جایی که او در مورد آوردن آب از دریای جلیل در اسرائیل تا بچه هایش را با آن غسل تعمید دهد.

تنها از هفته گذشته، به نظر می رسد فصل باز است.

یکی دیگر از استراتژیست های حزب جمهوری خواه گفت که یک میدان شلوغ فقط می تواند به نفع ترامپ باشد و به بسیاری از موارد مشابه در سال 2016 اشاره کرد.

تخمین آنها از 20 تا 21 نامزد از یک جلسه مقدماتی اخیر در مورد برنامه مناظره اولیه بدست آمد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

یکی از نزدیکان ترامپ گفت: «هیچ کس بیشتر از جمهوری خواهان انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری را دوست ندارد و ما طیف گسترده ای از نامزدها را مانند سال 2016 خواهیم داشت. “این سالم است و حزب ما را تقویت می کند. و مانند اکثر حامیان ترامپ، من می گویم هر چه بیشتر، بهتر است.

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

این عضو RNC گفت: «فکر نمی‌کنم ترامپ در حوزه 2024 فرماندهی کند، فکر نمی‌کنم بتواند آن را دوباره خلق کند. تغییر دریا نسبت به پیروزی اولیه او در سال 2016.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اگر یکی از اهداف اصلی اعلامیه کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ در اوایل سال 2024، پاکسازی میدان بود، ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.

اما حتی اگر (همانطور که میک جگر آن را در آهنگ مورد علاقه رئیس جمهور سابق در راهپیمایی ها بیان می کند) همیشه نتوانید به آنچه می خواهید برسید، ترامپ ممکن است متوجه شود که یک میدان شلوغ همان چیزی است که او نیاز دارد.

یکی از اعضای کمیته ملی جمهوری خواه به دیلی بیست گفت: «من فکر می کنم ما دوباره 20 نفر خواهیم داشت.»

او به هر حال اینجاست، و برای جمهوری خواهان سوار یا بمیر که واگن های خود را به ترامپ بسته اند، پیام واضح است: بیا داخل، آب گرم است.

هر سه نفر از افراد ترامپ بودند و هر سه نفر شکست خوردند. این عضو RNC با اشاره به نامزدهای حزب جمهوری خواه در نیوهمپشایر برای مجلس سنا و دو کرسی مجلس گفت: امیدوارم این دست خط روی دیوار باشد. من فکر نمی‌کنم تسلط ترامپ در اینجا به اندازه گذشته باشد.»

کریستی در نشست ائتلاف یهودیان جمهوری خواه در لاس وگاس گفت: «ما به باخت، باخت و باخت ادامه می دهیم. و واقعیت این است که دلیل باخت ما این است که دونالد ترامپ خود را مقدم بر دیگران قرار داده است.

چشم‌انداز سیاسی بسیار شبیه به سال 2016 است. اهداکنندگان تشکیلات، رسانه‌ها و مشاوران سیاسی «هرگز ترامپ» دوباره علیه او صف آرایی کرده‌اند. یک میدان شلوغ به نفع ترامپ است که در حال حاضر پیشتاز آشکار است.

دونالد ترامپ با سخنرانی سال 2020 نامزدی 2024 را اعلام کرد

یک منبع نزدیک به ترامپ گفت: «بسته به اینکه کدام نظرسنجی به دلخواه شما می‌آید، تا 45 درصد از رای‌دهندگان احتمالی جمهوری‌خواه مقدماتی از ترامپ حمایت می‌کنند… به Daily Beast گفت. با یک دوجین به علاوه، مانند انتخابات مقدماتی 2016، او شکست ناپذیر خواهد بود.

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

آنها گفتند: “در آنجا فکر می شود که او قبل از برگزاری انتخابات اولیه تصادف می کند و می سوزد.” “من فکر می کنم مردم از او خسته شده اند. من تماس‌های زیادی از سوی افرادی داشته‌ام که خود را ترامپ‌گرا می‌دانند، اما فکر نمی‌کنند که او باید دوباره این کار را انجام دهد.»

در دنیای ترامپ، به جای یک مشکل، مفهوم میدانی به اندازه سال 2016 به طرز وحشتناکی فریبنده به نظر می رسد، حتی زمانی که مردی که جمهوری خواهان را در تصویر خود بازسازی کرد، کاهش مداوم حمایت در میان جمهوری خواهان را تجربه کرد که به قبل از انتخابات میان دوره ای باز می گردد.