ترامپ عکس قدیمی دسانتیس را به اشتراک می‌گذارد که در زمان معلمی با دختران نوجوان در مهمانی ظاهر می‌شود

چهل و پنجمین رئیس جمهور بعداً همان عکس را همراه با پستی به اشتراک گذاشت که دیسانتیس را به دلیل «نوازش کردن» با دانش‌آموزان دختر نوجوانی که یکی از آنها بطری قهوه‌ای در دست دارد، «بسیار ناخوشایند» محکوم کرد.

نیویورک تایمز گزارش داد که دیسانتیس به خاطر مهمانی با دانشجویان در آنجا شهرت داشت. برخی از دانشجویان سابق نیز به یاد می آورند که از دیدگاه های او در مورد جنگ داخلی، که به نفع طرف کنفدراسیون طرفدار برده داری است، آزرده شدند.

دیسانتیس تاکنون از پاسخگویی به ترامپ خودداری کرده است، اگرچه او اغلب به حامیانش یادآوری می کند که او دموکرات ها را نابود کرد تا در میان دوره ای، در حالی که نامزدهای منتخب ترامپ با مشکل مواجه شده بودند، برای دومین بار در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی برسد.



منبع

تا به امروز، ترامپ تنها قطبی است که نامزدی برای نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را اعلام کرده است. نظرسنجی ها نشان می دهد که دسانتیس رقیب اصلی او در صورت انتخاب وی خواهد بود.

این تصویر ظاهرا برای اولین بار در سال 2021 زمانی که یک سایت خبری به نام HillReporter.com داستانی در مورد آن منتشر کرد، ظاهر شد.

ترامپ قبلاً به دسانتیس توهین می‌کرد و او را یک «جهانی‌گرا» و فقط به نام جمهوری‌خواه معرفی می‌کرد.

“این رون نیست، نه؟” ترامپ در شبکه اجتماعی خود به طعنه نوشت. او هرگز چنین کاری را انجام نخواهد داد.»

“به هیچ وجه!” ترامپ با تعجب ساختگی نوشت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز سه‌شنبه عکسی ۲۱ ساله به اشتراک گذاشت که ظاهراً ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا را در حال مهمانی با دختران نوجوان زمانی که معلم مدرسه آنها بود نشان می‌داد.

اوضاع بین دان و رون به سرعت در حال زشت شدن است.

بنا بر گزارش ها، دیسانتیس به مدت یک سال در مدرسه دارلینگتون، یک مدرسه خصوصی در رم، گا، تاریخ تدریس کرد.