ترامپ سی‌ان‌ان را به دلیل گزارش‌های «توهین‌آمیز» تهدید به شکایت کرد

اما شاید در پیش‌نمایشی از نحوه دریافت شکایت ترامپ، ده‌ها شکایتی که پس از انتخابات 2020 با ادعای تقلب گسترده‌ای که کفه ترازو را به نفع جو بایدن بالا می‌برد، به طور خلاصه به دلیل کمبود شواهد، در برخی موارد رد شدند. توسط قضات منصوب ترامپ

رئیس جمهور سابق ترامپ روز چهارشنبه گفت که قصد دارد علیه سی ان ان شکایت کند و مدعی شد که این شبکه به طور مکرر او را بدنام کرده است که به زمان مبارزات انتخاباتی او در سال 2016 برمی گردد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

در ادامه نامه به ده ها مثال اشاره می شود که بسیاری از آنها به پوشش شبکه ای از ادعاهای مکرر ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 مربوط می شود. پوشش سی‌ان‌ان اغلب از این ادعاها به عنوان «دروغ»، «روایت‌های نادرست» و «نظریه‌های بی‌اساس» و سایر اصطلاحات یاد می‌کرد. این دادخواست ادعا می کند که این توصیفات “کاذب و افتراآمیز” هستند.

ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «من به سی‌ان‌ان از قصد خود برای طرح شکایت به دلیل اظهارات مکرر افتراآمیز آنها علیه من اطلاع داده‌ام. من همچنین اقداماتی را علیه سایر رسانه‌هایی که به من بدنام کرده‌اند و از مردم کلاه‌برداری کرده‌اند، در مورد شواهد گسترده تقلب در سراسر انتخابات 2020 آغاز خواهم کرد. من هرگز از مبارزه برای حقیقت و برای آینده کشورمان دست بر نمی دارم.»

نامه ۲۸۲ صفحه‌ای وکلای ترامپ به مدیران سی‌ان‌ان، مورخ ۲۱ ژوئیه، از این شبکه می‌خواهد که بسیاری از اظهارات و مقالات منتشر شده در مورد ترامپ را که به ادعای وکلا دروغ و افتراآمیز است، پس بگیرد یا تصحیح کند.

در حال توسعه