ترامپ سابق می گوید که تقلب مالیاتی سازمان ترامپ «آنقدرها هم جدی نیست».

در مورد مصاحبه‌گر ویتاکر، جان باخمن مجری نیوزمکس نیز خط ترامپ درباره جنایات خشونت‌آمیز در شهر را طوطی وار بیان کرد، ظاهراً به عنوان نوعی دفاع.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

همانطور که رئیس جمهور در آنجا اشاره کرد، شما در مترو احساس امنیت نمی کنید، اما سازمان ترامپ – بله، استراتژی مالیاتی آنها افشا شده است. از آلوین براگ متشکرم.» او با کنایه درباره دادستان منطقه منهتن گفت.

ویتاکر سپس طرح‌های اجتناب از مالیات غیرقانونی توسط مدیران ارشد مانند آلن وایسلبرگ را نادیده گرفت و مدعی شد که آنها «موضع مالیاتی تهاجمی را اتخاذ کردند که در نهایت نمی‌توانستند از آن حمایت کنند».

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ویتاکر که در Newsmax ظاهر شد، به وضوح از رئیس سابق خود دفاع کرد. او ادعا کرد که تحقیقات در مورد شرکت ترامپ نتیجه «دادستان‌های بسیار تهاجمی است که می‌خواهند هر کاری که می‌توانند برای کثیف کردن و تعقیب ترامپ انجام دهند».

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

او درباره حکمی که توسط ساکنان منهتن صادر شد، گفت: «شما تعجب می‌کنید که مردم نیویورک چه احساسی نسبت به این دارند.» با خفاش بالا.»

نیوزمکس

نیوزمکس

سازمان ترامپ روز سه‌شنبه به دلیل 9 فقره تقلب مالیاتی، جعل سوابق تجاری و شرکت در یک توطئه مجرم شناخته شد و ممکن است با جریمه 1.6 میلیون دلاری برای این جنایات محکوم شود – اما متیو ویتاکر، دادستان کل سابق دونالد ترامپ، به نظر نمی رسد که هیچ یک از آن ها «آنقدر جدی» باشد.

از جنایات، ویتاکر پاسخی به همین شکل ضعیف داشت. «این یک موضوع جدی است، اما نه به این جدیت [offense]،” او گفت.

این یکی از مواردی است که نیویورک کاملاً حق داشت که این پرونده را پیگیری کند، اما من مطمئن نیستم که در نهایت دونالد ترامپ بتواند یک محاکمه عادلانه داشته باشد یا اینکه سازمان ترامپ قرار است یک محاکمه عادلانه در شهر نیویورک داشته باشد. در مقابل هیئت منصفه نیویورک، ویتاکر ادامه داد، در امتداد آنچه رئیس جمهور سابق در مورد آن ناله کرد بیانیه اوایل روز