ترامپ زمانی که حامیانش با صدای بلند او را در راهپیمایی آریزونا به دلیل تایید کنگره او را هو کردند، متعجب شد.

“اما تو منو دوست داری، درسته؟” ترامپ سپس با خنده‌ای ناخوشایند به جمعیت می‌گوید.

تظاهرات در دره پرسکات در حمایت از کری لیک، نامزد مورد تایید ترامپ برای فرمانداری برگزار شد.

کرین توسط برخی از منتقدان آنلاین به عنوان یک “قالین‌باز” توصیف شده است، به این معنی که یک نامزد سیاسی است که به دنبال انتخاب شدن در منطقه‌ای است که هیچ ارتباط محلی ندارد.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در 22 ژوئیه 2022 در پرسکات ولی، آریزونا، در راهپیمایی

وب‌سایتی که به انتقاد از کرین اختصاص داده شده بود، بازدیدکنندگان رالی را تشویق کرد که او را هو کنند و خاطرنشان کردند که او هرگز در منطقه 2 کنگره زندگی نکرده است.

کرین یک نیروی دریایی سابق و کاندیدای “اول آمریکا” است که امیدوار است در ماه نوامبر با نماینده فعلی حزب دموکرات تام اوهالران مقابله کند.

ترامپ گیج شده از این هو کردن ظاهر شد و پرسید: “اما تو من را دوست داری، درست است؟”

  • این سایت همچنین ادعا کرد که کرین هرگز در بخشی از آریزونا به اندازه منطقه ای که در آن اداره می شود زندگی نکرده است و او را از ارتباط با رای دهندگان دور کرده است.

    رئیس‌جمهور سابق متعجب ظاهر شد و قبل از اینکه لبخندی ناخوشایند بزند، مکرراً به سمت منبع هو کردن نگاه کرد.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا هنگامی که روز جمعه در یک گردهمایی در آریزونا هو شد و در مورد یکی از تاییدات اخیر خود در کنگره صحبت می‌کرد، آشفته به نظر می‌رسید.

    ترامپ گفت: «و یک مرد بسیار محترم که امروز مورد تایید من قرار گرفت، نماینده آتی کنگره در حوزه دوم، الی کرین،» که با تشویق جمعیت مواجه شد.

    ترامپ در یک راهپیمایی آریزونا پس از اشاره به حمایتش از الی کرین، نامزد کنگره، توسط حامیانش هو شد.

  • هفت نامزد جمهوری خواه در انتخابات مقدماتی حوزه دوم کنگره آریزونا شرکت می کنند، از جمله ران واتکینز، مردی که شایعات زیادی مبنی بر آغاز جنبش QAnon وجود دارد.

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در 22 ژوئیه 2022 در پرسکات ولی، آریزونا، در راهپیمایی “نجات آمریکا” در حمایت از نامزدهای حزب جمهوری خواه آریزونا شرکت می کند.ماریو تاما/گتی ایماژ

    • ترامپ که از طرفداران فوق‌العاده وفادار خود در MAGA استفاده می‌کرد، زمانی که الی کرین، نامزد انتخابات مقدماتی کنگره آریزونا را هیپ می‌کرد، ناراحت به نظر می‌رسید و جمعیت تا حد زیادی پاسخ منفی دادند.

      کرین یکی از هفت نامزد انتخابات مقدماتی GOP است که رون واتکینز، فعال QAnon نیز در میان آنها حضور دارد.

    کرین در حال حاضر با دریافت بیش از 2 میلیون دلار کاندیدای جمهوری خواهان در جمع آوری کمک های مالی است. والتر بلکمن و مارک دلوزیو، نامزدهای بعدی جذب سرمایه، هر کدام کمی بیش از یک میلیون دلار دریافت کرده‌اند. انتخابات مقدماتی در 2 آگوست برگزار می شود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع