ترامپ دکتر اوز را تحت فشار قرار داد تا در رقابت های انتخاباتی خود در مجلس سنا اعلام پیروزی کند و مدعی شد که مخالفان حزب جمهوری خواه او «با برگه های رأیی که به طور اتفاقی پیدا کردند» تقلب می کنند.

درخواست ترامپ از اوز برای اعلام پیروزی یادآور اقدامات او در نوامبر 2020 است، زمانی که او تلاش کرد تا ادعا کند که در انتخابات پیروز شده است، حتی در حالی که آرا هنوز در چندین ایالت جدول بندی می شد.

دونالد ترامپ پیشنهاد کرد که دکتر مهمت اوز باید در پنسیلوانیا «اعلام پیروزی» کند.

  • او همچنین اشاره کرد که سایر نامزدهای حزب جمهوری خواه برای پیروزی تقلب می کردند.

  • ترامپ در یکی از پست های خود نوشت: دکتر اوز باید اعلام پیروزی کند.

    همین دو هفته پیش، رئیس جمهور سابق ارزش سابقه تایید “بی نظیر” و “بی نقص” خود را تبلیغ کرد و مدعی شد که نامزدهای جمهوری خواه که می خواهند برنده شوند باید از او بترسند.

    ترامپ با ادعای بی‌اساس رئیس جمهور سابق مبنی بر اینکه تقلب گسترده در رأی‌دهی باعث ربوده شدن دومین دوره ریاست‌جمهوری از او شده است، گفت: «تقلب با برگه‌هایی که «به‌تدریج پیدا کرده‌اند» را برای آنها بسیار سخت‌تر می‌کند.

    چهارشنبه شب ترامپ اصرار داشت که «اُز برنده شد». ترامپ همچنین در پست‌های دیگری علیه «رسانه‌های خبری جعلی» و فاکس نیوز انتقاد کرد و از این رسانه‌ها به خاطر «عدم شمارش و زمان‌بندی رأی اوز» انتقاد کرد.

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا چهارشنبه شب در یک سری پست های اجتماعی حقیقت، دکتر مهمت اوز، نامزد سنای پنسیلوانیا را تحت فشار قرار داد تا خود را برنده انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان این ایالت بداند.

    پیشنهاد ترامپ در بحبوحه یک سری شکست‌های مثبت در رقابت‌های مقدماتی اخیر مطرح می‌شود.

  • او سپس در مورد مشروعیت شمارش آرا در پنسیلوانیا تردید ایجاد کرد و بی‌اساس به تقلب توسط نامزدهای حزب جمهوری‌خواه در مقابل اوز، مردی که او از او حمایت می‌کرد، اشاره کرد.

    در همین حال، یکی دیگر از نامزدهای سیاسی مورد حمایت ترامپ، چارلز هربستر، هفته گذشته در میان ادعاهای تجاوز جنسی هشت زن، رقابت فرمانداری خود را در نبراسکا شکست داد. در آیداهو، جنیس مک گیچین، ستوان فرماندار مورد حمایت ترامپ، در تلاش برای برکناری براد لیتل، فرماندار شکست خورد.

    دکتر مهمت اوز، نامزد جمهوری خواه سنای پنسیلوانیا، در جریان تظاهراتی در گرینزبورگ، پنسیلوانیا، در 6 می 2022، روی صحنه به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پیوست.جف سوئنسن/گتی ایماژ

    • با این حال، این ادعا در این هفته پس از برکناری مدیسون کاتورن، نماینده جدید مجلس جنجالی توسط رقیب اصلی خود، چاک ادواردز، تضعیف شد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    Source link

    بر اساس Ballotpedia، ترامپ از زمان خروج از قدرت 183 تایید کرده است که بسیاری از آنها هنوز اجرا نشده است. در حالی که اکثر نامزدهای سیاسی مورد تایید ترامپ پیروز شده اند، بسیاری از آنها در رقابت های بی رقیب شرکت کرده اند.

    با توجه به دفتر مرکزی تصمیم گیری، اوز با 0.2 درصد برتری – به میزان 2567 رای – نسبت به مک کورمیک با برآورد 94 درصد از آرای مورد انتظار شمارش شده است. این حاشیه اندک به این معنی است که اگر مسابقه ادامه داشته باشد به بازشماری خودکار خواهد رفت.

    ترامپ، دکتر اوز
    اوز در حال حاضر با دیوید مک کورمیک، مدیر صندوق تامینی، در رقابت است و آراء هنوز در حال شمارش است.