ترامپ در 24 ساعت پس از اعلام جرم بیش از 4 میلیون دلار جمع آوری کرد

این فرد گفت: “ما شاهد افزایش عظیم جمع آوری کمک های مالی در جبهه دیجیتال در نتیجه این امر بوده ایم.”

نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک منتشر شد چهارشنبه نشان داد که 93 درصد از جمهوری‌خواهان و 72 درصد از رأی‌دهندگان مستقل احساس می‌کنند که تحقیقات منهتن عمدتاً با انگیزه سیاست بوده است تا قانون.

کمپین ترامپ گفت که بیش از 25 درصد از کمک‌های مالی از سوی اهداکنندگانی که برای اولین بار به رئیس‌جمهور سابق اهدا شده است، «وضعیت پرزیدنت ترامپ را به عنوان پیشتاز آشکار در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان تثبیت می‌کند».

با این حال، همان نظر سنجی دریافتند که 53 درصد از رای دهندگان مستقل معتقدند که اتهامات جنایی باید برای نامزدی ترامپ برای ریاست جمهوری رد صلاحیت شود. فقط 20 درصد جمهوری خواهان چنین احساسی داشتند.

ترامپ در سایت Truth Social نوشت: “اگر شما مانند بسیاری از شما ضعیف عمل می کنید، چیزی نفرستید.”

جمهوری خواهان، از جمله رقبای احتمالی سال 2024 و نامزدهای میدان نبرد سنا، به دفاع از ترامپ پرداخته و از کیفرخواست پس از آن انتقاد کردند.

یک استراتژیست ملی جمهوری خواه گفت که گروه های کمپین ملی جمهوری خواه از زمان متهم شدن ترامپ شاهد افزایش جذب سرمایه دیجیتال بوده اند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ۲۴ ساعت پس از علنی شدن خبر کیفرخواست او در منهتن، بیش از ۴ میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

کمپین ترامپ در کمتر از 24 ساعت پس از اعلام جرم، بیش از نیمی از درخواست های جمع آوری کمک های مالی را از طریق ایمیل ارسال کرد و او همچنین در پلتفرم Truth Social خود نیز خواستار کمک های مالی شد.

خطوط موضوعی در ایمیل‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی او شامل «آمریکا در حال حاضر به شما نیاز دارد»، «شکست: رئیس‌جمهور ترامپ متهم شد»، «شایعه‌شده جزئیات دستگیری من» و «بله، من متهم شده‌ام، اما».

او افزود: «اگر کارتان را خوب انجام می‌دهید، که از طریق سیاست‌های عالی دولت ترامپ امکان‌پذیر شد، سهم خود را به donaldjtrump.com ارسال کنید».

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

ترامپ تنها کسی نبود که از این خبر استفاده کرد و مقداری پول نقد آورد. بسیاری دیگر از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها نیز درخواست‌های خود را به هواداران خود محکوم کردند.

دو منبع آشنا به ان‌بی‌سی نیوز در پی خبر کیفرخواست ترامپ، که تا زمانی که ترامپ در دادگاه برای او در دادگاه حاضر نشود، به ان‌بی‌سی نیوز گفتند، رئیس‌جمهور سابق با حدود 30 اتهام در ارتباط با کلاهبرداری اسنادی مواجه است که ناشی از پول‌هایی است که گفته می‌شود برای سرپوش گذاشتن بر امور سال‌های گذشته پرداخته است. محاکمه