ترامپ در حالی که از پیشنهاد مبادله زندانیان با دلال اسلحه روسی انتقاد می کند، بریتنی گرینر، ستاره بازداشت شده WNBA را “فردی بالقوه خراب” می خواند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

رئیس جمهور سابق افزود: “مطمئناً تجارت خوبی به نظر نمی رسد، اینطور نیست؟ او مطلق است – یکی از بدترین ها در جهان، و به او آزادی داده می شود زیرا یک فرد بالقوه خراب با بار به روسیه می رود. با مواد مخدر.»

  • ترامپ گفت: “او با مواد مخدر به منطقه ای متخاصم رفت که در آن بسیار مراقب مواد مخدر هستند. آنها مواد مخدر را دوست ندارند.” و او گرفتار شد. و حالا قرار است او را بیرون بیاوریم – و می دانید، حدس می زنم پول زیادی به دست می آورد – و قرار است او را به خاطر یک قاتل مطلق و یکی از بزرگترین ها بیرون کنیم. دلالان اسلحه در جهان».

    دونالد ترامپ از یک معامله پیشنهادی برای مبادله بازیکن WNBA بریتنی گرینر با یک فروشنده اسلحه روسی انتقاد کرد.

  • ترامپ گفت: «او یک کارت مجانی خواهد گرفت و ما او را خواهیم گرفت». او می‌دانست که شما با مواد مخدر وارد آنجا نمی‌شوید، و این را اعتراف کرد. من فرض می‌کنم که او این را بدون زور زیاد اعتراف کرد، زیرا این همان چیزی است که هست.

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از قرارداد پیشنهادی مبنی بر تعویض بازیکن WNBA بریتنی گرینر با یک دلال اسلحه روسی انتقاد کرد و گرینر را “فردی بالقوه خراب” خواند.

    نیویورک تایمز گزارش داد، از جمله، بوت به فروش سلاح به القاعده و طالبان متهم شد.

    ترامپ مدعی شد که گرینر یک “فرد بالقوه خراب” است که “مملو از مواد مخدر” وارد روسیه شده است.

  • دولت بایدن گفت که بازگشت گرینر و دیگر بازداشت شدگان “بالاترین اولویت” آنهاست.

ترامپ در مصاحبه ای در یک برنامه رادیویی به نام «نمایش کلی تراویس و باک سکستون» درباره گرینر و توافق پیشنهادی اظهار نظر کرد.

گرینر، برنده دو مدال طلای المپیک، از زمانی که در فوریه (کمی قبل از حمله روسیه به اوکراین) دستگیر شد، زمانی که مقامات گفتند روغن شاهدانه را در چمدان او در فرودگاهی خارج از مسکو پیدا کردند، در روسیه بازداشت شده است. وکلای او گفتند که او نسخه ای برای ماری جوانای پزشکی برای درد دارد. او در آنچه کارشناسان «محاکمه نمایشی» با نتیجه «از پیش تعیین شده» نامیدند، به اتهامات قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد.

دولت بایدن مبادله گرینر و پل ویلان تفنگدار سابق نیروی دریایی را برای فروشنده اسلحه روسی ویکتور بوت که در حال گذراندن حکم ۲۵ سال زندان است، پیشنهاد داده است.