ترامپ خود را برنده مسابقات قهرمانی باشگاهی خود اعلام کرد


دونالد ترامپ بار دیگر خود را برنده اعلام کرد…

ترامپ روز سه‌شنبه در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خود اعلام کرد که علیرغم بازی نکردن در دور اول مسابقات، آخر هفته گذشته در باشگاه گلف بین‌المللی ترامپ در وست پالم بیچ، قهرمان باشگاه‌های بزرگسالان شد.

به گزارش دیلی میل، اعضا در روز دوم از دیدن ترامپ با برتری پنج امتیازی غافلگیر شدند. اما ترامپ در حالی که در مراسم تشییع جنازه حامی سرسخت «لینت هارداوی»، که با نام «الماس» از دو گروه محافظه‌کار «الماس و سیلک» شناخته می‌شود، در کارولینای شمالی شرکت کرد، هرگز در دور اول بازی نکرد.

ترامپ به سازمان‌دهندگان مسابقات گفت که او پنج‌شنبه، دو روز قبل از شروع مسابقات، راند قدرتمندی را در کورس انجام داد و تصمیم گرفت که این به عنوان امتیاز شنبه او برای قهرمانی باشگاهی به حساب بیاید. این امتیاز پنج امتیاز بهتر از هر رقیبی بود که در دور اول روز شنبه ثبت کرد.

ترامپ و LIV:ترامپ LIV را برای تمجید از بازی خود و اثبات اینکه جو بایدن در سر دارد صرف می کند | دا آنجلو

ترامپ بیشتر:ترامپ از LIV، سعودی‌ها تمجید می‌کند، می‌گوید که تور PGA احمقانه است… «چیزی باید برای رهبران تور بیفتد»

دلفین ها در خارج از فصل:کارشناس جو شاد 10 اولویت برتر میامی را تجزیه و تحلیل می کند

ترامپ در پست خود در Truth Social این را “افتخار بزرگی” خواند که برنده “در یکی از بهترین دوره های آموزشی کشور، در شهرستان پالم بیچ” شد.

او نوشت: “در مقابل بسیاری از گلف بازان خوب مسابقه دادم و توپ را طولانی و مستقیم می زدم.” شما برای برنده شدن به قدرت و استقامت نیاز دارید، و من قدرت و استقامتی دارم – بیشتر دیگران ندارند. شما همچنین برای حکومت کردن به قدرت و استقامت نیاز دارید!»

به گزارش دیلی میل، دور پنجشنبه ترامپ به او امتیاز 40 را با استفاده از روش استیبلفورد داد که 5 امتیاز بهتر از بهترین دور روز شنبه بود. روش استیبلفورد یک امتیاز برای بوگی، دو امتیاز برای همتراز، سه برای پرنده و غیره اعطا می کند.

ترامپ، ساکن پالم‌بیچ و رئیس‌جمهور سابق که در زمان ریاست جمهوری بیش از هر رئیس‌جمهوری دیگر گلف بازی می‌کرد، در ماه آوریل در زمین بازی گلف کرد، موفقیتی که توسط ارنی الز گلف باز تالار مشاهیر تأیید شد. آن روز چهار نفری ترامپ در سوراخ هفتم 181 یاردی از آهن 5 استفاده کرد.

پوشش قبلی ترامپ:سلطه او بر حزب جمهوری خواه در سال 2022 از بین رفت. اما ترامپ برای شروع سال جدید تهاجمی می کند.

در ماه اکتبر، ترامپ قبل از پایان فصل گلف LIV در کورس خود در دورال در pro-am بازی کرد.

او آن روز گفت: «راست زدم، درایوهای خوبی زدم، اتوهای خوبی زدم».

Tom D’Angelo ورزش ها را برای The Palm Beach Post پوشش می دهد و می توانید از طریق [email protected] به آن دسترسی داشته باشید. او را در توییتر @tomdangelo44 دنبال کنید.

این مقاله در ابتدا در پالم بیچ پست منتشر شد: دونالد ترامپ خود را برنده مسابقات قهرمانی گلف خود اعلام کرد





منبع