ترامپ جرات ندارد MTG را به عنوان معاون خود انتخاب کند

من شک ندارم که گرین می بیند خودش به عنوان شایسته است و برای این کار مشتاق است. استقبال اخیر او از کوین مک کارتی، یک جمهوری خواه، برای ریاست مجلس نشان می دهد که تلاش برای تغییر نام تجاری در حال انجام است. و اکنون، به دست آوردن کرسی‌هایی در کمیته‌هایی مانند کمیته امنیت داخلی مجلس و کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس احتمالاً باعث تقویت حسن نیت او می‌شود.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

در مورد بیمه نامه صحبت کنید. جمهوری خواهان ممکن است در نهایت راهی مبتکرانه برای اطمینان از اینکه همه در آمریکا حول دور دوم ریاست جمهوری دونالد ترامپ گرد هم می آیند، در صورت پیروزی او در سال 2024 پیدا کرده باشند: مارجوری تیلور گرین معاون رئیس جمهور.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty Images

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

با این حال، باز هم باید به خاطر داشته باشیم که قوانین قدیمی اعمال نمی شوند. تنها سوال مرتبط این است که آیا دونالد ترامپ ممکن است در واقع MTG را به عنوان همکار خود انتخاب کند. اگر صادق باشیم، قابل قبول است.

پیشینه ای برای اجتناب از حکمت مرسوم وجود دارد که می گوید ویپ ها باید برای «تعادل کردن بلیط» انتخاب شوند. در سال 1992، بیل کلینتون، یکی دیگر از دموکرات های میانه رو جنوبی، ال گور را به عنوان معاون خود انتخاب کرد. این انتخاب برند آنها را تقویت کرد (“از فکر کردن به فردا دست برندارید”).

اگر ترامپ بخواهد برند دیوانه MAGA خود را دو چندان کند، می‌تواند (به قول نیوت گینگریچ) یک بلیت «دو دزد دریایی» اجرا کند. مطمئناً از نظر سن و جنس، بلیط متعادل خواهد بود. اما از نظر خلقی و فلسفی، ترامپ و گرین مانند نخود و هویج هستند.

کار کرد. اما ترامپ اکنون معتقد است که مایک پنس با امتناع از لغو انتخابات 2020 به او خیانت کرده است. او دیگر آن اشتباه را مرتکب نخواهد شد و احتمالاً معتقد است که اصلاح دوره مستلزم انجام دقیقاً برعکس خواهد بود. از بسیاری جهات، انتخاب MTG به‌عنوان رقیب او، واکنش بیش از حد عالی خواهد بود.

ترامپ نمی‌تواند به هنجارهای معتدل برای اجرای برنامه‌های شیطانی خود اعتماد کند – اما همچنین نمی‌تواند به افراط‌گرایان کاریزماتیکی که می‌توانند مرکز توجه او را بدزدند، اعتماد کند. یک کاندیدای لاغر و خودشیفته چه کاری باید انجام دهد؟

ترامپ نباید تولسی گابارد را به عنوان ویپ بعدی خود انتخاب کند

سوم، آیا او می خواهد کسی را انتخاب کند که ممکن است با پایگاهش از او پیشی بگیرد؟ ترامپ یک فاحشه توجه است. در اعماق وجود، ترامپ مرد (یا زنی) مستقیم را ترجیح می دهد که بتواند از او جلوتر بدرخشد و بعداً زیر اتوبوس بیندازد.

آنچه من می گویم این است که واقعاً مهم نیست که ترامپ در سال 2024 چه کسی را انتخاب می کند. وقتی صحبت از ربودن جمهوری خواهان می شود، «بلیت» دونالد ترامپ-مارجوری تیلور گرین قبلاً آینده را برده است.

از نظر برنده شدن، سیاستمداران عادی معمولاً به دنبال متعادل کردن بلیط خود هستند. انتخاب مایک پنس توسط ترامپ در سال 2016 برای اطمینان بخشیدن به محافظه کاران و عادی ها بود.

دوم اینکه آیا ترامپ می خواهد؟ گرین به ارث بردن نقره خانواده؟ هر کس را که او به عنوان معاون خود انتخاب کند، تا حدودی مانتو او را به ارث خواهد برد. این به دلیل سن ترامپ و به این دلیل است که حتی در صورت پیروزی، او فقط (از نظر قانونی) می تواند یک دوره خدمت کند. او جانشین نمی خواهد.

جونا گلدبرگ محافظه کار در یکی از اپیزودهای اخیر این برنامه با کنایه گفت: “نکته شگفت انگیز در مورد مفهوم مارجوری تیلور گرین که معاون دونالد ترامپ است این است که شما واقعاً کسی را خواهید داشت که شما را نگران کند که ممکن است دونالد ترامپ دچار حمله قلبی شود.” اعزام پادکست منظورم این است که ناگهان به ترامپ می گویید مراقب باشید از آن پله ها پایین بروید!

برای یافتن فردی که مستقیماً از مجلس به معاونت ریاست جمهوری رفته است، باید به یک مسیر طولانی برگردید. به تو نگاه می کنم، جان ننس گارنر.

با این حال، من به چند دلیل روی گرین شرط بندی نمی کنم.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty Images

اما چنین چیزهای بی اهمیت تاریخی اکنون بی معنی است. قوانین تغییر کرده است. گرین مسلماً مشهورترین جمهوری خواه مجلس است و شهرت و پول (او همچنین یکی از برترین حامیان مالی مجلس است) بیشتر از اعتبارات قدیمی مانند تجربه و وظایف کمیته اهمیت دارد.

اگر فکر می کنید این ایده که آمریکا ممکن است به یک بلیط ریاست جمهوری که شامل گرین باشد رای دهد پوچ است، این را به خود یادآوری کنید دونالد ترامپ در سال 2016 به ریاست جمهوری رسید. این یعنی اتفاقات عجیب تری رخ داده است.

جدا از شوخی، این یک موضوع جدی است. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، گرین می‌خواهد در سال 2024 نامزد انتخاباتی دونالد ترامپ شود. یکی از منابع، استیو بنن، مشاور سابق ترامپ بود که تأیید کرد: «او خود را در فهرست کوتاه معاونت ترامپ می‌بیند».

این واقعیت که گرین اکنون یک رقیب جدی برای ویپ است، به خودی خود نشانه‌ای است که سرطان در حزب جمهوری‌خواه در حال گسترش است و اعضای آن رادیکال شده‌اند.

خود را در چارچوب ذهنی پیچیده او قرار دهید. معیارهای خودخواهانه ترامپ دیکته می کند که الف) چه چیزی او را خوب جلوه می دهد، ب) چه چیزی او را خوشحال می کند و ج) چه چیزی به او کمک می کند که برنده شود.

چیزهای بدیهی که باید رد صلاحیت گرین هیچ ربطی به رزومه سیاسی او ندارد. منظورم این است که اگر لیزرهای فضایی یهودی برای سرنگونی نامزدی او کافی نباشد، شما فکر می کنید حقیقت گرایی 11 سپتامبر این کار را می کند.

مارجوری تیلور گرین، نژادپرستان، و سردبیر نیوزویک وارد سالن رقص می شوند

اول، من معتقدم که در عمق وجود ترامپ، همانطور که جونا گلدبرگ بیان کرد، ترامپ او را بسیار «اجاره‌ای کم» می‌بیند. در پشت نمای پرجمعیت، این حس به دست می آید که ترامپ به طور مخفیانه چیزی شبیه یک دزد است. مطمئناً با فردی مثل گرین قرار ملاقات می‌گذارد، اما آیا او را به خانه می‌آورد تا مادرش را ملاقات کند؟