ترامپ به طور ناگهانی عاشق ماموران “لاقی” FBI شد و اصرار داشت که همیشه “پشت آنها را دارد”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

لری کاسمه، رئیس انجمن افسران مجری قانون فدرال، در مصاحبه اخیر با واشنگتن پست نسبت به هشدارهای GOP به آمریکایی ها مبنی بر اینکه ماموران فدرال “به دنبال شما می آیند” ابراز نگرانی کرد.

به گزارش وال استریت ژورنال، واری به کلاسی از ماموران فارغ التحصیل FBI در کوانتیکو، ویرجینیا، هفته گذشته گفت: «همه کارشناسان فکر می‌کنند کاری که ما انجام می‌دهیم آسان به نظر می‌رسد و آن‌ها در مورد اینکه چگونه باید آن را انجام دهیم، نظر کمی ندارند».

شیفر مکرراً پیام‌های خشونت‌آمیز را در پلتفرم Truth Social Trump ارسال می‌کرد و به نظر می‌رسید که با حملات لفظی ترامپ علیه FBI تحریک شده باشد.

ترامپ پس از اینکه ماموران حدود 20 جعبه مواد کاخ سفید را از خانه او در فلوریدا بیرون آوردند، از جمله 11 مجموعه اطلاعات طبقه بندی شده، به اف بی آی حمله کرد و آن را فتنه گر، توهین آمیز، جنایتکار و “شر” خواند. قانون سوابق ریاست جمهوری بیان می کند که این سوابق باید پس از پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ به آرشیو ملی تحویل داده می شد.

او همچنین در روز شنبه در یک پست Truth Social ادعا کرد که ماموران FBI او را «بسیار دوست دارند»، حتی «دوست دارند».

انجمن ماموران FBI که نماینده 14000 مامور ویژه فعلی و گذشته است، اوایل این ماه بیانیه ای صادر کرد. بر اساس بیانیه انجمن، “دعوت برای خشونت علیه مجریان قانون غیرقابل قبول است و باید توسط همه رهبران محکوم شود.”

ریکی شیفر، مسلح به یک تفنگ تهاجمی AR-15، در اوایل این ماه توسط پلیس کشته شد. تلاش برای نقض یک دفتر FBI در سینسیناتی، اوهایو.

کاسمی گفت: “افسران درجه یک در خیابان و ماموران، آنها کارمندان حرفه ای هستند که … قانون اساسی را مانند یک آمریکایی معمولی گرامی می دارند.” “برای آنها حمله… شرم آور و نفرت انگیز است.”

یک منبع مجری قانون به The Post گفت که Wray در یک تماس ویدیویی هفتگی چهارشنبه با مقامات ارشد FBI گفت که از حملات و تهدیدهای خشونت آمیز “عصبانی” شده است.

رای افزود: “واقعیت ها را به هر کجا که منجر می شود دنبال کنید، مهم نیست که چه کسی آن را دوست ندارد.”

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از بازرسی از خانه‌اش در مار-آلاگو، از ماموران «بزرگ» اف‌بی‌آی استقبال کرد و به خود می‌بالید که «همیشه پشتیبان آنها بوده است».

اخیراً، مردی از پنسیلوانیا دستگیر و متهم به تهدید به کشتن ماموران FBI شد.

در روزهای پس از جستجو، ترامپ بی‌اساس آن را «حمله پنهانی» و «حمله»، «محاصره» و «فاسد» خواند. او همچنین مدعی شد که ماموران اف‌بی‌آی شواهدی را در خانه‌اش کاشته‌اند.

او در این پست نوشت: «آنها دوست ندارند توسط افرادی که با آنها موافق نیستند یا به آنها احترام نمی گذارند، «استفاده» شوند. وی در ادامه افزود که ماموران از رهبری وزارت دادگستری “هیجان زده” نیستند.

کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی، در مصاحبه‌ای با واشنگتن پست که روز شنبه منتشر شد، قاطعانه از این اداره و عوامل آن دفاع کرد.

اکنون، ترامپ ادعا می کند که ماموران به دلیل «سلاح سیاسی علیه رئیس جمهور (من)» «از رهبری FBI خشمگین هستند».

در پست اخیر ترامپ در حقیقت اجتماعی، او ادعا می کند که ماموران FBI هستند

در پست اخیر ترامپ در حقیقت اجتماعی، او ادعا می کند که ماموران FBI “از رهبری FBI خشمگین هستند.” (عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

این یک موضوع حزبی یا سیاسی نیست. این یک موضوع امنیت عمومی و نجابت اولیه است.»

مقامات فدرال در این ماه نسبت به افزایش تهدیدات علیه مجریان قانون هشدار دادند. یک بولتن اطلاعاتی مشترک که توسط FBI و وزارت امنیت داخلی منتشر شد به مقامات فدرال توصیه کرد که هوشیار باشند و در مورد افراط گرایان خشونت آمیز داخلی مطلع شوند.

در حال حاضر هیچ مدرکی برای حمایت از هیچ یک از ادعاهای ترامپ وجود ندارد.

در پست اخیر ترامپ در حقیقت اجتماعی، او ادعا می کند که ماموران FBI هستند