ترامپ به شدت مشکوک شده است که تحت نظر است و نزدیکان او ممکن است سیم ببندند: گزارش

ترامپ همچنین به بازدید جمهوری‌خواهان از او در باشگاه‌هایش و اینکه آیا آنها سیم بسته بودند مشکوک شد.

به نوبه خود، ترامپ با اشاره به چگونگی نفوذ ماموران به گاوصندوق وی، از جست و جو انتقاد کرده است.

FBI دلیلی برای این حمله اعلام نکرده است. اما بسیاری از رسانه ها، و همچنین اریک ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز، اظهار داشتند که این موضوع بر سر مطالبی بوده است که رئیس جمهور سابق پس از ترک کاخ سفید به مارآ لاگو آورده است.

یکی دیگر از مشاوران ترامپ در گفتگو با رولینگ استون گفت که اعضای جناح MAGA در تلاش بوده اند به ترامپ برسند و به او نسبت به اعتماد به برخی افراد نزدیک به او هشدار دهند: “راستش را بخواهید، بسیاری از آنها به نظر می رسد که مردم تلاش می کنند تا آنها را خراب کنند. آنهایی که دوست ندارند.”

یکی از منابع به رولینگ استون گفت: “او از من و دیگران پرسیده است، “آیا فکر می کنید تلفن های ما شنود می شوند؟” با توجه به حجم گسترده تحقیقاتی که در مورد رئیس جمهور (سابق) در حال انجام است، فکر نمی کنم او چیزی را خارج از محدوده احتمالی فرض کند.»

در ماه فوریه، آرشیو ملی 15 جعبه اسناد را از مار-آ-لاگو بازیابی کرد. همچنین از وزارت دادگستری خواسته است که اگر ترامپ با آوردن اسناد رسمی به اقامتگاهش در فلوریدا، قانون را زیر پا گذاشته است، تحقیق کند. وال استریت ژورنال و نیوزویک نیز این هفته گزارش دادند که یکی از خبرچینان نزدیک به ترامپ ممکن است به بازرسان خبر داده باشد و مشخص کرده باشد که آنها می توانند اسنادی را پیدا کنند که آرشیو در ماه فوریه به دست نیاورده است.

رولینگ استون با چهار منبع آشنا با رفتار ترامپ صحبت کرد. این منابع می گویند که رئیس جمهور سابق از دستیاران نزدیک خود پرسیده است که آیا فکر می کنند او می تواند توسط مقامات تحت نظر باشد یا خیر.

حتی قبل از اینکه اف‌بی‌آی حکم بازرسی در مار-آ-لاگو را در روز دوشنبه اجرا کند، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مورد این احتمال که ممکن است توسط مقامات تحت نظر باشد یا افراد نزدیک به او سیم بسته باشند دچار پارانویا شده بود. گزارش سنگ.

دو منبع نزدیک به ترامپ نیز به رولینگ استون گفته‌اند که رئیس‌جمهور سابق به چهره‌های جمهوری‌خواه که برای دیدن او در باشگاه‌هایش می‌آیند مشکوک شده است و از خود می‌پرسد که آیا آنها می‌توانند «سیم بپوشند». این منابع همچنین به رولینگ استون گفتند که ترامپ و مشاورانش در جستجوی یک «خال» یا «موش» هستند که ممکن است با مجریان قانون علیه ترامپ همکاری کند.

طبق گزارش جدید رولینگ استون، ترامپ از شنود تلفنی پارانویا شده است.

  • به گفته این منبع، ترامپ ایده استراق سمع شدن را به عنوان یک ملاحظه جدی مطرح کرد، اما همچنین به شوخی گفت که افراد نزدیک به او باید مراقب صحبت هایشان در تلفن باشند.

    عکس فایلی از دونالد ترامپ.برنده McNamee/Getty Images

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    دونالد ترامپ صورتش را تکان می دهد

    منابع نزدیک به ترامپ به رولینگ استون گفته اند که آیا این تلفن ها توسط بایدن شنود می شود یا خیر.